Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Onko sulla noin alhanen itsevarmuus ettet osaa pitää päätäs
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
Joka kerta tulee vähän oksennusta suuhun kun kuulen tämän sanan
Pitää olla isot lihakset ja hieno kello <3
Pitää olla tunteet, kyky myötätuntoon, uskollinen. Saa olla rauhallinen, ulkonäkö ei tärkeä. En halua lipeväkäytöksistä supliikkimiestä, nämä on pelimiehiä. Pitää haluta oikea suhde, perhe. Siis vaikka kahden ihmisen perhe, lapset ei ole mikään pakko. Jotain yhteistä harrastusta myös.
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Kasvatuksessa vika. Parempi onni ensi kerralla.
Samanlainen huumorintaju on tärkein. Jos saa toisensa nauramaan, se rentouttaa ja vapauttaa mielihyvähormoneja, ja se kyllä saa myös helposti rakastumaan. Arjesta selviää huumorilla. Vastoinkäymisistä selviää huumorilla. On vaikeampi riidellä jos nauretaan paljon yhdessä.
Miehille tiedoksi, jos saat naiset nauramaan, saat naisia myös sänkyysi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
Kun katsot PS kuntavaalien pärstägallerioita, huomaat että sovit paikallispolitiikkaan vallan mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen huumorintaju on tärkein. Jos saa toisensa nauramaan, se rentouttaa ja vapauttaa mielihyvähormoneja, ja se kyllä saa myös helposti rakastumaan. Arjesta selviää huumorilla. Vastoinkäymisistä selviää huumorilla. On vaikeampi riidellä jos nauretaan paljon yhdessä.
Miehille tiedoksi, jos saat naiset nauramaan, saat naisia myös sänkyysi.
Täytyypä näyttää tämä kommentti niille lukuisille naisille, jotka olen saanut nauramaan, mutta joita en saanut sänkyyni.
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.