Onko viimeisen viiden vuoden aikana elämäsi muuttunut?
Kommentit (25)
Useamman kerran radikaalisti. Vaihtanut kaksi kertaa maata, neljä kertaa työpaikkaa, avioliitto hajonnut, löytänyt uuden kumppanin siinäpä ne suurimmat.
Radikaalisti!
Olen laihtunut 25 kg ja kaunistunut silmissä
Olen rakastunut ja saanut rakkautta sekä onnellisen parisuhteen
Olen oppinut nauttimaan seksistä
Uusi työ
Uusi talo
ja vielä olisi lisää, mutta tämä jo melkein hävettää. Ymmärrän toki olla kiitollinen!
On. Vaihdoin työpaikkaa, muutin ja löysin sivusuhteen.
Mulla oli kerran vuosi, jolloin siviilisääty muuttui, sain lapsen, muutin, asuin ulkomailla, menetin työpaikan ja aloin opiskella.
Jep. Lapsi lähti maailmalle, valmistuin yliopistosta, vaihdoin alaa ja jätin kokopäivätyöt taakse.
Nelisen vuotta sitten uusi työ ja osittain uusi alakin. Kolme vuotta sitten sain elämältä opetuksen ja olen onnellisempi kuin koskaan. Kaksi vuotta sitten lapsi muutti pois kotoa ja se on muuttanut arkea aika paljon. Äskettäin aloitin uuden harrastuksen ja olen saanut jo uusia kavereita sieltä. Vanha rakas harrastus on jäämässä pois. Ostettiin sijoitusasunto vuoden alussa, huono ajoitus - mutta näillä korteilla seuraavaa viittä vuotta kohti.
Viisi vuotta on pitkä aika.
Ei ole muuttunut oikeastaan yhtään.
Aika tuntuu kuluvan hirveän nopeasti. Eli vuosi 2017 on minulle "vähän aikaa sitten".
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
On aika paljon. Sain miljoonaperinnön.
Yksi lapsi lisää, kaksi kertaa vaihtanut työpaikkaa, pistänyt miehen pihalle. Onhan noita muutoksia.
Uudelleen koulutuksen myötä elintaso noussut ja työpaikka vaihtunut kertaalleen. Nyt viimeisimpänä ero pitkästä suhteesta ja muutto. Viidessä vuodessa ehtii tosiaan tapahtua yhtä jos toista.
Paljon on tapahtunut, mutta ei elämäni ole muuttunut. Olen muuttanut ja isäni on kuollut, ja paljon muuta, mutta ihan samaa elämää eletään. No joo, käytän enemmän rahaa, koska sitä tulee enemmän.
Kaksi kertaa vaihtanut työpaikkaa. Löytänyt kumppanin ja hänen kanssa muutettu yhteen. 6 v jänteellä valmistunut aikuisiällä uudelle alalla ja muuttanut 160 km päähän alueelta jossa elin ensimmäiset 35 v.
Elämä on muuttunut yksinäisemmäksi etätöiden myötä. Ei enää keventävää lounasseuraa eikä kahvitaukoseuraa. Töissä edetään yhä enemmän teknologian ehdoilla tai siltä ainakin tuntuu. Yksityiselämän muutos: isä kuoli. Huumoria on aiempaa vähemmän. Liikun aiempaa vähemmän.
Radikaalisti. Sain lapsen, lähdin työpaikasta ja muutin maata.
Lapset muutti omilleen, minä jäin elelemään pääomatuloilla ja keskityn harrastuksiin. On ihanaa, kun kaikki aika on vain minulle.
Aika tylsä elämä jossei viidessä vuodessa tapahdu ja paljon.
Yksi lapsi lisää, uusi asunto ja paikkakunta.
Työ ja koko ala vaihtui.