Luetelkaa ammatteja joissa työskennellessä ei tunnu että on töissä vaan on kivaa
Kommentit (13)
Mutta kyllä varmaan on sillä laulajalla tms:kin sellaisia iltoja, kun pitää tosissaant sempata itsensä esiintymisvireeseen, vaikkei millän jaksaisi.
Jos työkaverin kanssa on hauskaa niin melkein työ kuin työ menee siinä sivussa.=)
Näistä on männävuosilta kokemusta, ja oli älyttömän kivoja duuneja.
ja tilaavat muutakin kuin hanatavaraa. Siis tilaavat paljon drinkkejä joissa voi säveltää itse. Kunnon bileiltana olen ihan poikkin kun itsekin tanssin tiskin takana hyvän musan tahdissa, siinä sivussa palvelen juhlivia asiakkaita =D
silloin kun asiakas antaa vapautta, eikä tingi joka komeron paikasta
Piti vaan kasvaa aikuiseksi ja keskittyä " oikeisiin" töihin.
Esim. Itiksen Stockan cosme-osastolla klo 11 maanantaina.
hakemassa talvikamaa kun ensilumi tuli. Koko henkilökunta töissä, palvelevat ostavia asiakkaita ja kaikilla on hurja draivi päällä. Mietin jo muutaman aukiolotunnin jälkeen että tuleeko tänään vuoden myyntiennätys, tai peräti koko kaupan historian myyntiennätys?!
Siis ihania ihmisiä, vuodesta toiseen jaksan nauttia työstäni! Ihana rupatella niitä näitä asiakkaiden kanssa, kiireen keskelläkin jaksan huikata heipat kaikille.
Palkka ei kummoinen mutta työ ihanaa!
mahtavat työkaverit, vaihteleva työ, yksikään päivä ei ole samanlainen ja välillä saa huiman adrenaliinipurkauksen kun tulee joku oikein akuutti tilanne päälle. Nautin työstäni, pidän ihmisistä.
Täällä yksi - ja kyllä monesti homma on hirveätä pakkopullaa. Pitää katsoa ajatuksen kanssa sellaisiakin ohjelmia, joiden kohderyhmään ei itse kuulu miltään kantilta, ja sitten koettaa lausahtaa niistä jotain tasapuolista. Harva nousee Jukka Kajavaksi, joka saa itse valita mitä kritisoi ja miten.
varmaan ihanaa ensin hioa ja harjoitella yhdessä jotain teosta ja sitten esittää se jossain ylevässä konserttisalissa...
Ei kaikki tykkää kaikesta..
Jostain esim. perhepäivähoitaja vois olla semmonen ammatti, saa vaan leikkiä lasten kanssa kotona päivät pitkät ja tehdä ruokaa. Toinen taas ei vois kuvitellakaan!
Itsestä olisi kiva olla metsuri! Saisi tarpoa metsässä päivät pitkät raittiissa ilmassa ja yksin! :)