Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kipeä polvi eikä Buranakaan auta.

Vierailija
13.11.2022 |

Pitää vaan kärsiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sinulla olla polven nivelkalvo tiukkana? Minä kärsin vuoden ja sitten ortopedi totesi, ettei tässä ole mitään leikattavaa. Käski ostaa sellaisen nivekalvojen hierontaan tarkoitetun pallon ja vaikka sähkötyynyn tai lämpöpullon, jolla lämmittää polvea.

Tein työtä käskettyä ja aloitin ohjeen mukaan varovasti. Kokeilin palloa kyynärpäähänikin kun minulla on ahdas olkapää. Sillä pallolla ei todellakaan kannata pyöritellä määräänsä pitempään lihaskalvoja. Katso Googlen anatomiakuvia. Voi olla, että lihaskalvo on siellä nimellä fascia.

Olin todella iloinen, että polveni parani, vältyin leikkaukselta ja ennen kaikkea apuväline ei vie paljoa tilaa ja hoitaminen ei vie paljoa aikaa.

Vierailija
2/4 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko sinulla olla polven nivelkalvo tiukkana? Minä kärsin vuoden ja sitten ortopedi totesi, ettei tässä ole mitään leikattavaa. Käski ostaa sellaisen nivekalvojen hierontaan tarkoitetun pallon ja vaikka sähkötyynyn tai lämpöpullon, jolla lämmittää polvea.

Tein työtä käskettyä ja aloitin ohjeen mukaan varovasti. Kokeilin palloa kyynärpäähänikin kun minulla on ahdas olkapää. Sillä pallolla ei todellakaan kannata pyöritellä määräänsä pitempään lihaskalvoja. Katso Googlen anatomiakuvia. Voi olla, että lihaskalvo on siellä nimellä fascia.

Olin todella iloinen, että polveni parani, vältyin leikkaukselta ja ennen kaikkea apuväline ei vie paljoa tilaa ja hoitaminen ei vie paljoa aikaa.

Kiitos. Pitää hommata sellanen.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sitten sen pallon pyöritys rauhallisesti. Noita lihakalvokipuja tulee esimerkiksi toispuoleissa asennossa seisomisesta jne. Annat sen facian lämmetä rauhassa ja sen jälkeen pyörivät hitaasti palloa. Ja ensimmäisellä kerralla viisi minuuttia ja sitten lähdet pidetämään aikaa kaksi minuuttia kerrallaan.

Se fascia alkaa venymään siinä pehmitessään ja voit varovasti aina lopuksi venyttää polvea. Minä olen vieläkin kiitollinen ortopedille, joka ei alkanut suunnittelemaan leikkauspäivää, vaan kertoi tästä hoitomuodosta. Siitä puhutaan Suomessa vähän.

Vierailija
4/4 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohdasta polvi särkee? Edestä, takaa? Jos edestä niin mistä tarkalleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän