Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ulkonäöllisesti:
- Mielellään pituus 175cm-200cm, mitä pidempi, sitä parempi, mut sit yli 2 metriä on liian pitkä
- Siistitty lyhyt parta tai ajeltu, riippuu mikä sopii miehelle, kellekään ei sovi mikään risuparta, ellet ole joulupukki
- leveät hartiat, mahaa saa olla jonkun verran, mut ei mikään sairaalloisen ylipainoinen tai kovin laiha
- penis mielellään 13-20cm
- värikkäät silmät, ruskeat on tylsät
- jonkun verran kehokarvoitusta on kiva ja miehekästä, mut ei mikään apina kuitenkaan
- pukeutuu asiallisesti, vaikka farkkuihin ja paitaan, mut ei ainakaan mitään verkkareita
- ikää mielellään 30-55 vuotta
- sit ulkonäön lisäksi tietysti on kiva, jos on rikas ja hauska ja yms.
N19
T. Kehopositiivinen lukion keskeyttänyt mielenterveysongelmien vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä oleva nainen...
Voivoi kun meni tunteisiin.
I know kirjoitti:
"Luonnon laki" eli tietty energia! Ei ole kiinni ulkonäöstä, ei .mitään tietoa varallisuudesta tms asiaan kuulumattomasta.
Sen tietää heti, kun ensimmäisen kerran tapaa livenä!
Ei sitä kyllä voi aina avoimesti kertoa, kenellekään. Eikä kovin piankaan.
Joo ja luonnonuskonnot on coolei ja samoin positive thinking ja growth mindset
Jutut, samanlainen huumorimaku, osaa jutella sekä kevyttä että syvällisempää.
Mä tykkään testosteronista. Miehistä, ketkä tekee, kun täytyy tehdä. Mut et, tommosissa on se toinenkin puoli.
Olen aina tykännyt enemmän vaaleista ja pitkistä miehistä, mutta nyt olen ihastunut lähes kaljuun ja melko lyhyeen mieheen.. (on kuitenkin yli 170cm) Hänessä huomion kiinnittivät ihanat silmät, mukava ja arvostava käytös, lihaksikkaat kädet, sama arvomaailma ja tykkää liikkua luonnossa. Pieni parta/sänki on myös seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään testosteronista. Miehistä, ketkä tekee, kun täytyy tehdä. Mut et, tommosissa on se toinenkin puoli.
Sama ja olen itse todella femiininen nainen joka pukeutuu hameisiin ja käyttäydyn naisellisesti myös käytökseni ja kukkaisten tuoksujeni puolesta. Opposites attract :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 185cm pituus ainakin ensimmäinen vaatimus. Sen jälkeen toki hyvä koulutus, rentous, huumorintaju jne.
Suomalaisten miesten keskiarvo pituus on 177,5 cm niin ei mikään ihme että naiset ei löydä "kunnollista" miestä.
180cm on miesten keskipituus Suomessa.
Ei ihme, että naiset eivät löydä itselleen kunnollista miestä tästä tonttujen maasta.
Miehekäs ääni. Tuoksuu hyvältä. Karvaisuus. Isot kädet
Vierailija kirjoitti:
Miehekäs ääni. Tuoksuu hyvältä. Karvaisuus. Isot kädet
Tuo on toksista maskuliinisuutta
Haluan miehen joka on mies ja laittaa naisen tekemään kotityöt.
Tummat piirteet, komeat kasvot ja hyväkroppa. Pitää olla +190 cm pitkä, pukeutumistyyli hieno, kallis rannekello, auto ja omistusasunto. Pitää pysty viedä matkustelemaan ulkomaille vähintään 10 kertaa vuodessa. T. N33
- Hieno auto, vaatteet ja asusteet
- Iso mela housuissa
190 cm
mannerlaatta lihakset
paljon varallisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 185cm pituus ainakin ensimmäinen vaatimus. Sen jälkeen toki hyvä koulutus, rentous, huumorintaju jne.
Suomalaisten miesten keskiarvo pituus on 177,5 cm niin ei mikään ihme että naiset ei löydä "kunnollista" miestä.
180cm on miesten keskipituus Suomessa.
Missä kaikki kunnolliset miehet ovat? Kaupassa näkee vain minua 175 cm naista pienempiä "miehiä" :D
Vierailija kirjoitti:
'Friikit' kiinnostavat naisia; hirveän pitkät miehet, hirveän bodatut miehet, todella erikoisesti pukeutuvat miehet, todella paljon mölyä pitävät miehet, todella tunnetut miehet, olivat he sitten sarjamurhaajia tai hyväntekijöitä jne.
Ihan kauheaa puhetta
C-C kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys, tasa-arvotietoisuus, mielummin introvertti kuin ekstrovertti. Luonnonläheisyys, esim.vaatetuksessa ei seuraa muotia, mielummin sään mukaan kirppis-look.
Elämä on seikkailu-asenne eli ei peräkammarinpoika ja on kiinnostunut maailman ajankoht.asioista. Romanttinen, itseään arvostava(ei harrasta yhden illan juttuja vaikka voisi). Liikunnallisuus, lähtee harrastamaan mitä tahansa.
Ei someilija.
Sellainen joka edellyttää naiselta nämä samat.Paitsi introvertillä ei ole elämä on seikkailu asennetta. Jos on niin on enemmän extrovertti.
Väärin meni. Seikkailunhalu ei liity introvertti/ekstrovertti asenteeseen mitenkään.
alfalta