Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?

Vierailija
15.11.2022 |

Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!

Kommentit (1306)

Vierailija
961/1306 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääksnei tämä oli niin selkeää kuin olla ja voi.

Vierailija
962/1306 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysjärkisyys. Tärkein kriteeri ja vaikein miehille täyttää.

Juuri näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1306 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmat ihmiset herättää kiinnostuksen. Ulkonäkö, sukupuoli, työ, harrastukset - ihastukseni ovat olleet näissä asioissa ihan mitä sattuu, minkäänlaista yhdistävää tekijää ei ole.

Tai no okei, osa ihastuksista ovat olleet hitsin epävarmoja itsestään mutta tuo piirre on saanut mun fiilikset katoamaan lopulta. Kun en minä jaksa olla jatkuvasti kannattelemassa toista, arvostus itseään kohtaan pitää tulla sisältäpäin. Eikä se että mä tykkään ihmisestä ikinä tuntunu lopulta auttavan tuota ihmistä ollenkaan. Alkuun ehkä mutta lopulta ei ollenkaan.

Että niin. Itsevarmat ihmiset. Jotka eivät vie muilta tilaa vaan varmuudellaan saavat muutkin loistamaan. Sellaiset ovat upeita.

Juuri tuo epävarmuus ja epäluottamus itseen ja "kelpaavuuteen" ärsyttää todella.

Alkuun voi olla houkuttelevaa alkaa paapoa tuollaista, mutta hyvin pian se käy niin rasittavaksi ettei sitä jaksa. Herättää negatiivisia tunteita.

Terve itsetunto ja itsekunnioitus samoin kuin kunnioitus muita kohtaan, siinä se.

Vierailija
964/1306 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, kunnon ammatti (tuloilla ei väliä!) ja sitoutunut johonkin urheiluharrastukseen

Minun silmää miellyttävä ulkonäkö, voi olla monenlaista tyyliä. Tällä hetkellä oma kulta tietty mielessä ja hän on sellainen atleettinen kalju (sheivattu) mies niin tämä miestyyppi tuntuu kaikkein kiinnostavimmalta. Tärkeää olla mua vahvempi vaikka sitten vähän tukevampi.

Ehdottomasti oltava rauhallinen ja jo jonkunverran elämää nähnyt, hyvät tunnetaidot; voidaan jutella vaikeistakin aiheista ilman että mököttää tai flippaa. Samanlainen huumorintaju tärkeä. Avarakatseinen ja kokeilunhaluinen seksin suhteen, kauhistus olis exit only -mies kun satun tykkäämään molemminpuolisesta anaaliseksistä..

Olen tainnut vain yhden miehen tavata joka nämä täyttää ja on nykyinen kumppanini. Harmi kyllä meidän elämäntilanteet eroaa sen verran että tämä ei varmaan loppuelämän kumppani minulle voi olla :(

Vierailija
965/1306 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

äly - huumori - huomaavaisuus

Vierailija
966/1306 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti tasapainoinen, ihmisläheiset arvot. Seisoo omilla jaloillaan, ei hae egolle pönkitystä ulkoisista asioista. Hyvä keskustelemaan. Osaa antaa ja ottaa tilaa. Omassa elämässä riittää sisältöä, mutta siihen mahtuisi joku muukin rinnalle. Ei mustasukkaisuutta!

Vierailija
967/1306 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti tasapainoinen, ihmisläheiset arvot. Seisoo omilla jaloillaan, ei hae egolle pönkitystä ulkoisista asioista. Hyvä keskustelemaan. Osaa antaa ja ottaa tilaa. Omassa elämässä riittää sisältöä, mutta siihen mahtuisi joku muukin rinnalle. Ei mustasukkaisuutta!

Nämä itselle aivan ehdottomia ja näitä on todella vaikea löytää ylipäätään ihmisistä, oli mies tai nainen. Olen ollut kerran naimisissa, miehellä oikeasti vakavia mielenterveysongelmia. Toinen oli äärettömän itsekeskeinen ja vaati lapsen lailla huomiota.

Johonkin tasaiseen, turvalliseen ja sellaiseen missä oman elämän voi säilyttää, voisin olla valmis.

Vierailija
968/1306 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla oma asunto ja hyväpalkkainen työ. Myös auto.

Miehen pitää olla huomioonottava, tuoda kukkia ja silloin joku kiva pieni yllätys.. Esim. uusi alusasu, lahjakortti jonnekin hierontaan tms., ja hellytellä pikkulahjoin. Vain aidot miehet kykenee tähän. Olisi myös kiva, jos mies osaisi laittaa hyvää ruokaa. Tietenkin ravintolatkin käy, jos ei ruokaa laita.

