Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?

Vierailija
15.11.2022 |

Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!

Kommentit (1306)

Vierailija
1001/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämminhenkisyys,ystävällisyys, avoin,reilu,rento,fiksuus,kunnianhimo

Vierailija
1002/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että kuka tahansa, vaikka olisi varattukin, kunhan on vain mukava, avulias, huomaavainen ja suht. hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla hyvät käytöstavat ja sopivasti itsevarmuutta.

Mutta överiksi ei saa vetää. Tiedän miehiä, jotka vetävät kaiken ihan överiksi, ja se jos mikä on to-del-la luotaantyöntävää. Palvotaan naista kuin kuningatarta, esitetään kaikkia ihmeellisiä liikkeitä (kuten juostaan avaamaan naiselle ovi ja kumarretaan hänen kulkiessaan ovesta, tavatessa otetaan naista kädestä ja suudellaan hitaasti kämmenselkään ja sitten katsotaan hymyillen silmiin, oatetaan naiselle tuoli, kumarrellaan, heilutellaan käsiä kuin palveluspoika ja muutenkin käyttäydytään omituisesti, keskustellessa hiplaillaan naisen naamaa, nenää, suupieltä ja virnuillaan samalla, olettaen, että nainen pitää siitä että hänelle virnuillaan ja hipaistaan naamaa vähän väliä sieltä täältä. S44tanan raivostuttavaa, oksettavaa, luotaantyöntävää ja halventavaa. Toiseen ei saa koskea ilman lupaa.

Samoin se, jos on liikaa itsevarmuutta ja oletetaan koko ajan, että saisi kenet vain. Katsotaan naista nenänvartta pitkin jutellessa, hymyillään, vähän väliä naksautetaan suulla ja isketään silmää, ja oletetaan, että naisen mielestä se on seksikästä. Ei ole.

Mutta sitten se, että itsevarmuutta ei ole yhtään, seistään ihan lysyssä ja mutistaan että "En mä sulle kuitenkaan kelpaa, sä saisit kenet vaan et sä mua huoli", valitetaan siitä että "Mä en kelpaa kellekkään kun oon nii lyhyt, oon alle 180 cm pitkä, että säkään mua huoli, naiset ei koskaan kelpuuta alle 180-senttistä miestä" on todella luotaantyöntävää. Ei kukaan jaksa vänisevää miestä ja jatkuva kiukuttelu siitä että on niin lyhyt on oksettavaa. Ei 170-senttinen mies ole luotaantyöntävä pituutensa vaan asenteensa vuoksi. Eikä kukaan nainen jaksa jatkuvasti vetää miestä perässään kun mies vain mumisee ett äanteeksi kun olen olemassa.

Mustasukkaisuus on myös iso turn off. Joskus seurustelin miehen kanssa, jonka mielestä minun olisi koko ajan pitänyt keskittyä vain häneen. Jos kaupassa juttelin myyjän kanssa ja kyselin jostain tuotteesta, niin hän koko ajan yritti kiskoa minua huomioimaan häntä, ja olisi muka pitänyt vetää kielareita siinä myyjän nenän edessä, että myyjä näkee, että hän on minun mieheni. Eikä ollut väliä myyjän sukupuolella. Ja jos juttelin kaverin kanssa, sukupuolesta viis, niin hän istui vieressä ja lähetteli minulle tekstareita "rakastan sinua <3", koska häntä äsytti, että huomioin jotakuta muuta kuin häntä. En siis olisi saanut puhua muille kuin hänelle, koska hän halusi kaiken huomion itseensä. Se suhde ei kestänyt kovin kauaa.

Vierailija
1004/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.

Vierailija
1005/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia tuntuu herättävän suorastaan pelottavia tunteita

Vierailija
1006/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika.

Vierailija
1007/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää analysoiko liikaa!

Vierailija
1008/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?

Vierailija
1009/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kiinnostuu vahvoista miehistä.

"Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille

Tämä ei välttämättä tule kovin suurena yllätyksenä, mutta uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät lähes yksimielisesti vahvoja miehiä puoleensavetävinä.

Royal Society Journal Proceedings B -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa on kyselty 160 naisen näkemyksiä siitä, millaiset miesten vartalot ovat heistä puoleensavetävämpiä.

Tutkimuksessa 160 naiselle näytettiin valokuvia miesten vartaloista, joista pää oli rajattu pois. Toisissa kuvissa oli yliopisto-opiskelijoita ja toisissa kuntosalilta rekrytoituja miehiä, jotka kävivät salilla 3–5 kertaa viikossa ja joille tehtiin voimatesti.

Tuloksia analysoitaessa ilmeni, että miehen vahvuus oli ylivoimaisesti tärkeämpi tekijä puoleensavetävyydessä kuin esimerkiksi pituus. Vahvuus selitti 70-prosenttisesti tulosten eroja, mutta pituudesta sai etua vain muutaman prosenttiyksikön. Ylipainoisuus puolestaan tuotti muutaman prosenttiyksikön verran miinusta."

mies54v 😉

Vierailija
1010/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kookas iso valtava penis.

Vierailija
1011/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä trolli

Vierailija
1012/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätietoisuus......eli lompakon paksuus se on käytännössä.

Vierailija
1013/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kookas iso valtava penis.

