Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?

Vierailija
15.11.2022 |

Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!

Kommentit (1306)

Vierailija
241/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiat, sopivan matala ääni, liikunnallisuus, savuttomuus. On kiinnostunut pintaa syvemmistä asioista ja luottaa itseensä. Kyky nauraa itselleen.

Vierailija
242/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelutaidot on melko harvassa, niitä toivoisin.

Ei naiset oikeasti halua että mies puhuu vaan keskustelulla tarkoitetaan sitä että mies kuuntelee kun nainen puhuu keskustelu kun vaatisi että myös miestä ja miehen mielipiteitä kuunnellaan

Huomaa, ettei sinulla ole kokemusta oikeista naisista. 

Olen kyllä hieman kateellinen tuosta naisten taidosta että yhden lauseen perusteella pystyy määrittelemään koko henkilön ja henkilön kokemukset. Ihan uteliaisuutta mikä tuossa yhdessä lauseessa kertoisen että pystyt määrittelemään minut ja minun kokemuksen kokonaan?

Kokonaisuus. Erityisesti se, että puhut naisista kuin heillä olisi yksi yhteinen tahto. 

Eli tuon yhden lauseen perusteella määrittelet miten puhun kaikille kaikkialla?

Ei, vaan huomasin sen perusteella, että sinulla ei ole kokemusta oikeista naisista. Nyt huomaan, että sinulla on lisäksi vaikeuksia ymmärtää lukemasi. 

Pikku vinkki tulevaisuutta varten, älä määrittele ihmistä mistä et mitään tiedä ne määritelmät ei koskaan pidä paikkaansa vaikka kuinka luulee olevansa ekspertti ihmis tuntija

Luuletko, että minua sinun vinkkisi kiinnostavat? Ihmisen, joka kuvittelee, että kaikki naiset ovat samanlaisia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suositeltavaa luopua mies sanan käytöstä, joten voitaisiinko puhua vain henkilöstä?

Vierailija
244/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteeraa Siitointa sujuvasti ja lausuu Evolaa luonnollisesti. Tietää esoteriasta ja okkultismista.

Vierailija
245/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 185cm-200cm. Tontut eivät ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta :)

Vierailija
246/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tasan yksi mies ja se on kokonaisuus sekä jokainen piirre erikseen.

Vierailija
247/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa tasan yksi mies ja se on kokonaisuus sekä jokainen piirre erikseen.

Täh? :D

Vierailija
248/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en voi eritellä hänestä asioita. Eli koko mies mutta jokainen yksittäinen piirre tekee kuumaksi.

Vierailija
249/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en voi eritellä hänestä asioita. Eli koko mies mutta jokainen yksittäinen piirre tekee kuumaksi.

Niinpä niin niihän ne kaikki sanoo. Valehtelija.

Vierailija
250/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin niihän ne kaikki sanoo. Valehtelija.

Mulla ei ole mitään syytä valehdella. Mutta tosta jo tiedän, ettet ole hän. Sori ;) Ellet vähän vitsaile.

Vierailija
251/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naisten vaatimuksissa korostuu synnyin ominaisuudet johon ei itse voi millään tavalla vaikuttaa. Pituus, luuston rakenne, lihaksiston rakenne ja hiukset

Juuh, valitettavasti naaras on biologian mukaan se, joka valitsee mielestään kelvollisen jälkeläisten siittäjän niistä monista innokkaista tarjolla olevista uroksista geeneineen. On varaa valita, laarin valikoima on moninainen.

Miehet on tavallaan koomisia, kun ne kiimoissaan tungeksivat juttusille. Äänenvolyymi kasvaa ja silmät vaan muljahtelee, kun kaunis nainen kulkee ohitse - kohta tyypit tulee juttusille ja myöhemmin painivat keskenään, kuka pääsee saattelemaan :D

Kyllä me ollaan aika apinoita.

Vierailija
252/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naisten vaatimuksissa korostuu synnyin ominaisuudet johon ei itse voi millään tavalla vaikuttaa. Pituus, luulosta rakenne, lihaksiston rakenne ja hiukset

Niin ne korostuu miehilläkin. Fyysiset ominaisuudet ovat keskeisiä halusit tai et. 

