BBW naisen seuraa kaipaan
Hei kaikki runsaan muhkeat ihanuudet! Elämää on vielä reilusti jäljellä ja kivaa olisi välillä harrastaa seksiä jonkun halukkaan pullukan kanssa. Itse olen jo reilusti aikuinen ja elämää nähnyt, mukava, hauska ja seurallinen herrasmies. Suomenruotsalainen ( fixaresteffi ) hiuksetkin löytyy päästä, urheilullinen ( gmail ) ja tykkään kun nainen on nautinnon keskipisteenä.
Kommentit (7)
Olen vanhanaikainen herrasmies, ei ole tinder minun juttuni. Aika erikoisia asioita kuulee siitäkin.
Vanhanaikainen herrasmies ei hae seuraa nettipalstalta, joka ei siihen ole tarkoitettu. Pussihousut jalkaan,kyläkaupasta kortonkeja, ja tanssilavalle.
Noh-noh, olemme kaikki erillaisia - onneksi. Uskon että aika moni nainen arvostaa kun mies pitää ovea auki, paljastaa päänsä tervehtiessä ja maksaa illallisen, jos sellaiselle kutsuu.
Joo, se kävi kyllä selväksi, ettei tämä ole seuranhakupalsta, harmi sinänsä, hyvä kattaus porukkaa kuitenkin sivustolla aktiivisina.
Pluskokoiset naiset on kyllä parhaita. Ihan parasta vielä, jos on sellaiset runsaat, riippuvat ja superpehmeät rinnat, joissa reilusti volyymia.
Kyllä vain, saa olla pyllyä, vatsaa, reisiä ja kookkaat rinnat.
Mee tinderiin.