Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään tutustumassa kaverin 2kk ikäisiin kaksosiin ja voi ELÄMÄ!!! Mä niiiiiin tahdon oman vauvan syliin, kiitosthankjuu! Oli ne vaan pieniä ja ihania! En meinannut sylistä pois päästää. Ja tyttö hymyili mulle koko hampaattomalla suullaan niin että oksat pois ja pojalla oli niiiiiin ihanat silmät ja ripset että mä olin aivan myyty!!

HOYT Mäkin oisin pissannut vielä kerran -ihan vaan varmuuden vuoksi- tikkuun, mutkun ei ole ollut tikkua. ;) On tätä vaan niin vaikeaa käsittää, edelleen. Tuhkamuna... *repskops*

MOOLI mukavaa että on ollut mukava neuvolanterkka. Mäkin kuulin mun tulevasta tänään pelkkää positiivista. Entistä maltamattomampana odottelen.

HEIDIlle ja ELINAlle supsupSUPPAREITA!!! Paljon! Ja voimakkaita!

POPPIS Juu, ruusukaalia. Minä syön. Ja höyrytettyä parsa- ja kukkakaalia kans. *njam* Mukavaa että neuvolareissu meni mainiosti!

MERIHEPPA Mukavaa jos pahoinvointi alkaa helpottaa. Täällä vasta aloitellaan.. *burb*

KANDIVAIHE Tuosta närästyksestä joku ties sanoa " kansanviisauden" että vauva kasvattaa tukkaa kun närästää.

KESIS Nyt sitten työn kanssa vaan rennosti, jos suppareita tulee niin eikun sitten vaikka muutamaksi päiväksi huililomalle!

MÖRÖTIN Voi eih!! Miten sun verenpaine voi käyttäytyä noin vieraskoreasti?! Yleensä on just toisinpäin vielä! SUPPAREITA!!!

RIIKKA Mun testi varmaan haihtuu olemattomiin pelkän tuijottamisen kulutuksen voimasta. =)

MAKKARAlle pissiitin paranemista, jos se siksi osoittautuu. Inha vaiva.

NINCA Ihanaa että ultrassa on kaikki todettu olevan ok. HIENOA!

VIIPERO lähti sitten nyytinhakuun! Ihanaa!!

MYKIS odottelee sitten malttamattomana äippäpakkausta. Kivaa, kohta pääsette sitten hypistelemään kaikkia ihania pieniä uusia vaatteita.

ESSI Onhan se tärkeintä että niitä liikkeitä tulee kuitenkin. Ehkä epelin yksiössä on vielä sen verran tilaa ettei tarvii niin hurjasti muksia.

OSSElle tsemppiä kovasti, sielläkin on sitten lähdetty nyytin hakuun.

SADEYE Hyvä että ultrassa kaikki ok! Turhaan huolit etukäteen.

YKKÖSOPE Juu täällä ollaan kovasti mukana alkuhämmennyksen lomassa edelleen. Mulla on tällä viikolla loma, muttei mistään rennosta lomafiiliksestä tietoakaan kun joka päivä pitää laukata jossain. Joten ei tällä viikolla kerkee sinne päinkään. Harmitus. Mutta kunhan meen ens viikolla töihin ja saan työvuorot taas tietooni, niin yritän lähestyä sua vaikka ihan tekstiviestitse, niin katsotaan jos löytyis joku treffipäivä. Olette olleet mielessä paljon, mutta kun ei meikäläinenkään ehdi jokapaikkaan. ;)

TIKRU popsii sitten rautaa ahkerasti ja persiljaa ja kaikkea vihreää kovasti että rautaa saa lisää, niin ja täysjyväleipää ja sen sellaista. Hempat ylös!

ON:

Mitä illemmaksi mennään, sitä vilpoisammaksi mun olo käy. Kai se on sit sama kun kuumeisenakin lämpö nousee aina yötä kohti, niin kaipa mullakin lämmöt ottaa noususuuntaa iltaisin ja sit alkaa tää armoton jäppätauti. Nytkin sormet on kun jääkalikat ja mulla on pitkähihainen ja villatakki ja kohta kyllä kaivaudun taas peiton alle. *hytistys*

Paha olo on vaivannut tänäänkin, joten kaippa se pahoinvointi alkaa tosissaan pikkuhiljaa kurkistella. Jos näin vähällä pääsis niin hyvähän se ois, mutta katsotaan nyt. Aika näyttää.

Huomenna pääsee taas uudelle viikolle! Jee! Pikkuhiljaa näitä päiviä kerrytellään.

Tässä istuessani on tissejä alkanut kihelmöidä. Tuikuttelee silleen merkillisesti välillä.

Ja valkkaria... lorilori. Mutta sekin ilmeisesti kuuluu asiaan. =)

Jushka 5+6

Vierailija
22/23 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yhtään huvittais lähteä työmatkalle. :( No, vika kerta ennen mammista, toivottavasti! Tiedättekös muuten mikä on suomessa ns. yleinen käytäntö, maksetaanko se 3 ekaa kk ihan palkkaa? Mä kun oon eka mammikselle jäävä (firma kuuluu ulkomaiseen yritysryppääseen) niin on vähän hakusessa..

Jushka oli päässyt tutustumaan vauveleihin! Ai kun ihanaa!!! :)

Huh, en mä vaan pysty syömään ruusu- / kukkakaalia.. Pienenä pakotettiin ja aikuisiälläkin tulee öksy pelkästä hajusta.. =P

Riikalta piti kysymäni että millon sä ekat liikkeet tunsit? Ois niin kiva niitä tuntea, mutta ei kai auta kun ootella.. Ultraankin on vielä NIIN pitkä aika, 10 kokonaista päivää!!! :( yh.

Ja Kandi oikein hehkuu! :) Mahtavaa.. Niin mullekin sanottiin tossa alkuvaiheessa, mutta nyt ei ole enää niin " hehkuva" olo.. Plääh. Ei aavistustakaan mitä ihmettä laittaa päälle huomenna työreissulle, pitäis olla " business-nainen" , mut kun ne " business" vaatteet ei enää mahdu päälle.. ;) Haha!

supsupSUPPAREITA!!! Kaikille niitä kaipaaville! :) Palailen langoille sitten parin päivän sisään..

Öitä! Mammanalku + tiitiäinen 18+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka välillä tuntuu jo aivan mahdottomalta tämä olo.

Tulin nyt pikaiseen kertoon vain omaa napaa kun tämä istuminen tämän mahan kanssa on jotain aivan hirveää...

Elikkäs, minun maha on TOSI ISO. Sf-mitta oli maanantaina 36cm ja ilmeisesti n pari viikkoa isompi kuin viikot edellyttää.. Ja paino nousee edelleen aivan hirveällä tahdilla vaikka juuri mitään ei enää mene alas. Lähinnä hedelmiä..

Tästä sitten seuras lähete äippäpolille ultraan. Ja sinne mennään viikon päästä, vähän jänskättää kun ei oikein tiedä et miten suhtautua koko juttuun. ainaski ne tekee painoarvion ja varmaan lapsiveden määrää miettivät.

Eipäs muuten siis ole ihme että minun maha on ihan revenny, siis arpia on joka paikka ihan täynnä.. :(

Lisäksi olen nyt saanu rampata neuvolassa kauhean päänsäryn takia parina päivänä. mitään syytä siihen ei kyllä olla löydetty, käsketty vaan levätä ja ottaa panadolia. Ja seuraavaksi keinoksi sitten äp:liin yhteydenottoa.. No vielä en ainakaan ole tarvinnu sinne lähteä.

Mut nyt pitää lähteä tallustamaan tuohon kun maha on niin kipee ilmavaivoista.. Ei kivaa.. Söin pussillisen luumuja ja tämän siitä sai :)

Mut kaikille halituksia ja terkkuja! Ja vaikka en enää täällä niin pyöri niin oletta ajatuksissa!

Fio rv 37+2