Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, katsotko sinäkin naisia näin? Naiset huomaavat sen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksumuurin takana, meni päivä pilalle. En ikinä tuu tietämään mikä on se "katse" 😞

Vierailija
22/30 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kaikkia omaan makuuni sopivia naisia psykoseksuaalismagneettisella katseella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

En ainakaan tietoisesti

Teenkö näin vaikka en koe mitään seksiajatuksia?

Tekeekö gynet näin???

Vierailija
24/30 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skannaan kaikki lisääntymiskykyiset ja ulkoisesti kauniit naaraat järjestelmällisesti hypnoottis-magneettisella katsellaani kokonaisuudessaan päästä varpaisiin.

Hiukset, silmät, huulet, rinnat, reidet, sääret ja luonnollisesti perseen.

- esteettinen perseinsinööri-

Vierailija
25/30 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Male Gaze - kyllä, katson naisia sillä silmällä, vain lähisukulaisia en.

Niin on minua hormonit vieneet jo varhaisteinistä asti. Ja en kyllä voi pitää naisia platonisissa ystävyyssuhteissa, koska seksi on aina mielessä kun naisen näen.

Onneksi olen vissiin sen verran hetero, että miesten ja poikien seurassa ei vietti vie.

Pahoittelen, luonto vie eikä tämä ole tahdonalaista.

M

Sepä se, miehet ja naiset katselevat toisiaan myös sillä silmällä ja niin sen kuuluukin mennä. Postmoderni marxilainen ahdistuu nykyään jo siitä miten luonto ja biologia toimii ja yrittää kapinoida sitä vastaan kaikin tavoin. Sukupuolet yritetään häivyttää, sairaaksi on mennyt.

Vierailija
26/30 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimullekaan ei selvinnyt jutun otsikosta, että millaisesta katseesta on kyse. En ole huomannut mitään yhtä tiettyä katsetta. Artikkelin johdanto oli todella epäselvä. Komea mies siinä kyllä oli, mutta hän poseerasi, ei katsonut millään erityisellä ilmeellä.

N

Komea mies kuvassa , jolla on myös sykähdyttävä katse. Ei kaikilla miehillä ole sellaista katsetta; varmaankin hyvin harvalla. Esim Jonathan Viatge, Carlos Marin nuorena jne.; katse kertoo paljon.....

Vierailija
27/30 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on minua hormonit vieneet jo varhaisteinistä asti. Ja en kyllä voi pitää naisia platonisissa ystävyyssuhteissa, koska seksi on aina mielessä kun naisen näen.

Onneksi olen vissiin sen verran hetero, että miesten ja poikien seurassa ei vietti vie.

M

Kyllä olis kamalaa olla mies. Aivot narikassa 24/7.

Niinpä, miten noille uskaltaa mitään vastuullisia duunejakaan antaa, kun hormonit vie.

Vierailija
28/30 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun male gazeni on ainakin ihan muuta, kuin sitä, mistä naiset ehkä tulkitsisivat sen johtuvan. 

Jos olen kiinnostunut jostakusta naisesta, en päin vastoin uskalla juurikaan katsella häntä.

Sen sijaan ikävän usein, esim. työpaikalla, tapaamisissa, palavereissa ym. tuijotan naisten mielestä kiusallisesti. Myönnän tämän. Joudun usein katselemaan paljon ja nopeasti puhuvan ihmisen - usein naisen - suuta ja suun liikkeitä tarkkaan, että pystyisin sisäistämään kuulemani asian. Kokemukseni mukaan miehet puhuvat hitaammin ja muodostavat muutenkin useammin sanat niukemmilla suun liikkeillä. Myös osa naisista puhuu niin, että minun ei tarvitse katsella heidän suutaan.

Sen sijaan osa puhuu yksinkertaisesti niin nopeasti, että on pakko tuijottaa heitä kiusallisesti.

Vierailija
29/30 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Kyllä olis kamalaa olla mies. Aivot narikassa 24/7.

Entä jos olisit naiseni - katseeni ja ajatukseni olisivat vain sinussa, ketään muuta en edes vilkaisisi, olemassaoloni fokus ja kaikki tekemiseni sekä ponnisteluni olisivat tarkoitettu sinun hyvinvointisi lisäämisen suojeluvietin ohjatessa toimintaani. Noin suurinpiirtein menevät pidemmät suhteeni. Olen tiukasti sarjamonogaaminen. Aivoja on käytetty myös vuosikymmenten opiskeluihin ja työelämässä on ollut sen verran vaativaa aivotyötä ettei moneltakaan onnistuisi.

Sama M

Vierailija
30/30 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Aloituksessa esiintyy kielletty m-sana. Jokaisen olisi nyt jookosta kookosta hyvä muistaa noudattaa yhdessä sovittuja pelisääntöjä. jotta palsta pysyisi turvallisena ja inklusiivisena tilana.