Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin outoon käytökseen olet törmännyt raskaana?

Tökittävä
16.11.2022 |

Odotan parhaillaan ensimmäistäni ja olen törmännyt kaikenlaisiin outoihin rektioihin ympärilläni.

Mm. nyt on alkanut häiritsemään yhden kaveripiirin äidin tapa villitä taaperoikäistään kun näen heitä. Heti nähdessä alkaa jankkaus että "Mitä OP:n vatsassa on? Niin, mitä siellä on? Mitä OP:n vatsassa on? Siellä on vauva!" x 100. Sitten pitää väistellä taaperoa, joka hyökkäilee kohti ja yrittää tökkiä vatsassaani jotta saisi siellä olevan vauvan "hereille". Joo, ei kivaa, antakaa mun vatsan olla rauhassa. Totesin yhdessä välissä että siellä vatsassa on kasvain kun tarpeeksi otti pannuun.. Olen pyytänyt nätistikin lopettamaan, muttei ole vielä mennyt perille. Mihin outoon käytökseen olet itse törmännyt raskaana?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole noin outoja kavereita.

Terv. parhaillaan kolmatta kertaa raskaana

Vierailija
2/10 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että ihan ventovieraatkin ihmiset yrittävät tulla laittamaan kättään mahalleni tunteakseen kuinka vauva liikkuu siellä ja suuttuvat, kun kiellän sen. Ikään kuin se olisi ihmeellistä, että minuun ei saa koskea ilman lupaani vaikka olen raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vatsan taputuksia oli aikoinaan, mutta en niistä loukkaantunut. Tuo kertomasi olisi kyllä ärsyttänyt todella paljon.

Vierailija
4/10 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen, että ihan ventovieraatkin ihmiset yrittävät tulla laittamaan kättään mahalleni tunteakseen kuinka vauva liikkuu siellä ja suuttuvat, kun kiellän sen. Ikään kuin se olisi ihmeellistä, että minuun ei saa koskea ilman lupaani vaikka olen raskaana.

Tuo on sama kuin kourisi toista. Minä sanoin yhdelle miehelle, etten minäkään ole hänen haarojaan kourimassa, vaikken tiedä mitä housujen sisällä on. Mies meni vaivaantuneen näköiseksi. Oli pakko muistuttaa, ettei hän ole ainoa huonokäytöksinen raskaana olevan suhteen.

Vierailija
5/10 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lukemattomia kertoja tuli koettua se, kun kaupassa joku täysin tuntematon ihminen tuli ja rupes silittämään tai taputtelemaan vatsaa. 😬

Vierailija
6/10 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mummo nosti paitaani ja laittoi kylmän kätensä vatsalleni huutaen "poikavatsa!", keskellä kahvilaa ja ihan tuntematon mummo.

Vierailija
7/10 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että odottava äiti on kaikkien yhteistä omaisuutta jota saa tulla taputtelemaan. Mitä hel"ttiä oikeasti?!

Vierailija
8/10 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin neljännettä lastani kun kaveri tokaisi että "jaah päätit sitten yksin kansoittaa koko maan"

Vierailija
9/10 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kahvilassa sämpylän ja munkin,  takanani jonottanut nainen tokaisi ettei tarvitse kirjaimellisesti kahden edestä syödä! Käännyin ja kysyin että mitähän vi tua niin alkoi ottaa askelia taaksepäin ja sopersi ettei nyt tarvitse hermostua. Olin lähellä mojauttaa sitä tarjottimella päähän.

Vierailija
10/10 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ensimmäistä lastani veloitin 150€/30min.

Vauvamasun kanssa saan helposti 300€/30min ja yhdyntä tapahtuu maksun takia pelkästään lähärissä. Lisäksi valikoimaan tulee maitotisujen maistelu kunhan maito nousee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi