Minkälaiset kynttilät teillä on joulupöydässä?
Määrä, koko, väri, muoto ? Ja minkälaiset kynttilänjalat?
Kommentit (395)
Tykkään kauniista kynttilänjaloista mutta paloturvallisuus mietityttää. Oiskohan jotain laadukkaita pitkiä led kynttilöitä mitä voisi käyttää.
Joku 5 haarainen kynttelikkö voi olla jo aika isokin riski
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kauniista kynttilänjaloista mutta paloturvallisuus mietityttää. Oiskohan jotain laadukkaita pitkiä led kynttilöitä mitä voisi käyttää.
Joku 5 haarainen kynttelikkö voi olla jo aika isokin riski
Itsellä on 5 haarainen kynttelikkö ollut jo kymmeniä vuosia ja ikinä ei ole ollut vaaratilanteita, vaikka lapset ja kissat hyppii pöydillä.
Vierailija kirjoitti:
1 pienehkö ledikynttilä
Yksinäinen?
"Siis onko tämä joku huumoriketju vai ihan täällä keskustellaan kynttiläjaloista ja niiden pituuksista?"
Tottakai tosissaan. Arvostamme tunnelmaa, sisustamista ja kauniita esineitä. Ne ovat ilo silmälle ja niistä sekä ostamisesta voi saada mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
"Siis onko tämä joku huumoriketju vai ihan täällä keskustellaan kynttiläjaloista ja niiden pituuksista?"
Tottakai tosissaan. Arvostamme tunnelmaa, sisustamista ja kauniita esineitä. Ne ovat ilo silmälle ja niistä sekä ostamisesta voi saada mielihyvää.
Minulla on munan mittainen kynttilä keskellä joulupöytää. ja EI tämä ei ole huumoriketju vaan ERITTÄIN VAKAVAA pohdiskelua aiheesta.
Meillä on 10 kynttilää pöydällä ristiasetelmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ledikynttilät. Nyt pitäs vaan keksiä minne mä oon ne piilottanu.
Ledikynttilöistä ei taida olla paljon apua kun lämmitys katkeaa talvella?
Ai pari tuikkua pöydällä pitää talon lämpösenä vai? Juuri valmistu uusi takka. Nyt kuivatellaan sitä ja uusi on 3 kertaa isompi kun edellinen. Tässä on myös leivinuuni. Kyllä kelpaa.
Mä poltan vain mehiläisvahasta tehtyjä kynttilöitä. Ne on ekologisia eikä polttamisessa synny myrkyllisiä ja sotkevia pienhiukkasia. Bonuksena kiva tuoksu ja laaja valikoima.
Emma K. kirjoitti:
Fire🔥
Fire fire fire
666 mustaa kynttilää