Vinkki kuinka saat PS5 ostettua Suomesta
Niitä tulee nyt jatkuvasti yksittäisiä ainakin Powerille. Tee tunnus valmiiksi Powerin sivuille. Avaa PS5 Ragnarök bundle sivu ja päivitä sivua, sieltä tulee silloin tällöin yksittäisiä vapaita pleikkoja tarjolle. Kun pleikka on tarjolla sinun lähelläsi, paina samantien VARAA-nappia. Sen jälkeen mene ohjeiden mukaan eteenpäin. Saat vahvistuksen varauksesta ja sinulla on 24h aikaa lunastaa varaus. Sinun täytyy käydä hakemassa pleikka liikkeestä ja maksaa se siinä samassa.
Älä osta tori.fi koijareilta mitään. Saat sen kyllä ostettua normaaliin hintaan liikkeestä tuolla tavalla.
Kommentit (11)
Tuohonhan on palvelu mikä lähettää sähköpostin aina kun jossain kaupassa on erä saatavana.
Minä en tahtoisi mitään bundlea vaan pelkän koneen.
Vierailija kirjoitti:
Tuohonhan on palvelu mikä lähettää sähköpostin aina kun jossain kaupassa on erä saatavana.
Siinä vaiheessa kun se viesti tulee, on se pleikka jo myyty. Eivät montaa minuttia siellä varastossa vanhene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun se viesti tulee, on se pleikka jo myyty. Eivät montaa minuttia siellä varastossa vanhene.
Kyllä itelle on tullut niin että ehtinyt tekemään ostostakin mutta olen jättänyt ostamatta kun on noita bundleja tai asemallisia koneita. Parempaakin tekemistä kuin naputtaa koko päivän power-sivun päivitystä
Onko sille vieläkään julkaistu mitään jännää? Ikuiset Remasterit vanhoista peleistä ja Fifat eivät ole tarpeeksi hyvä houkutin puolen tonnin konsolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itelle on tullut niin että ehtinyt tekemään ostostakin mutta olen jättänyt ostamatta kun on noita bundleja tai asemallisia koneita. Parempaakin tekemistä kuin naputtaa koko päivän power-sivun päivitystä
:D no, aika harvalle tuo mikään päivän kohokohta on, mutta vaikea sitä on saada kun kaikki menee trokareille samantien. Jos tämän lapsilleen haluaa jouluksi, on alettava nyt sitä metsästämään. Ei sitä tarvitse kauaa päivitellä, ainakin itsellä meni netinselailun ohessa tunnissa.
Siirryin jo xboxille. Ihan sama laite, eikä tarvinut odottaa hetkeäkään.
MIksi joku haluaa pelata pleikkarilla kun xboxilla onnistuu ihan samallatapaa kaikki ja se on myös viihdekonsoli samalla, plus että boxilla on enemmän aikuisia pelaamassa moninpelejä.. Pleikkarilla on läjäpäin lapsia.
Mulla on ollu ps5 powerista ostettuna jo vuoden. Silloin jo tuntui että piti odottaa ikuisuus. Paska homma.
Vierailija kirjoitti:
Onko sille vieläkään julkaistu mitään jännää? Ikuiset Remasterit vanhoista peleistä ja Fifat eivät ole tarpeeksi hyvä houkutin puolen tonnin konsolille.
Jos mulla olisi ollut joku nykyaikainen konsoli, kuten ps4 pro, en olisi ostanut. Olisin odotellut sitä ensi vuoden slim-mallia. Se vie varmasti sähköäkin vähemmän. Onhan ne vitoselle käännetyt pelit grafiikaltaan parempia, mutta tosiaankaan niitä ei ole paljon. PS4 pro maksaa käytettynä niin paljon ettei ole järkeä ostaa sitä tällä hetkellä. Jos saa alle 100€, niin sitten kannattaa harkita. Minusta 4k on vähimmäisvaatimus nykypäivän konsolilta, oli se mikä tahansa.
Helposti näitä saa nykypäivänä. Ostin jo 18 kpl tähän mennessä.
Toki olen myynyt jo 12 kpl eteenpäin 50€ katteella, niin että saan talven sähölasut maksettu sitten ja nautittu lämpimästä kämpästä.
5kpl odottaa joulua kun hinnat nyt tulee nousemaan ja luulen että voin saada jopa 100 plussaa per konsoli helposti.
Trokarit ovat sœœstœœ.