Mitä kahvimerkkiä juotte? Etsinnässä erittäin hyvä kahvi. :)
Kommentit (143)
Makuasia. Se kuuluu kastiin: paljonko on paljon.
Mä juon milloin mitäkin.
Ķaadan purkkiin, enkä sitten enää muista mitä se on.
Juhlamokka, Costarica, Kultakatriina, Presidentti ja Saludo on ihan kaikkein paras kahvi. Aamulla sätkän kera nautittuna päivä lähtee käyntiin. Niissä on hyvä ja raikas kahvinmaku.
Sitä mitä tarjouksesta saa. Brazil on hyvä, mutta harvoin tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Juhlamokka, Costarica, Kultakatriina, Presidentti ja Saludo on ihan kaikkein paras kahvi. Aamulla sätkän kera nautittuna päivä lähtee käyntiin. Niissä on hyvä ja raikas kahvinmaku.
Aikauhheeta! SUlla on maku sormessa ja sormi on ollu per....ssä...
Kahvista tulee herkku, kun se maustaa hyppysellä kaardemummaa. Purujen sekaan vaan. Miten hyvää!
Tummapaahtosia kahveja ostelen, Löfbergs ja Nordqwist. Sitte pikku vinkki, luin jostain. Taita ne suodatinpussin reunat ja kastele sitä pussia vähän. Sillai se ei "varasta" sitä kahvivedeksi tarkoitettua vettä vaan kaikki menee kahviin. Jo ekasta kerrasta huomaat eron!
Kannattaa kokeilla. Ainni, äläkä kaada sillä kannulla vettä vaan hanki oma vesikannu kahvivedelle!
Vierailija kirjoitti:
Mä juon milloin mitäkin.
Ķaadan purkkiin, enkä sitten enää muista mitä se on.
Typerintä mitä voit kaffille tehdä on kaataa se erilliseen purkkiin. 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Tummapaahtosia kahveja ostelen, Löfbergs ja Nordqwist. Sitte pikku vinkki, luin jostain. Taita ne suodatinpussin reunat ja kastele sitä pussia vähän. Sillai se ei "varasta" sitä kahvivedeksi tarkoitettua vettä vaan kaikki menee kahviin. Jo ekasta kerrasta huomaat eron!
Kannattaa kokeilla. Ainni, äläkä kaada sillä kannulla vettä vaan hanki oma vesikannu kahvivedelle!
Noinhan sitä on aina tehty!
Ei ollut uusi uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki merkit käy.
Just näin, ostan tarjouksessa olevaa.
Parasta kahvi on tuoreena, siis vastajauhettuna. Kun ostat kahvin papuina ja jauhat annoksen joka kerta erikseen, saat parhaan kahvin.
Itse tykkään vielä tummapaahtoisesta, vaaleat aiheuttaa närästystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juon milloin mitäkin.
Ķaadan purkkiin, enkä sitten enää muista mitä se on.Typerintä mitä voit kaffille tehdä on kaataa se erilliseen purkkiin. 🤦🏻
Inhoan niitä pusseja, meillä menee niin paljon kahvia, ettei se maku ehdi siinä kärsiä.
Kyllä mä tiedän oikean säilytystavan
Vierailija kirjoitti:
Tai ihan vaan keitin jossa irroitettava säiliö. Sellaisella keitellyt viimeiset 20 vuotta.
Tilaan saksasta Melitta Monsooned malabar -papuja sekä hondurasilaisia, tummaksi paahdettuja papuja. Niistä sekoittelemalla ja joka kerta erikseen jauhamalla syntyy pehmeä, matalahappoinen ja pippurisen suklainen kahvi. Juhlamokkaa, kultakatriinaa yms en osta koskaan. Toki juon kylässä yms hyvillä mielin, muttaei mun ruoansulatuselimistöni näitä kotimaisia kitkeryyksiä siedä, varsinkaan kun useimmat keittävät kahvin liian vahvaksi. Maku pitää ottaa kahvin laadusta, ei määrästä.
Onko miljonäärikauppiaalla varastot nyt notkollaan kallista kahvia kun joka päivä täällä jauhaa kahvistaan.
Sydney, presidentti pääasiassa jos peruskahveista puhutaan. Usein myös kokeilussa ulkomaalaisia erikoiskahveja erikoisliikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juon milloin mitäkin.
Ķaadan purkkiin, enkä sitten enää muista mitä se on.Typerintä mitä voit kaffille tehdä on kaataa se erilliseen purkkiin. 🤦🏻
Inhoan niitä pusseja, meillä menee niin paljon kahvia, ettei se maku ehdi siinä kärsiä.
Kyllä mä tiedän oikean säilytystavan
Mä laitan kaksinkertaisen elmukelmun kahvipurkin kannen alle, tulee tiivis.
Paulig Mundo. Pehmeä, täyteläinen. Löfsbergin kahvit hyviä. Tummapaahtoiset parempi kuin vaaleat
Kaikki merkit käy.