Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua myyjäisten hinnoitteluun

Willow
16.11.2022 |

Leivosten ja askartelujen hinnoittelu;
Mitä nykyisin pyydetään esim. Muffinseista (6kpl)?

Mistään ei löydy keskusteluja yms, mitä hintaluokkaa nykyisin on käytössä..
Kyseessä siis lapsen harrastus, minkä tuotot menevät kokonaan ala-aste ikäisten harrastustoimintaan (tulevaa matkaa varten ovat keränneet)

Mitä hintoja laittaisitte
-kuivakakku / rahkakakku / maustekakku
-muffinssi 6kpl
- muffinssit 6kpl gluteiiniton
- joulukortti itsetehty 1kpl tai 4kpl paketti
- itsetehdyt koristeet; joulukuusen koriste 2kpl
- seinälle laitettava kranssi-koriste
-villasukat
-pampulat / rusetti

Voisitteko antaa esimerkkihintoja,miten olette itse hinnoitelleet tai nähneet jossain hinnoiteltuja (myös paikkakunta kiinnostaa)
Myös muut itsetehtyjen leivosten ja askartelujen yms hinnat kiinnostaisivat 🙂
-Kiitos-

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakut-5 euroa.

Muffinsit-4.

Kortit-20 centtiä kpl.

Kranssi-2 euroa.

Villasukat-7 euroa.

Pampulat-20 centtiä kpl.

Vierailija
2/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä erilaisissa myyjäisissä joulun alla. Asun pk-seudulla ja jo seurannut myyjäishintoja tällekin vuodelle.

Hinnat, jotka ovat minulle sopineet ja saaneet ostamaan:

kuivakakku / rahkakakku / maustekakku =>  noin 4-7 euroa 

muffinssi 6kpl  => 2-3 euroa

muffinssit 6kpl gluteiiniton => 2-3 euroa

joulukortti itsetehty 1kpl tai 4kpl paketti => 1 kpl 50 senttiä ja 4 kpl 2 euroa

itsetehdyt koristeet; joulukuusen koriste 2kpl => riippuen työn tasosta ja määrästä 1- 5 euroa

seinälle laitettava kranssi-koriste => riippuen tekijän taitavuudesta 2-10 euroa

villasukat => 5-20 euroa riippuen koosta ja miten paljon niiden eteen on nähty vaivaa esim värien käyttö ja koristekuviot esim. jos sukat ovat ihan perusvillasukkia yhdellä värillä 5 euroa

pampulat / rusetti => 20 senttiä- 1 euro

Jos näen, että tuotteet on kauniisti pakattu ja tekijä oikeasti miettinyt ostajaakin olen kiinnostuneempi ostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakut-5 euroa.

Muffinsit-4.

Kortit-20 centtiä kpl.

Kranssi-2 euroa.

Villasukat-7 euroa.

Pampulat-20 centtiä kpl.

Noilla hinnoilla ei paljoa kannata pitää myyjäisiä, kun raaka-aineet maksavat moninkertaisesti myyntihintoihin nähden. 

Ei ole kovin mielekästä, että vanhemmat käyttävät 50 €, että joukkue voi tienata 20 €.

Vierailija
4/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käydä erilaisissa myyjäisissä joulun alla. Asun pk-seudulla ja jo seurannut myyjäishintoja tällekin vuodelle.

joulukortti itsetehty 1kpl tai 4kpl paketti => 1 kpl 50 senttiä ja 4 kpl 2 euroa

itsetehdyt koristeet; joulukuusen koriste 2kpl => riippuen työn tasosta ja määrästä 1- 5 euroa

seinälle laitettava kranssi-koriste => riippuen tekijän taitavuudesta 2-10 euroa

villasukat => 5-20 euroa riippuen koosta ja miten paljon niiden eteen on nähty vaivaa esim värien käyttö ja koristekuviot esim. jos sukat ovat ihan perusvillasukkia yhdellä värillä 5 euroa

Jos näen, että tuotteet on kauniisti pakattu ja tekijä oikeasti miettinyt ostajaakin olen kiinnostuneempi ostamaan.

Muffinsit maksavat kahvilassa n. 4 €/kpl, Lidlin paistopisteessä 1,5 €/kpl ja sinä olet valmis tukemaan junnu-urheilijoita 0,33 €/kpl, jos ne ovat oikein kauniisti pakattuna.

Aikuisen villasukkiin ei saa lankoja 5 eurolla. 

Jotenkin järjetöntä, että aikuiset ihmiset eivät tajua, että myyjäisillä on tarkoitus tukea lasten harrastustoimintaa ja erityisesti mahdollistaa harrastaminen myös vähävaraisille perheille. Jos tuotteet joudutaan myymään alle raaka-aineiden hinnalla, tavoite ei varsinaisesti täyty. Myyjäisten pääasiallinen tavoite ei ole tarjota piheille aikuisille pullaa halvemmalla kuin kaupasta saa. 

Vierailija
5/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ahneus on raskasta luettavaa.

Vierailija
6/6 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää ahneutta esitetyt hinnat. Eikö osata edes hävetä!  Miettikää mitä tuotteet maksavarkaupassa. Viidellä eurolla ei saa edes raaka-aineit kkkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme