Minkälaiset kynttilät teillä on joulupöydässä?
Määrä, koko, väri, muoto ? Ja minkälaiset kynttilänjalat?
Kommentit (395)
23 cm kynttelikkö jossa 5 haaraa
Vierailija kirjoitti:
Puiset kynttilät, itse tehdyt.
Eikö ole vähän vaarallista?
Vierailija kirjoitti:
Mä poltan vain mehiläisvahasta tehtyjä kynttilöitä. Ne on ekologisia eikä polttamisessa synny myrkyllisiä ja sotkevia pienhiukkasia. Bonuksena kiva tuoksu ja laaja valikoima.
Meillä myös mehiläisvahaiset kynttilät. Tarkemmin sanottuna tällaiset:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/2950/9732/products/Richard-penis-cand…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä poltan vain mehiläisvahasta tehtyjä kynttilöitä. Ne on ekologisia eikä polttamisessa synny myrkyllisiä ja sotkevia pienhiukkasia. Bonuksena kiva tuoksu ja laaja valikoima.
Meillä myös mehiläisvahaiset kynttilät. Tarkemmin sanottuna tällaiset:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/2950/9732/products/Richard-penis-cand…
Aika kiva. Meillä voisi kyllä appivanhemmat vähän nieleskellä, kun tuollaiset olisi joulupöydän koristeena.
Meillä on japanilaiset kynttilät
Festivot ja valkoiset kruunukynttilät.
Iso kynttelikkö, viisihaarainen
Vierailija kirjoitti:
Hopeinen noin 40 senttiä korkea viisihaarainen kynttilänjalka punaisilla kruunukynttilöillä, jossa viisi valkoista kynttilää kristallijaloissa. Kynttilät luo mukavan joulutunnelman!
Hopeinen punaisilla kynttilöillä, joisa viisi valkoista kristallijaloissa? Mun on vähän vaikee hahmottaa tätä nyt, sorry.
Meillä on vähän mitä minäkin jouluna, vaihdellen. Kokemus on kuitenkin opettanut, että ruokapöydässä liekit pvat keskellä ja korkealla, ettei kenenkään hihat kärvähdä.
Joko matalat pallot Iittalan Solmu-kynttilänjaloissa (perintökamaa 5 kpl eri korkeuksia) tai pöytäkynttilät lautasella havunoksien kera. Valkoiset luultavimmin. Näkee sitten jouluna mitä tuli pytään nostettua.
Vierailija kirjoitti:
Joko matalat pallot Iittalan Solmu-kynttilänjaloissa (perintökamaa 5 kpl eri korkeuksia) tai pöytäkynttilät lautasella havunoksien kera. Valkoiset luultavimmin. Näkee sitten jouluna mitä tuli pytään nostettua.
Mikä on iittalan solmu?😂
Meillä on yksi iso hopeinen teräskynttilä
Sykkii ajatukselle t. 100% hetero