Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaamos painaa päälle. Miten tätä jaksaa vielä monta kuukautta?

Vierailija
14.11.2022 |

Ei helv. Lisäravinteet käytössä, unihygienia kunnossa, kirkasvalolamppu posottaa naamaan aamulla ja harrastan liikuntaa. Mitä vielä? Pää hajoaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mukavia juttuja. Älä purista mailaa.

Vierailija
2/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa täytyy voida harrastaa ulkona klo 11-13 välillä, jotta siitä olisi apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vaan ihana käpertyä viltin alle sohvalle, lukea kirjaa tai katsoa telkkaria.

Ja ulkoilukin on pukeutusmiskysymys. Kunnon heijastimet ja valot niin on ihan kivaa. Ja sen jälkeen vielä kivempi käpertyä sohvalle

Vierailija
4/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettelee tämä. Kohta loppuukin ellet ole pohjoisimmassa pohjoisessa.  Siellä on kauneusarvojakin ympärillä. Sisäänhengityksen aika. 

Vierailija
5/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, ihana pimeys, vielä kun saisi valosaasteen pois.

Vierailija
6/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin täysillä. Minun on vaikea nukkua kesähelteillä, kun on kuumaa ja sietämättömän valoisaa yölläkin.

Vierailija
7/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtisi etelään lomalle ja eläisi kesää.

Vierailija
8/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kuukautta? Kuukauden kuluttua päivä alkaa jo pidentyä, ja siitä pari viikkoa eteenpäin niin eron huomaa selvästi.

Vierailija
9/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harkinnut vakavasti muuttoa ulkomaille. Joka vuosi edellistä pahempi...

Vierailija
10/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pimeästä. Saa vaan olla ja nauttia olemisesta. Nam.

Vierailija
11/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on vaan ihana käpertyä viltin alle sohvalle, lukea kirjaa tai katsoa telkkaria.

Totta kai se on ihanaa. Ongelma onkin siinä, että siellä ei saa olla, vaan joutuu painamaan töitä vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi olla käpertyneenä viltin alla.

Vierailija
12/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään pimeästä. Saa vaan olla ja nauttia olemisesta. Nam.

Työttömänä ja ilman velvollisuuksia varmasti onkin talvella mukavaa. Me muut ei saada "vaan olla".

Vierailija
13/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kuukautta? Kuukauden kuluttua päivä alkaa jo pidentyä, ja siitä pari viikkoa eteenpäin niin eron huomaa selvästi.

Aika hitaasti se valoisan ajan pidentyminen tapahtuu. Vasta helmi-maaliskuun vaihteessa sen alkaa huomata. Jos on aurinkoista. Joskus on ollut alkuvuodesta monta viikkoa pilvistä yötä päivää, todellinen kaamos etelässäkin.

Vierailija
14/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi on vuoden ajat.Etkö sitä tiennyt jo?

Vierailija
15/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi itselleen hysterisointi onkin juuri pahin ongelma.

Älä ajattele koko asiaa, elä päivä kerrallaan, nauti kikasvalolampustasi ja liikunnasta. Tee jotain muutakin kivaa mistä tykkäät. Huomaat että ennen pitkää ulkona on valkoista ja ihan talvi. Sitten jo tosi nopeasti taas helmikuun puoliväli jollon päivä alkaa huomattavasti pidentyä ja tulee ihania aurinkoisia päiviä.

Onko lasi puolikisi tyhjä vai puoliksi täynnä, sinä päätät sen itse.

Vierailija
16/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se on ihanaa. Ongelma onkin siinä, että siellä ei saa olla, vaan joutuu painamaan töitä vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi olla käpertyneenä viltin alla.

Ammatinvalintakysymys. Turha purkaa katkeruutta sen takia. Muuta mieluummin elämäsi suuntaa, niin voit sinäkin nauttia tästä ajasta.

Vierailija
17/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuja kirjoitti:

Itse olen harkinnut vakavasti muuttoa ulkomaille. Joka vuosi edellistä pahempi...

No muuta. Vuodessa on yhtä paljon valoisaa aikaa asuu sitten Nigeriassa tai Suomessa.

Vierailija
18/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen talvi ei lopu koskaan. Kävisi edes hyvä tuuri eikä heräisi enää ikinä.

Vierailija
19/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammatinvalintakysymys. Turha purkaa katkeruutta sen takia. Muuta mieluummin elämäsi suuntaa, niin voit sinäkin nauttia tästä ajasta.

Kerro toki sellainen työ, jossa saa olla vain.

Vierailija
20/38 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu-tammikuuksi pattayalle .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän