Onko täällä muita, joilla kotiäityttä takana yli 3v yhteen menoon?
Onko työpaikkaa odottamassa?
Itse olen ollut kotona pian 4v, ei työtä johon palata. Ottaakohan kukaan edes töihin enää.. :(
Kommentit (14)
Kotiäitiyttä takana 10v.
Ei työpaikkaa odottamassa. Saas nähdä mitä alan tekemään kun kuopus täyttää 3v. Johonkin kurssille varmaan on mentävä ( ammatti toki on )
Jotain pitäisi keksiä kun kuopus lähtee kouluun, onhan protestanttisen etiikan vastaista olla käymättä töissä;-).
Vajaat 6 vuotta kotona eikä työpaikkaa odottamassa. Opinnot kesken mutta en halua jatkaa kys. alalla. Ensi syksynä kuopus täyttää 3 ja sit pitäis varmaan keksiä jotakin....
Vuodenvaihteessa pitäisi töihin lähteä ja kurjalta tuntuu:(
Ei ollut työpaikkaa odottamassa. Ryhdyin yrittäjäksi vuosi sitten ja kivasti menee. Varmasti tekin kaikki löydätte paikkanne!
Kuopuksen lähestyessä kolmea vuotta ilmoittauduin oman alani sijaisvälittäjälle ja seuraavana päivänä menin jo töihin. Sillä tiellä olen ollut jo yli kolme vuotta :) Kyllä töitä luulis tekevälle löytyvän, riippuu toki aika paljon miltä alalta niitä hakee.
ja juuri irtisanouduin vakityöstä ja aloin tehdä sijaisuuksia.
Kotona aion olla vielä vuosia, korkeintaan jotain ' ' harrastetyyppistä työtä' ' voisin ajatella. Meillä kolme lasta joista kaksi erityistä tukea tarvitsevia.
Ja ennen kotiin jäämistäni opiskelin, joten kesätöitä ja muita lyhytaikaisia työsuhteita lukuunottamatta minulla ei ole edes pahemmin työkokemusta. Kotonaoloa on vielä ainakin vuosi edessä, sillä kuopukseni ei ole vuottakaan, enkä tahdo viedä ainakaan alle kaksivuotiasta hoitoon. Stressaan jo nyt, mitä teen kotiäitiyden jälkeen. Uskon kyllä, että jokainen löytää paikkansa jos kovasti yrittää, mutta minusta tuntuu, että kotonaolo heikentää itsetuntoani enkä edes kehtaa lähteä tyrkyttämään itseäni.
Tosin kun kaksoset olivat 3-4-vuotiaita tein keikkahommaa kotoa käsin noin vuoden ajan. Nyt ne hommat ovat jäässä kun olen taas kotona meidän kolmosen kanssa:). Tällä kertaa palailen keikkahommiin nopeasti eli jo nyt keväällä jos vain huolivat... Pikkasen kyllä hermostuttaa ja jännittää tulevaisuus. Kun en oikein tiedä riittääkö elanto noista keikkahommista vai pitäisikö hakea muita töitä. Oman alan töitä on tosin todella vaikea löytää:((.
Työintoinen ja ahkera kyllä olen, joten sinänsä ei pitäisi mitään ongelmaa olla!
Tarkoitus olisi palata töihin kun kuopus tulee 3v, eli vuoden päästä.
Syyskuussa aloitin opinnot, ei aikaisempaa koulutusta eikä työpaikkaa ollut odottamassa.