Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 185cm pituus ainakin ensimmäinen vaatimus. Sen jälkeen toki hyvä koulutus, rentous, huumorintaju jne.
Suomalaisten miesten keskiarvo pituus on 177,5 cm niin ei mikään ihme että naiset ei löydä "kunnollista" miestä.
180cm on miesten keskipituus Suomessa.
Minun puolesta 180 cm puutarhatontut voi jäädä yksin. Kelpuutan vain +187,5 cm miehiä
Olet kovin nuori.
Tuskin. On haukkunut naisia tällä palstalla jo sen verran monta vuotta.
Silmiin katsominen, kuunteleminen, kyselee myös minun mielipiteitä, raitis.. Siinäpä miehille miettimistä. Suomalaiselle miehelle.
Keskustelu- ja kuuntelutaito unohtamatta huumoria
Luovuus ja taitteellisuus <3 Älykkyys on myös tärkeää ja se että osaa puolustaa naisten oikeuksia ja vastustaa syrjimistä!
Keskustelutaidot on tosi harvassa ja niitä toivoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaani vastaava älykkyys, noin suurin piirtein ainakin. Monipuolisesti lahjakas, ainakin kahdella keskenään erilaisella osa-alueella. Kiinnostunut muutamasta erilaisesta aihepiiristä ja pystyy välittämään niistä minulle uutta tietoa. Kiinnostunut ja kykenevä omaksumaan minulta tietoa, joka on hänelle uutta ja mahdollisesti ristiriidassa nykyisten käsitysten kanssa. Kriittinen saa ja pitää olla mutta kyyninen ei. Empaattinen ja tunteellinen, mutta hallitsee tunteensa tilanteen mukaan. Terve itseluottamus. Ymmärtää että oma mieli on vain yksi 8 miljardista eikä sitä voi käyttää kaiken mittarina. Hyvät johtajuusominaisuudet, ennen kaikkea osaa johtaa itseään (ei kuitenkaan tarvitse olla työelämän puolella johtotehtävissä). Hyvä huumorintaju, mutta kykenee myös suhtautumaan asioihin vakavasti silloin kun sillä on merkitystä.
Siinä nyt jotain. Ulkonäöllä ei minun kiinnostustani voi herättää, ja toisaalta jos kiinnostun ym. juttujen perusteella niin ulkonäkö ei voi sitä kiinnostusta sammuttaa, olipa se millainen tahansa.
Ai ÄÖ 85?
ÄlykkyysÖsamäärä?
Se on ÄÖ eikä ÄO
Sinkku kirjoitti:
Silmiin katsominen, kuunteleminen, kyselee myös minun mielipiteitä, raitis.. Siinäpä miehille miettimistä. Suomalaiselle miehelle.
Hyvin olet kiertänyt, jos osaat kommentoida kaikkien suomalaisten miesten osalta.
Moderni, tasa-arvoinen maailmankatsomus ja antaa naisen ottaa ohjat perheen taloudesta ja päätöksenteosta.
Leveät hartiat, kapea vyötärö. Pieni, pyöreä peppu. Pituus +180 cm, iso nenä, isot jalat ja kädet.
+185 cm, isot lihakset ja hyvät tulot
Ulkonäkö ja raha tärkeimmät t. realisti N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äly, äly ja äly. Kolme tärkeintä. Sitten kiva hymy, ystävällisyys ja hieman ujo.
Eli vain harva mies kiinnostaa sinua ja olet varmasti itsekin älykäs. Nimittäin esim. 140 äo:n omaavan on todella tuskaa olla 100-120 älykkyysosamäärän omaavan kumppanina. On kuin seurustelisi lapsen kanssa.
Olin lähellä alkoholisoitua ja ihmettelin mikä tässä elämässä on niin pielessä. Kamalia vuosia, jotka tajusin vasta jälkeenpäin. En ole mikään fiksu itsekään, mutten kyllä niin totaalisen saapaskaan. Nyt on hyvä, voidaan keskustella maailmanpolitiikasta, koulutus suunnitelmista, geotermiasta, sijoittamisesta ja mistä vaan muustakin kuin äidistä ja äidin luona käymisestä.
Älykkyys, keskustelutaito, inhimillisyys
Huumorintaju ja keskustelukyvyt
Ystävällinen olemus on ihan ykkönen. Sit huumorintajuisuus ja älykkyys, usein samaa asiaa, eli siis puujalkavitsit EI ole minusta hyvää huumoria :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla varakkuutta eli omistusasunto ja osakkeita/rahastoja. Ihan siksi koska elämästä tulee helpompaa kun ei tarvitse elää kädestä suuhun. Tärkeää myös että osallistuu yhteiskuntaan rahoittajana eikä saajana.
Lisään vielä pituuden ja ulkonäön sekä vaatetuksen.
Ei yllättänyt et varakkuutta haluava vaatii myös pituutta :D Gylgyl, pinnallinen on pinnallinen kaikessa. Ei siinä, nauti puistattavista arvoistasi nyt kun vielä voit.
Olet kovin nuori.