Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4% 14-vuotiaista suomalaispojista on pakotettu sukupuoliyhteyteen, 2% tytoista, 10% molemmista on muuten ahdisteltu. Oletteko muistaneet suojella myos poikianne pedofiileilta?

Vierailija
07.11.2006 |

Lähteenä väestöliiton seksuaaliterveystutkimuksen ennakkotiedot.

Hirveän isoja lukuja. Joka kahdeskymmenes poika ja joka neljäskymmenes tyttö tuossa iässä jo raiskattu. Ja joka kymmenettä kohdeltu jollain tavalla seksuaalisesti kaltoin, vaikka yhdyntään asti ei olisi mennytkään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinani opiskellut itselleni hyvän tutkinnon, mutta enemmän kyllä arvostan sitä työtä, mitä olen panostanut lapsiini. Se sen sijaan on nähtävissä esimerkiksi kasin tyylisistä äideistä, että täällä on paljon äitejä, jotka eivät halua lapsensa parasta.

Vierailija
22/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kertoo selvittäneensä yhdessä lapsensa kanssa lapselle epämieluisan tilanteen ja suojelleensa lasta aikaiselta seksielämän aloitukselta,. niin eikö joku ole huutelemassa että " osta samantien kausikortti aborttiklinikalle!"

oikeesti mahtavaa. kerro pliis sinä huutelija vielä jotain ajatuksiasi, sä olet palstan paras trolli aikoihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se aborttiklinikkavouhaaja on häirikkö.

Vierailija
24/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti mennään puolustuskannalle ja ruvetaan naureskelemaan, kun minä kerron kokemuksella, miten pitää lapsia kasvattaa.

Sääliksi käy vaan niitä lapsia, jotka tulevat elämässään kärsimään äitiensä moraalittomuuden takia.

Vierailija
25/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko aloittaa oman ketjun niin voitais me moraalittomat tulla suoraan sinne kysymään sun neuvoja ja mielipiteitä? mä tulisin ainakin! sä oot vaan niin ihanan ..öö.. suoraselkäinen! :D

Vierailija
26/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai mä sitten olen ka-ma-lan moraaliton äiti, kun itse kasvoin tiukkisperheessä, jossa äidin kanssa ei voinut edes kuukautisista puhua, saatikka siteitä pyytää... ja päätin, että mun lasteni ei tarvitse luonnollisista asioista puhumista hävetä. Ja kaikenlaisesta on kyllä puhuttu. Olen rehellisesti kertonut olleeni 19-vuotias suudellessani poikaa ensi kerran, ja että lasten isä on elämäni toinen poikaystävä. Ja että seksi on sitä parempaa mitä vanhemmaksi tulee, kun on ensin sinut itsensä ja kroppansa kanssa. Ja että lapsena/nuorena olosta kannattaa pitää kiinni, sitä ei koskaan enää saa takaisin, mutta aikuisuutta kestää sitten koko loppuiän.

Ihan yhtälailla on puhuttu myös alkoholin käytöstä. Tiedän, että kaveripiirissä moni juo joka viikko, mutta ollaan puhuttu siitä, ettei se tee kenestäkään aikuista, ja että jos välttämättä sekoilla haluaa, sitä ehtii kyllä sitten täysi-ikäisenäkin ihan tarpeeksi, kyllästymiseen asti.

13-veen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän