Lamictalista kokemuksia?
Minulle aloitettiin osastolla tämä masennuslääke. Sairastan skitsofreniaa. Näköjään sitä määrätään lähinnä bipoille.
Haittavaikutuksina mahavaivat hiustenlähtö ja armoton päänsärky sekä lihassärkyä ja lievää unettomuutta. Meneeköhän nämä ohi jossain vaiheessa? En muista milloin puolen vuoden osastojakson aikana lääke aloitettiin. Muuten hyvä lääke. On pirteä ja tasainen olo lähes koko ajan. Sellainen normaali.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Söin Lamictalia epilepsiaan ja oli yksi vähähaittaisimmista lääkkeistä mitä olen kokeillut. Ja olen kokeillut monia. Sivuvaikutukset on niin henkilökohtaisia ja myös yleisiä että toisen kokemus harvoin vastaa omaa. Ihan järkyttäviä myrkkyjä mutta jos se auttaa niin ehkä tuskan arvoista? Tää pitää jokaisen punnita itse.
Ok. Kyllä mä pidän tämän lääkkeen kaikesta huolimatta. Ei ainakaan nosta painoa. Tuo päänsärky vähän pelottaa, kun haittavaikutuksena voi olla aivokalvontulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin Lamictalia epilepsiaan ja oli yksi vähähaittaisimmista lääkkeistä mitä olen kokeillut. Ja olen kokeillut monia. Sivuvaikutukset on niin henkilökohtaisia ja myös yleisiä että toisen kokemus harvoin vastaa omaa. Ihan järkyttäviä myrkkyjä mutta jos se auttaa niin ehkä tuskan arvoista? Tää pitää jokaisen punnita itse.
Ok. Kyllä mä pidän tämän lääkkeen kaikesta huolimatta. Ei ainakaan nosta painoa. Tuo päänsärky vähän pelottaa, kun haittavaikutuksena voi olla aivokalvontulehdus.
Vahavat haittavaikutukset ovat erittäin harvinaisia.
Puolisolla on ollut pitkään Lamictal + Keppra epilepsiaan.