Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuleva narsistinen suhde?

-xuuba-
13.11.2022 |

Ystäväni on tutustunut mieheen noin vuosi sitten. Heillä ei ole vielä mitään seurustelua mutta ikäänkuin seksi ja ystävyyssuhde samassa. Ystäväni olkoot nyt nimeltään T.
T on kertonut että mies puhuu usein todella ilkeästi hänelle, kertoo että useat T:n mielipiteet ovat vääriä ja tämä mies on kuulemma aina oikeassa. T on kysynyt mieheltä että miksi hänen mielipiteensä olisivat aina oikeita ja tämä mies ei osaa antaa mitään konkreettista vastausta, vaan koska asiat nyt vaan ovat näin. Tämä mies ei myöskään halua T:n kommentoivan mitään negatiivista Suomessa saatika kommentoida yhtään mitään. T on todella kilttiluontoinen mutta ei kuitenkaan suostu täysin tossun alla elämiseen joten ehkä T:n hiukan pippurinen luonne on jo paljastanut tulevan pahoinvoivan suhteen, koska ei tosiaan suostu juoksemaan tämän miehen pillin tahtiin. T on kertonut myös pari minun mielestäni hälyttävää seikkaa jota on ehtinyt jo tapahtua tämän miehen kanssa. Olivat istuneet iltaa miehen kaverien kanssa ja T oli sitten kertonut jotakin omaa tarinaansa ja mielipiteensä siihen kunnes tämä mies oli sanonut että "hiljaa nainen".
Toinen tapaus on että mies ei halua käyttää kondomia mutta kuitenkin tekee T:stä murhaajan jos ehkäisystä huolimatta saisi lapsen ja haluaisi tehdä abortin. T siis käyttää kyllä pillereitä.
Jos T päättäisi pitää lapsen, T:n kaksi kilttiä kultaisennoutajaa joutuisi kuulemma lähteä koska tätä vauvaa ei voisi mistään hinnasta pitää koirien kanssa samassa talossa ja jos T ei suostuisi luopumaan koiristaan, ottaisi tämä mies kuulemma vauvan itselleen eikä antaisi Tn olla missään tekemisissä lapsen kanssa. Mies on sanonut puolivitsillään että ellei T rupea tekemään niinkuin hänelle sanotaan niin hän laittaa T:n maahan ja katsotaan sitten sanooko T vielä ronskisti vastaan. Oli myös ottanut yhtäkkiä T:n hiuksista kiinni ja painanut sohvaan ja sanonut että "olet hiljaa ja teet niinkuin sulle sanotaan". Tätä en kyllä tiedä oliko tuo sen miehen ajatus ronskista esileikistä sillä T on kertonut että tykkää sellaisesta, mutta tuota tapahtumaa ennen eivät olleet kyllä sänkyyn menossa vaan olivat ns. hyvissä väleissä väitelleet jostakin asiasta ja T oli leikillään tuuppinut hieman tätä miestä.
Olen kertonut jo T:lle että lähtee nyt äkkiä tuollaisesta touhusta pois ennenkuin on liian myöhäistä ja hommaisi itselleen jonkun mukavamman kumppanin, mutta enempää en itse voi tässä kohtaa tehdä, toivon vaan että ystäväni ymmärtäisi että tuo ei kuulosta enää terveeltä suhteelta. Kertokaa ihmeessä miten voisin vielä yrittää häntä käännyttää tuosta miehestä, minun silmääni vaikuttaa kovasti narsistiselta , vai olenko ainoa ?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä mies ei myöskään halua T:n kommentoivan mitään negatiivista Suomessa saatika kommentoida yhtään mitään"

Tuli virhe, siis somessa ei saisi kommentoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi