Millaiset odotustilat Carglass-korjaamolla on?
Nettisivuilla maininta, että voi jäädä sinne odottamaan ja tekemään vaikka etätöitä siksi aikaa, kun auto on korjauksessa. Mutta ei mitään kuvia tms muuta infoa. Osaako joku kertoa, millaiset tilat on? Onko siellä se normi 17-18 astetta niinkuin noissa autohalleissa yleensä? Siis kylmä? Onko siellä mitään kahviautomaattia tms? Entä saakohan läppärin lataukseen, jos on tarve? Auton korjaus kestää kolme tuntia, ja mietin että jäisinkö sinne siksi aikaa tekemään töitä (helpoin) vai pitääkö hommata jostain kyytiä sinne ja sieltä pois siksi aikaa, kun autoa laitetaan (hankalin).
Kommentit (2)
Salon toimipisteeseen olen menossa. Harmi ettei netistä löydy mitään kuvia, että voisi etukäteen katsoa millaista siellä on.
Minkä paikan Carglass? Olen itse käynyt Herttoniemessä ja siellä oli ihan mukavat odotustilat. En huomannut että olisi kylmä mutten kyllä palele helposti. Oli kahviautomaatti ja internet-yhteys. Läppärin latauksesta en ole varma, kun omassa kestää kyllä akku muutaman tunnin ilmankin joten en tarvinnut.