uusi kuumeilija ilmottautuu:))
Eli olen vauvakuumeen kourissa, totaalisesti... jotenkin sitä kai kaipaa teidän muiden ja yleensäkkin ihmisten mielipiteitä minusta, " kehtaanko" enää tehdä vauvaa? Minulla on jo kolme tyttöä aikaisemmasta avioliitosta, ovat jo aika isoja, ja nyt uudessa avioliitossa, onnellisena kuumeilen neljättä:)) Mitä mieltä minusta...
Kommentit (6)
Olen sitä mieltä, että kaikilla on aina mahdollisuus tehdä lapsia. Itsekin olen miettinyt että kehtaanko enää tehdä kolmatta lasta... Mitä muut (sukulaiset/ystävät) ajattelevat, mutta tulin siihen tulokseen että ei aina voi ajatella muita vaan täytyy ajatella itseään!!! Ikää on kylläkin " vasta" 33v ja lapset ovat minulla jo isoja eli 15 ja 12-vuotiaat pojat...... mutta kun se kova vauvakuume iskee niin ei voi mitään! Toinen kierto menossa pillereiden lopettamisen jälkeen ja nyt tuntuu että on jo normalisoitunut oma hormoonitoiminta ja yritys on huipussaan!!! Tsemppiä ja vauvaintoiluja!!!!! =)
Huomenta!
Mulla on aivan sama tilanne kuin sinulla. Kolme kouluikäistä tyttöä edellisestä avioliitosta ja nyt avopuolison kanssa päätimme yrittää yhteistä " nyyttiä" . Lisäksi avokin kaksi lasta joka toinen viikonloppu meillä.. Mietin kyllä tosiaan pitkään asiaa.. Kunnes tajusin taasen että se on aivan sama mitä ihmiset ajattelevat. Kunhan meillä kaikilla on hyvä olla, niin tehdään juuri niinkuin meistä tuntuu.. Ikää minulla on 30 ja työelämässä..
Joten ei kun huoli pois ja onnea yritykselle!!!
mietin että mitähän sukulaiset ja ystävät sanois.kaksi lasta jo on pojat 1v6kk ja 8vk3pvä.silti puhutaan jo miehen kanssa et jos hankittas se kolmaski lisää...
rohkaisusta ajatella itse, ja mikä meille parasta :) sitä vaan niin herkästi aina kuuntelee toisten mielipiteitä ja mua inhottaa monien ihmisten kommentit tyyliin " ei sun tartte yksin koko maailmaa täyttää" . En aikaisemmin ajatellut tekeväni ehkäpä enempää, ajattelin että kolme riittää. Sitten meille tuli ero, tapasin uuden miehen, menimme heinäkuussa naimisiin, ja nyt tuntuukin siltä että yhteinen nyytti olisi haave:) Miehellä ei ole omia lapsia, ja ikää meillä molemmilla 29- vuotta.
Eilen nyt sitten heitin tyhjän liuskan roskikseen:))
Itsehän te päätätte haluatteko vielä yhden lapsen lisää vai ette, turha sitä on ulkopuolisten arvostella vaikka tekistte vielä tusinan lisää =)
Itse ymmärrän asian hyvin myös miehesi kannalta. Olen YH ja tavannut ihanan miehen jonka kanssa suunnittelemme toista lasta, tai siis miehen ensimmäistä. Vaikka poikani onkin hänelle rakas niin ymmärrän myös äitinä sen miten tärkeä ja iso asia oman lapsen saaminen ja odotus on, enkä voisi sitä häneltä kieltää. Lapsi kun olisi myös hänen vanhemmilleen ensimmäinen lapsenlapsi.
Eipä mitään erityistä mielipidettä. =)
Onnea yritykseen. Kaikilla on oikeus kuumeiluun/lapsen saantiin.
Olkoot mielestäni eronnut, sinkku, lesbo...ihan kuka vaan.