Todella moni nainen näyttää hyppäävän ensin sänkyyn ja kiinnostuvan vasta sitten. Siis palstamiesten mielikuvissa.

Vierailija
1014/1306 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te sen arvelette johtuvan?

Vierailija
1015/1306 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä suihku

Vierailija
1016/1306 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ketjun pinnallisen kommentit ovat provoja.

Ei ole provoja. Suurin osa ajattelee just tuolla tavalla.

Vierailija
1017/1306 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset, empattisuus, tasa-arvoisuus ja on omillaan toimeen tuleva. Noilla pääsee pitkälle.

Vierailija
1018/1306 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyky. Miten ottaa huomioon ympärillä olevat ihmiset. Joskus meni kivalta vaikuttavan miehen kanssa homma puihin kun kaveripiiri oli niin täynnä salaa valokuvaamisharrastuksellaan.. se on ihan tosi yleistä..

Vierailija
1019/1306 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla hyvät käytöstavat ja sopivasti itsevarmuutta.

Mutta överiksi ei saa vetää. Tiedän miehiä, jotka vetävät kaiken ihan överiksi, ja se jos mikä on to-del-la luotaantyöntävää. Palvotaan naista kuin kuningatarta, esitetään kaikkia ihmeellisiä liikkeitä (kuten juostaan avaamaan naiselle ovi ja kumarretaan hänen kulkiessaan ovesta, tavatessa otetaan naista kädestä ja suudellaan hitaasti kämmenselkään ja sitten katsotaan hymyillen silmiin, oatetaan naiselle tuoli, kumarrellaan, heilutellaan käsiä kuin palveluspoika ja muutenkin käyttäydytään omituisesti, keskustellessa hiplaillaan naisen naamaa, nenää, suupieltä ja virnuillaan samalla, olettaen, että nainen pitää siitä että hänelle virnuillaan ja hipaistaan naamaa vähän väliä sieltä täältä. S44tanan raivostuttavaa, oksettavaa, luotaantyöntävää ja halventavaa. Toiseen ei saa koskea ilman lupaa.

Samoin se, jos on liikaa itsevarmuutta ja oletetaan koko ajan, että saisi kenet vain. Katsotaan naista nenänvartta pitkin jutellessa, hymyillään, vähän väliä naksautetaan suulla ja isketään silmää, ja oletetaan, että naisen mielestä se on seksikästä. Ei ole.

Mutta sitten se, että itsevarmuutta ei ole yhtään, seistään ihan lysyssä ja mutistaan että "En mä sulle kuitenkaan kelpaa, sä saisit kenet vaan et sä mua huoli", valitetaan siitä että "Mä en kelpaa kellekkään kun oon nii lyhyt, oon alle 180 cm pitkä, että säkään mua huoli, naiset ei koskaan kelpuuta alle 180-senttistä miestä" on todella luotaantyöntävää. Ei kukaan jaksa vänisevää miestä ja jatkuva kiukuttelu siitä että on niin lyhyt on oksettavaa. Ei 170-senttinen mies ole luotaantyöntävä pituutensa vaan asenteensa vuoksi. Eikä kukaan nainen jaksa jatkuvasti vetää miestä perässään kun mies vain mumisee ett äanteeksi kun olen olemassa.

Mustasukkaisuus on myös iso turn off. Joskus seurustelin miehen kanssa, jonka mielestä minun olisi koko ajan pitänyt keskittyä vain häneen. Jos kaupassa juttelin myyjän kanssa ja kyselin jostain tuotteesta, niin hän koko ajan yritti kiskoa minua huomioimaan häntä, ja olisi muka pitänyt vetää kielareita siinä myyjän nenän edessä, että myyjä näkee, että hän on minun mieheni. Eikä ollut väliä myyjän sukupuolella. Ja jos juttelin kaverin kanssa, sukupuolesta viis, niin hän istui vieressä ja lähetteli minulle tekstareita "rakastan sinua <3", koska häntä äsytti, että huomioin jotakuta muuta kuin häntä. En siis olisi saanut puhua muille kuin hänelle, koska hän halusi kaiken huomion itseensä. Se suhde ei kestänyt kovin kauaa.

Hyi hel vetti ku puistatti tuo viiminen.

Vierailija
1020/1306 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää kiinnostuksen: ei öyhötä asioista, osaa keskustella, hyvä itsetunto, ei luettele naisten ominaisuuksia joista pitää kuten ulkonäköpiirteet (vaikka ne osuisivat minuun ja olisivat hyviä, niin en pidä tuollaisesta yhtään), bonusta on sitten käytöksen jälkeen ulkonäkö- ym. piirteet. Ja ehdottomasti samanlainen huumorintaju kuin minulla.

Vaikka ehkä vaikutan tällä kirjoituksella niuholta, niin olen tosiasiassa hyvin rento ja (omasta mielestäni.....) hyvän (mustan) huumorintajun omaava ja se onkin natsannut jokaisen kumppanin kanssa. Mutta niitä öyhöttäjätyyppejä ei pelasta edes huumorintaju.

Kuvitelkaa joku vaahtoaminen jostain aiheesta (hyi) ja sen jälkeen kehu sinua kohtaan, jonka jälkeen haukutaan ne, joilla on toisenlaiset ne kehun asiat....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän