MAALIMASUJEN Tiistai
Täällä taas aikainen mato...
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8778879&p=1&tmode=1&smode…
-m-
Kommentit (27)
Evelle onnittelut, ihanaa, että on hyviä uutisia. :)
Itse päätin olla stressaamatta istukan paikasta nyt, kun se ei vielä vaivaa mitenkään. Ehtii sitä sitten viikon 30 jälkeenkin stressata oikein kiireellä, jos on tarvis. Mitään vuotojahan ei ole ollut joten.... pitää kuulemma hieman varoa ponnisteluja, mutta ei tarvi vuodepotilaaksi ryhtyä ihan vielä.
G: ei töitä = ei pikkujouluja... eikä ole sellaisia kavereitakaan, että isommin juhlittaisiin... tuparit meille on tulossa, joten jos ne sais joulukuulle, vois leikkiä niiden olevan pikkujoulut...
Nyt telkun ääreen, ongelmakoiria katsomaan...
t. punkeli
Täällä maalismasu voi hyvin. Kävin tänään yksityisellä 4 D-ultrassa. Ei voi verratakaan äitipolilla tehtyyn rakenneultraan, kuvan laatu oli mielettömän tarkkaa. Siellä se maha-asukki potki hurjasti ja kasvon piirteet oli selkeästi erotettavissa, samoin sukupuoli! Uskomattoman ihana kokemus toi 4 D. Ainakin toi lääkärikeskus Femeda Helsingissä ja Bruno Cacciatoren tekemä ultra oli suositeltava kokemus!
Ihana uutinen eveltä ja onnea koko perheelle,täällä kanssa ihan itku pääsi
kun tuli noin hienoja uutisia!Nyt sitten nauttimaan loppuraskaudesta.; )
halusin vain tulla sanomeen, kuinka onnelinen olen puolestanne! Olet ollut kovasti ajatuksissani... Toivon sinulle oikein onnellista loppuraskautta, ja muutenkin kaikkea hyvää elämään!
Ja kaikille Maaliksille ihanaa raskautta!
Voi kumpa olisin vielä matkassanne....
Rakkaudella Sofia (jolla olisi ollut kohta 24 viikoa täynnä)
Eve: Ihanaa kuulla että kaikki nyt sitten olikin hyvin :) Aivan mahtava juttu!! Kyllä teitä koeteltiin..
(.) Kipeä olen kuin mikä, selkä..issias ja liitoskivut ja nyt ihan älyn kipee ollut koko alamaha koko illan..kummallista, ihan tuli sellainen pelottava tunne kun tuossa sohvalla makoilin, että mikä ihme nyt oikeen on.. Huomenna on lääkärille aika, saikkua tarvin töistä se nyt on selvä mutta mietityttää tuo mahakipu, jospa se tästä hellittäis, ei sillain supista vaan on vain kipeä!
Sinna ..ihan viikoista pihalla ;)
Ja Leanna, ei meilläkään ollu puhetta sen kummemmin tuosta " kylki-istukasta" , joten kaippa seki ihan normaalia on. Ite oon vaan tyytyväinen siihen, ettei se oo kokonaan eessä niinku viimeksi, koska elättelen toiveita, että näin ollen se ei ois kiinni edellisen istukan käsinpoistosta jääneessä arpikudoksessa. Jos tällä kertaa sais jäähä vastasyntyneen kans ensihetkiä viettään, eikä nukutukseen... Mutta tää nyt meni ihan asian vierestä.
Mie en oo pystyny pitkään aikaan makaamaan selälläni muutamaa minuuttia kauempaa, ku se alkaa tuntua huonolta päässä. Kyllä sen ite tuntee, millon se ei enää sovi. Puolittain mahallani ja kyljelläni nukun.
Tässä on tullu perättäisinä viikonloppuina juhlittua parit kolmekymppiset, joten pikkujoulujen suhteen voi olla aika hiljasta. Ehkä järjestän entisille kesätyökavereille nyyttärit täällä meillä, mutta ei mitään baarijuttuja.
Miehen kans on ollu puhetta, että jos sitteki mentäis auto-junalla pohjoseen joulunviettoon ja autolla takas. On se lentäminen niin kallista. Tuo yöjuna helpottas jo huomattavasti, ku sais nukuttua ekat 700 km. Yön yli ajamista en kyllä enää jaksa.
Udidi ja Dumbo rv20+4
Jippiii siis rakenne-ultra takana ja vauvalla kaikki osat oikeissa paikoissa ja oikea määrä :-)) Oli se vain mahtavaa nähdä se söpöliini siellä ruudussa .. Oikea nöpönenu !!! Kädet heiluivat ja jalat ja sormikin kävi suussa... Ja kun täällä on paljastuksia tehty niin sanottakoon nyt täälläkin, että meillekin tulossa tytöntylleröinen :-)) Nyt vain toivotaan, että loppu raskaus sujuu ongelmitta. Viikot ynnä muut säilyivät samana. Kyllä haluttais mennä tuohon 4D-ultraan, mutta, kun se on niin kallis .. Olen kuullut, olikohan se mehiläisessä(?) tekevät hieman edullisemmin.
Evelle ja perheelle aivan mielettömät ' onnittelut' ja ' halit' ja vaikka mitä sädetystä sille suunnalle ... Mahtava fiilis aivan varmasti. Olet ollut mielessä ja toivottu on, että vauvallanne kaikki olisi hyvin. I-h-a-n-a-a.
Tappi kyseli nukkuma asennoista: Siis mä olen ollut kylkiasennossa nukkuja aikaisemmin, mutta nyt kun herään yöllisille wc-reissuille niin aina olen tanakasti selälläni ja asento tuntuu hyvältä.
Kahvinjuonnista: Pannukahvia en ole keittänyt kertaakaan raskauden aikana, ei huvita ja haju inhottaa .. Mutta nescafeta aloin juomaan muutama viikko sitten ' säännöllisesti' aamuin ja illoin kupillisen.
Hanan: hyvä, että supistukset loppuivat, ja kurjaa kun tuli kielto nostoille sun muille, koita jaksella.
Masulille parantumisia lentsusta ja toivottovasti ei iscias oikein ärhäkäksi heittäydy. Saitko sen todistuksen työpaikalle? Kyllä osaavat olla oikeita mulkendaaleja .. Sinä jos sitä tarvitset ja pyydät niin heidän on se kirjoitettava.
Nyt väsyttää ja paras lähteä iltahommiin ja syöpöttelemään. t. emmi rv-20+2