Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän, että minusta tulisi hyvä isä. Puuttuu vaan se lasten äiti.

Vierailija
13.11.2022 |

tuumailee,
kiltti mies

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iingän sitä moniluulee. Mikä on ap:n käsitys hyvästä isästä? Riittääkö, jos näkee silloin tällöin, kuten media hehkuttaa varsinkin taiteilijaisiä.

Vierailija
2/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iingän sitä moniluulee. Mikä on ap:n käsitys hyvästä isästä? Riittääkö, jos näkee silloin tällöin, kuten media hehkuttaa varsinkin taiteilijaisiä.

po Niinhän sitä moni luulee ja kuvittelee itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap miksi luulet olevasi hyvä isä? Mäkin Luulin olevani hyvä äiti kunnes tuli vauvasta tuli taapero.

Vierailija
4/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut oma ihana kiltti mies jo 30-vuotta. Kannattaa valita "lasten tuleva äiti" rakkaudella, mutta myös järjellä. Älä anna lapsitoiveiden tai ihastumisen sokaista. 

Vierailija
5/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lastesi äidiksi hyvä tavisnainen äläkä mitään keikistelevää sometähtöstä.

Vierailija
6/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rupea isäksi. homojen hommaa.

Vierailija
7/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas osa vastauksista tympeitä. Palstan tyyliin. Tällä palstalla suhtaudutaan miehiin usein ylimielisesti. Jos kiltti nainen kirjoittaisi lapsihaaveistaan, vastaukset olisivat erilaisia.

Hyvää kannattaa odottaa. Odota rauhassa. Valitse viisaasti, harkiten. Väärästä valinnasta voi tulla iso riesa. 

Vierailija
8/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan luulet niin. Mitä käki joskus onnistut lapsen saamaan, huomaat pian ettei noin itsekäs pska pärjää.

Vierailija
9/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala aisuriksi.

Vierailija
10/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu se mies joka olisi hyvä puoliso minulle ja hyvä isä lapsillemme.

Pariutuminen on vaikeaa. Tsemppiä.

Vierailija
11/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi sitä varmuudella tietää ja onneksi ilman naista utopia ei toteudu. Kilttijankkarit eivät ole kilttejä.

Vierailija
12/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö ap ja 11 sopia treffit?

Vierailija
13/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin voi tilata Thaimaasta.

Äiti kilttimiehelle?

Vierailija
14/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta puuttuu se mies joka olisi hyvä puoliso minulle ja hyvä isä lapsillemme.

Adoptoi kilttimies.

Vierailija
15/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adoptoi kilttimies.

Kilttimies tahtoo siis lapseksi. Yhdeksi puolisonsa hoidettavaksi oikeiden lasten ohella.

Vierailija
16/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin maaliman paras isä, tosin varmaan samanlainen kuin oma isä joka vetäytyi perheestä aina luke,maan kirjoja eikä leikkinyt kanssani koskaan. no itse en lue enää kirjoja muttei ole mitään sosiaalista elämääkään

niin minustakin tulisi hyvä isä, mutta nykyään naiset on sellaisia tatuoituja reggalespoja ja ateisteja eli täysiä pellejä'. Intiasta voisi hakea patriarkaarisen systeemin alla elävän kunnon naisen. niin teenkin.

Vierailija
17/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adoptoi kilttimies.

Kilttimies tahtoo siis lapseksi. Yhdeksi puolisonsa hoidettavaksi oikeiden lasten ohella.

Minulla ei olisi mitään muuta kilttimiestä vastaan (olettaen, että muuten sovittaisiin toisillemme), mutta mieheni äidiksi en pysty alkamaan. Tarvitsen puolison joka täydentää omia puutteitani eli on sellainen joka jaksaa arkea ihan omillaan ja jaksaa tukea minuakin siinä. Niin, en ole täydellinen, vaikka rakkautta minulla riittäisi.

Vierailija
18/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutuminen on vaikeaa miehelle, ei naiselle.

Vierailija
19/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooses Apostoli kirjoitti:

olisin maaliman paras isä, tosin varmaan samanlainen kuin oma isä joka vetäytyi perheestä aina luke,maan kirjoja eikä leikkinyt kanssani koskaan. no itse en lue enää kirjoja muttei ole mitään sosiaalista elämääkään

niin minustakin tulisi hyvä isä, mutta nykyään naiset on sellaisia tatuoituja reggalespoja ja ateisteja eli täysiä pellejä'. Intiasta voisi hakea patriarkaarisen systeemin alla elävän kunnon naisen. niin teenkin.

Siitä vaan lentolippua tilaamaan. Intiassa onkin kauniita naisia, joten ei kun tuumasta toimeen.

Vierailija
20/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä