Unkariin joululomalla, vinkkejä mitä tehdä ja nähdä?
Lennot ja hotelli nyt varattu, itse joulupyhän ollaan vielä Suomessa mutta sen jälkeen loput joululomasta ja uusivuosi Budapestissä.
En ole aiemmin käynyt joten vinkkejä otetaan vastaan.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Unkariin? Budapest on likainen, törkyinen kaupunki, jossa ei ole mitään nähtävää. Itselle oli muutama vuosi sitten suuri pettymys.
Edullisuus ja tietenkin se ettemme ole vielä käyneet siellä. Aika moni ulkomaalainen kaupunki on likainen Suomeen verrattuna, esim Bryssel tai Pariisi aika törkyinen omasta mielestä.
ap
Mikset ole ottanut yhtään itse selvää jostain muualta kuin AV:lta, mitä nähtävää siellä on? Ei ole vaikeaa katsoa vaikka matkatoimistojen sivuilta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta ei sitten ikinä petä. Kaikki dillet ja kateelliset ne jaksaa joka väliin heitellä muka hauskoja herjojaan.
Kivaa matkaa ap!
Onko joku dille kateellinen jostakin kusisesta Unkarin matkasta? 😂
Hyviä,pieniä ravintoloita.Hyvää ruokaa.jos menette illalla ulos pyytäkää oppaalta lista mustista yökerhoissa joihin ei kannata mennä t
.kerran kidnapattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Unkariin? Budapest on likainen, törkyinen kaupunki, jossa ei ole mitään nähtävää. Itselle oli muutama vuosi sitten suuri pettymys.
Edullisuus ja tietenkin se ettemme ole vielä käyneet siellä. Aika moni ulkomaalainen kaupunki on likainen Suomeen verrattuna, esim Bryssel tai Pariisi aika törkyinen omasta mielestä.
ap
Mikset ole ottanut yhtään itse selvää jostain muualta kuin AV:lta, mitä nähtävää siellä on? Ei ole vaikeaa katsoa vaikka matkatoimistojen sivuilta.
-eri
Yleensä noissa listattu vain turistirysät. Mielenkiintoisempaa kuulla yksityisiltä vinkkejä.
ap
Klub Vittula Budapestissä nyt on ainakin pakko tsekata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin paljon epäasiallisia vastauksia? Kysyin nyt vinkkejä lomalle.
ap
No Budapest nyt vaan on oikeasti aika perseestä. Olen kolunnut aika paljon Euroopan kaupunkeja läpi, ja Budapest oli kyllä sieltä surkeimmasta päästä. Eikä maa edes ollut vielä silloin samanlainen ummehtunut puolidiktatuuri kuin nykyisin.
90-luvulla käytiin monta kertaa F1 kisoissa. Siellä on muuten hyvät strippiklubit ja tosi kauniit naiset ;)
M53
Vierailija kirjoitti:
ap
Valitsemalla Unkarin matkakohteeksesi tuet samalla sen politiikkaa, joka mm. vaarantaa tällä hetkellä Suomen turvallisuutta Nato-venkoilullaan.
Eli hieman kärjistäen sanoen tuet vihollisen toimintaa omilla toimillasi.
Pieni Nato-mielenosoitus presidentin palatsin edustalla?
Kakkaat siinä maahan Unkarin lipun päälle.
Unkari on konservatiivinen maa. Siellä on hienoa joka paikassa.
Ei kukaan ole vuosiin käynyt Unkarissa Koronan vuoksi eikä nyt ole sopivaa mennä.
Etteköhän te keksi tekemistä jos kerran olette päättäneet mennä sinne.
Itse olin Unkarissa kaksi viikkoa vuonna 2005.
Olin kerran Budapestissä jouluna, toista kertaa en mene. Kaikki paikat menevät jo aattona kiinni ja ovat kiinni joulun yli. Jos haluaa yleensä syödä mitään, täytyy varata hotellin joulupöytään paikka ajoissa, sillä jos jättää viimetinkaan jää täysin ilman ruokaan. Ainoastaan ABC -kioskit ovat auki ja niistä saa perunalastuja ja alkoholia sekä karkkia. Myös kylpylät ovat kiinni jouluna ja ihan kaikki muukin, koska kaikki ovat kotona viettämässä joulua.
Aikaa voi yrittää tappaa kävelemällä tyhjiä katuja pitkin ja katselemalla näyteikkunoita tai sitten voi istua hotellihuoneessa katselemassa TV:tä.
Vie täysi koirankakka pussi ORBANIlle.
Ja piirrä Unkarin lipun yli mustalla ruksi.
Idiootit wokecancelhorot alapeukuttaa avausta. Säälittäviä kommunisteja.
Vierailija kirjoitti:
ap
Koska ihmiset ovat aivottomia lam..paita. Heidän on nyt käsketty suhtautua negatiivisesti Un...ka..riin ja sen mukaan he määkivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet paskamaahan tukemaan degeneraatin Orbanin valtaa?
En nyt ota politiikkaan kantaa, sanotaanko vain ettei minua häiritse demokraattisesti valittu hallinto.
ap
No sitten et voi mennä unkariin, siellä nimittäin ei edes tiedetä mitä sana demokratia merkitsee. Toivottavasti saatte kuolemantaudin ja tulette sinkkiarkussa takaisin. Vaikka ei kyllä kaivata teitä takaisin, laitan sinne viestiä, että heittävät teidät tunkiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Koska ihmiset ovat aivottomia lam..paita. Heidän on nyt käsketty suhtautua negatiivisesti Un...ka..riin ja sen mukaan he määkivät.
On hupia seurata tyhmien ihmisten reaktioita ja kommentteja. Heillä kun ei ole omia ajatuksia, vaan kollektiivinen tyhmyys. Toisaalta ymmärtää, miksi Hitlerin kannatus oli suurta, kun näkee millaisia laumaelukoita ihmiset on edelleen.
ap