Isommat tissit on vähän helpompi toteuttaa, kuin lisätä pituutta.

Et varmaan ole kuullut sellaisista kuin korkokengät?

Toki ihmiskunta on keksinyt myös olkatoppaukset, meikin, hiuslisäkkeet, ripsilisäkkeet, tekotissit, keinoperseen, korsetin, erilaisia ihonmuokkauskeinoja myrkyistä rasvoihin, karvanpoiston, tekokynnet, partavärit, hiusvärit, you name it...

Ja kaikissa on kyse ensivaikutelman luomisesta. Miten korostaa hyviä puolia ja peittää huonoja, jotta se sopiva saalis saataisiin satimeen.

Vierailija
253/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, huumorintajuinen, ei kiivastu helposti, luotettava. Haluaa ensin olla ystävä ja tutustua rauhassa.

Vierailija
254/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly ja fiksuus, hauskuus, hyvät käytöstavat, mukava kaikille ja ahkera ja reipas luonne. Miellyttävä ulkonäkö, ei tarvitse olla mr finland.

Kuulostaa siltä, että etsin jotain nuorta kesätöihin :D

No onhan ahkeruus ja reippaus tärkeitä. Sellainen nahjusmainen laiskuri-mies on kamala riippakivi. Mitään ei saa elämässä aikaan eikä mitään jaksa tehdä. Kaikki kaatuu toisen osapuolen hoidettavaksi, kun toinen vaan makaa sohvassa ja räplää puhelinta. Hyi ja yök.

Vierailija
255/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset, komeus, huumorintaju. Veikkaanpa että miehillä vastaava lista on hyvä kroppa, kauneus, ehkä joku kiltteys.

Vierailija
256/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iso mela m18

Jo 13 sivua homppelimiehet unelmoineet täällä mammojen palstalla muiden miesten meloista. Mihin tämä maailma on menossa 😱

Vierailija
257/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkoisia piirteitä miettii niin

1. lyhyet ja keskipituiset miehet kiinnostaa

2. Kasvonpiirteet

3. Vaatetus ja millaisen mielikuvan ihmisestä se antaa, esim näkyykö millaista musiikkia kuuntelee, missä työskentelee, millaisia aatteita edustaa, onko siisti,

4. Onko hyvässä kunnossa; en kiinnostu huippu-urheilijoista, koska en itsekään sellainen ole, mutta kuitenkin sellaisista, jotka tykkää silti liikkua ja touhuta. Lihavista en syty ollenkaan, koska tietää etteivät he liikunnasta tai terveellisesti syömisestä välitä.

5. Katsooko minua silmiin lämpimästi kun ohitamme toisemme, onko siis kiinnostunut minusta ensisilmäyksen verran. Olenko katseen arvoinen hänelle.

Siinä viisi ekana mieleen tullutta

Vierailija
258/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ikävä luonne ei hyvä ulkonäkö ja raha mitään pelasta. Mutta kultaisella luonteella ja huumorintajulla varustettu mies pärjää tavallisellakin ulkonäöllä.

Tuli mieleen eräs ällöttävä mies, joka käy samalla salilla kanssani. Hän pitää itseään jonakin jumalan lahjana ja se näkyy & kuuluu. On jo päälle 50-vuotias, mutta jäänyt kai jostakin nuoruudesta kovat luulot omasta komeudestaan päälle. Värjää hiuksiaan ja treenaa kovaa, kultakello totta kai ja jotkut 80-luvun merkkivaatteet. Pitää koko ajan ääntä: hölöttää puhelimeen bisneksistään (niin noloa!) tai sitten ähkyy laitteissa. Olemus on leuhka, katselee kaikkia salin naisia arvioivasti päästä jalkoihin ja hyväksyttyään kohteen alkaa kyyläämään tätä inhasti.

Todennäköisesti vttumainen exä jollekulle ja etsii uutta uhria nöyryytettäväksi. Näkyy jotenkin hänen aurastaan. Mikään raha tai muu ei kyllä paikkaa ikävää luonnetta.

Vierailija
259/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
260/1306 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hygienia

- Hiukset päässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme