Milloin tulee seurakuntavaalien tulokset? Ei löytynyt tietoa kuukkelista, ei sitten millään. Tietäiskö kukaan?
Kommentit (16)
Ketään ei kiinnosta vähäjärkisten hihhuleiden merkityksettömät "vaalit". Pitäis kieltää koko paska.
Sitten kun vaalit on pidetty. Eli sunnuntaina tai sen jälkeen.
Varsinainen äänestyspäivä on 20.11. Eiköhän ne tulokset tule seuraavalla viikolla, ellei jo äänestyspäivän iltana.
En ole millään tavalla aktiivinen seurakunnassa enkä yleensä käy kirkossa, mutta silti käyn äänestämässä konservatiivista ehdokasta koska on äänioikeus.
Vaalit ovat 20.11.2022.
Kunkin alueen tulokset heti, kun selviää, keitä minkin alueen seurakuntaneuvostoon on valittu.
Vaalipäivän iltana luultavasti. Tai maanantaina aamulla.
Ei ole äänioikeutta mulla, mutta tulokset kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
En ole millään tavalla aktiivinen seurakunnassa enkä yleensä käy kirkossa, mutta silti käyn äänestämässä konservatiivista ehdokasta koska on äänioikeus.
Kirkko on tosiaan luisumassa konservatiivien käsiin.
Kauas tavallisesta kansasta ja aidosta kristillisestä lähimmäisenrakkaudesta kohti farisealaisten ja kirjaoppineiden kovaan ja kylmään arvomaailmaan. Saatte pitää, erosin
Kirkollisveroni määrä menee nyt lyhentömättlmänä hyväntekeväisyyteen. Se tuntui kristillisemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä
#aitoavioliitto
erosin kirkosta 2013. Siitä lähtien olen saanut sivusta seurata evankelis luterilaisten ala mäkeä kohti Sodomaa ja Gomorraa. Mielenkiinnolla odotan saavatko ryhti liikkeen vielä minun elämäni aikana eli tulevan n.50 vuoden aikana.
Erottakaa kirkko vihdoin valtiosta. Enkä ymmärrä miksi homot kerjää hyväksyntää organisaatiolta joka ei hyväksy
Mistä ne tulokset näkee su-ma? Seurakunnan nettisivuilta (epäilen, että päivittyvät niin nopeasti)? Tuskin esim. Hesari julkaisee jokaisen pikkupitäjän tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tulokset näkee su-ma? Seurakunnan nettisivuilta (epäilen, että päivittyvät niin nopeasti)? Tuskin esim. Hesari julkaisee jokaisen pikkupitäjän tuloksia.
Itse etsisin tietoa vaalien tuloksista
- seurakuntien ja srk-yhtymien nettisivuilta
- maakuntalehtien nettisivuilta
- pääkaupunkiseudun tuloksista Kirkko ja kaupunki -lehden nettisivuilta
- koko maan vaalituloksista Kotimaa-lehden nettisivuilta sekä tietysti Suomen evankelis-luterilaisen kirkon viralliselta sivustolta (evl.fi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse etsisin tietoa vaalien tuloksista
- seurakuntien ja srk-yhtymien nettisivuilta
- maakuntalehtien nettisivuilta
- pääkaupunkiseudun tuloksista Kirkko ja kaupunki -lehden nettisivuilta
- koko maan vaalituloksista Kotimaa-lehden nettisivuilta sekä tietysti Suomen evankelis-luterilaisen kirkon viralliselta sivustolta (evl.fi).
Kiitos! Hyvät vinkit!
ap
Vaalien jälkeen yleensä.