Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BBW naisen seuraa kaipaan

Stefan
15.11.2022 |

Hei kaikki runsaan muhkeat ihanuudet! Elämää on vielä reilusti jäljellä ja kivaa olisi välillä harrastaa seksiä jonkun halukkaan pullukan kanssa. Itse olen jo reilusti aikuinen ja elämää nähnyt, mukava, hauska ja seurallinen herrasmies. Suomenruotsalainen ( fixaresteffi ) hiuksetkin löytyy päästä, urheilullinen ( gmail ) ja tykkään kun nainen on nautinnon keskipisteenä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee tinderiin.

Vierailija
2/7 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhanaikainen herrasmies, ei ole tinder minun juttuni. Aika erikoisia asioita kuulee siitäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen herrasmies ei hae seuraa nettipalstalta, joka ei siihen ole tarkoitettu. Pussihousut jalkaan,kyläkaupasta kortonkeja, ja tanssilavalle.

Vierailija
4/7 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh-noh, olemme kaikki erillaisia - onneksi. Uskon että aika moni nainen arvostaa kun mies pitää ovea auki, paljastaa päänsä tervehtiessä ja maksaa illallisen, jos sellaiselle kutsuu.

Vierailija
5/7 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se kävi kyllä selväksi, ettei tämä ole seuranhakupalsta, harmi sinänsä, hyvä kattaus porukkaa kuitenkin sivustolla aktiivisina. 

Vierailija
6/7 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pluskokoiset naiset on kyllä parhaita. Ihan parasta vielä, jos on sellaiset runsaat, riippuvat ja superpehmeät rinnat, joissa reilusti volyymia.

Vierailija
7/7 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, saa  olla pyllyä, vatsaa, reisiä ja kookkaat rinnat.