Koira pelko
Itte jouduin 5-6 vuotiaana vapaana saksanpaimenkoira hyökkäyksen kohteeksi. Ihan fyysisesti. Äiti selosti mulle kun tulin vanhemmaksi että koira oli häiriintynyt. Vika koiran luonteessa on koiran omistajan. Olen kyllä huomannu ettei saksanpaimenkoira ole pahempi kuin muutkaan koirat kyllä kai koirasta pahan saa jos paha ihminen haluu. Olen aika hyvin parantunut traumoista. Enkä koe mitään pelkoa suurimmaksi osaksi. Joskus kyllä se pelko tulee esiin. Esim sutta en pelkää yhtään.vihaista koiraa enemmän.tiedän ettei traumasta kokonaan parane. Mutta inho koiria poistunut. On ihaniin koiria. Trauman poistossa on ollu paras hoito toiset koirat. Vaikka olen suurten kissojen fani.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Okei, hieno juttu mutta opettelehan yhdyssanojen käyttö. Ne opetetaan lapsille yleensä jo ala-asteella.
Voihan ap:lla olla vaikka kirjoitushäiriö ja sä näät aiheelliseks tulla kommentoimaan toisten kirjoitusvirheistä?
Olin ehkä 10 vuotias. Kun menin luistelemaan ystäväni kanssa. Hän antoi karkin jota imeselin. Vastan tuli kiukuinen vappa terieri.Minua vasten ja puri jalkaani. Kunnes Ritta sanoi: Haluaa sinun karki. Arpi muistona.Sylkäsin sen mahan, otto sen ja häipyi.Joiten aikuisenakaan en hyväksy Helsingin lähiöt koiraa kuljetetaan ilman hihnaa ja sanotaan ,vaan, ei se mitään tee. Sama asia kaikki kerhot jonne koirat rajataan mukaan itä- Helsingin lähiöt.Ihmisillä on myös eläinallerigiat.Nekin pitää huomioida.Suvussa on koiria,en niitä pelkään , koska tunnen ne.Mutta älkää niitä koiria kerhotoimminat rajatko mukaan ja pitäkö irti ulkona taajama aluet.Kiitos!Itä Helsinki on monta isoa koirapuistoa antakaa koirien siellä vapaina olla,aidatulla alue!
Okei, hieno juttu mutta opettelehan yhdyssanojen käyttö. Ne opetetaan lapsille yleensä jo ala-asteella.