Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lapsen tulisi alkaa käyttää saippuaa ja shampoota?

Vierailija
15.11.2022 |

Lapsi 1,5v ja emme ole vielä koskaan pesseet häntä muulla kuin pelkällä vedellä. Sukulainen kauhistui kun kuuli tästä. Olenko tehnyt jotain väärin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Saippuaa ja shampoota tarvitsee vasta teini-ikäisenä.

Vierailija
2/7 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluiässä alkoivat käyttää pesuaineita. Pienet ei hikoile ja turhaa kemikaalikuormaa. Vesi paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh vedellä meillä 5v pääasiassa pesee. Silloin tällöin (harvoin) pesen hiukset miedolla shampoolla. Ja joskus haluaa suihkusaippualla pestä itsensä.

Vierailija
4/7 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4 vuotiaan tukka on pesty pari kertaa lasten shampoolla jos on ollut tosi likainen (esim kaveri heittänyt hiekkaa tai joskus öljysin tukan, kun pää oli täynnä karstaa.) Muuten käytetään vettä. Välillä käy vaahtokylvyssä mutta vaan sen vaahdon takia, mun mielestä lapset ei tarvitse saippuaa. Itsekin aloin käyttää saippuaa vasta teini-iässä. Shampoota alan käyttää säännöllisesti lapsella sitten, kun hiukset alkavat rasvoittua tai ovat likaiset vesipesusta huolimatta.

Vierailija
5/7 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siirtynyt kokonaan vesipesuun. En haise. Hiukset shampoolla.

Vierailija
6/7 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites alakouluikäiset pyllynsä pesevät jos eivät suihkussaippuaa käytä? Hyi hyi pelkkä vesi EI riitä.

Vierailija
7/7 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites alakouluikäiset pyllynsä pesevät jos eivät suihkussaippuaa käytä? Hyi hyi pelkkä vesi EI riitä.

Kenenkään ei kuulu pestä pyllyään saippualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan