Poliisi kertoo että meno näyttää huolestuttavalta
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009630713.html
Alaikäiset ryypiskelee
Kommentit (23)
Miten tämä voi olla jotain uutta menoa? Kun olin nuori hengattiin kaupungilla ja varastettiin ostoskeskusten kaupoista, koitettiin saada aikuiset ostamaan meille viinaa ja kaikkea halpaa nuoruuden huvia.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä voi olla jotain uutta menoa? Kun olin nuori hengattiin kaupungilla ja varastettiin ostoskeskusten kaupoista, koitettiin saada aikuiset ostamaan meille viinaa ja kaikkea halpaa nuoruuden huvia.
Eikä meillä ollut edes juhlimisen aihetta!
Vierailija kirjoitti:
Poliisitkin on nykyään uutta, raitista sukupolvea. Heillä ei ole omakohtaista kokemusta tällaisesta niin ihmettelevät menoa.
Ei ole tarpeeksi poliiseja puuttumaan kaikkeen. Sen takia kaikkea pahaa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisitkin on nykyään uutta, raitista sukupolvea. Heillä ei ole omakohtaista kokemusta tällaisesta niin ihmettelevät menoa.
Vaikea minun sitäkään uskoa. Saisivat ihmetellä kuinka raitista tai vaikka maistuisikin kuinka järkevää nuoriso on nykyään. Oma nuoriso oli siinä juuri ennen älypuhelimien aikakautta joten ei tästä ole edes pitkä aika kun nuorisolla oli tylsää ja kävelivät lähimpiin mestoihin aikaansa viettämään alituiseen. Jälki nykypäivän nuorison touhuista ei varmasti tule olemaan niin tuhoista kuin aikaisempien ikäpolvien.
Meidän nuori on kotona ja pelaa pleikkaa. Ostin sille pari peliä. Odotan kans että Gta 6 tulee julki ja sitten pelaan sitä.
Nuorelle riittää yksi kalja niin se sammuu.
Vierailija kirjoitti:
Tsirpulat on aika helppoja pikku huppelissa tänään. Saapi setämieskin taas nuorta ja tiukkaa.
paitsi että alkohoin vaikutuksen alaista ei saa panna, koska hän ei ole kykenevä antamaan varmaa suostumusta seksiin (päihteiden vaikutuksen alaisena kun voi sanoa toista ja tarkoittaa toista)
Tilipäivä. Viikkorahat pois kuleksimasta
Vierailija kirjoitti:
Tsirpulat on aika helppoja pikku huppelissa tänään. Saapi setämieskin taas nuorta ja tiukkaa.
Pitäisköhän antaa sulle osoite😉
Älkää syyllistäkö köyhää kansanosaa politiikasta täynnä rakenteellista korruptiota for ages.
Syy on johtoportaassa, ei Aihe Vapaa:lla.
Onko sömendäälien ja äräppien riehuntaa TAAS tiedossa?? Uusi vuosi ( lähtien 2016), vappu!
Sekäkäyttäjät heränneet ja ne lähtee ryöstämän nuorisoo.
Iloa ja valoa, pääministerin oppi mennyt perille
Jos vanhemmat menisi vähän perään katsomaan niitä alakäisiään, eikä odottaisi muiden sitä tekevän.
90 luku. Ei koronaan ym
Rauhoittukaa