Minä tarjoan vastapalvelukseksi, että olen hyvä kodinhoitaja! Pidän kodin järjestyksessä ja sisustan sen kauniiksi.

Vierailija
969/1306 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokätisyys ja tavat. Se että tarjoaa ravintolassa ja ostaa silloin tällöin kohteliaasti lahjoja. Varallisuus on seksikästä. Sitä ei toki sanota ääneen.

Vierailija
970/1306 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelutaitoinen, jolta negatiivisistakaan asioista puhuminen ilman viinaa tai räyhäämistä onnistuu, kanssaihmisiään, lapsia ja eläimiä kunnioittava ja ystävällisen reilusti käyttäytyvä, ei provosoi tai räyhää somen keskustelupalstoilla (plussaa jos ei käytä somealustoja juuri lainkaan). Rento, utelias elämää kohtaan, sopivassa määrin itseironinen, huumorintaju on tärkeää.

Harrastaa edes jotakin: liikuntaa, musiikkia, lukemista tai vaikka nikkarointia - lajilla ei väliä.

Mies jonka arki on tasapainoista ja joka osaa käsitellä vastoinkäymisiä rakentavalla tavalla huokuu ympäristöön turvallisuutta ja hyvän, luotettavan ihmisen määreitä joka saa kiinnostumaan ja komistaa ihmistä ylipäätään.

Vierailija
971/1306 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla huomioonottava, tuoda kukkia ja silloin joku kiva pieni yllätys.. Esim. uusi alusasu, lahjakortti jonnekin hierontaan tms., ja hellytellä pikkulahjoin. Vain aidot miehet kykenee tähän. Olisi myös kiva, jos mies osaisi laittaa hyvää ruokaa. Tietenkin ravintolatkin käy, jos ei ruokaa laita.

Minä tarjoan vastapalvelukseksi, että olen hyvä kodinhoitaja! Pidän kodin järjestyksessä ja sisustan sen kauniiksi.

Oletko tullut ajatelleeksi että se ei kenties ole se ensimmäinen vastapalvelus joka miehillä on mielessä?

Vierailija
972/1306 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään voisin luetella vaikka mitä ominaisuuksia jotka ovat minusta miehessä kiinnostavia. Mutta ei se silti tavoittaisi sitä mikä saa sitten minut lopullisesti lämpeämään jollekin miehelle. Oman aviomieheni kun tapasin (baarissa) niin kesti noin 30 sekuntia tapaamisesta kun jo suutelimme. En en siis ehtinyt mitenkään tutustua hänen muihin hyviin ominaisuuksiinsa (ja niitä on paljon) ennen kuin vain jotenkin tiesin että siinä se on. Ja ennen kuin joku tulee huutelemaan miten naiset aina retkahtavat johonkin renttuihin tai pelimiehiin niin voin kertoa olevani miehelleni se ensimmäinen niin tyttöystävänä kuin fyysisestikin. 

Vierailija
973/1306 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tärpännyt, Irina? Mitä luulet, kummassako on paremmat mahdollisuudet tuollainen mies ja suhde saada, Moskovassa vai Helsingissä?

Vierailija
974/1306 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka osaa kohdella naista Naisena, on hyvä ja kunnioittava asenne naisia kohtaan ja pieni pilke silmäkulmassa kohtelee herrasmiehen elkein. Lisäksi on taitava keskustelija, osaa ilmaista itseään, osaa pitää yllä tunnelmaa seurassa ja osaa kuunnella muita.

Ulkonäkö voi kiinnittää huomion, muttei riitä kiinnostuksen herättämiseen.

Vierailija
975/1306 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mies, jolle ostin joululahjaksi pölyimurin ja suuttui tästä? En vain ymmärrä? Jätin miehen, koska ei arvostanut lahjaani hänelle.

Vierailija
976/1306 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, ystävällisyys ja älykkyys 

Vierailija
977/1306 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät keskustelutaidot, söpöys, paksu parta ja tummat hiukset, leveät hartiat, "nallekarhumaisuus" miehekkyys

Kuvailit juuri Andrew Taten paitsi että on kalju

Vierailija
978/1306 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli osoitettu naisille, Pertti

Vierailija
979/1306 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tajuta. Hyvä, jos näyttää kivalle sen lisäksi.

Vierailija
980/1306 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat on seksikkaita miehellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi