Milloin tämä KAUHU loppuu??!!! Ruokakaupassa suosikkituotteeni hinta pompannut yhdessä päivässä 1,75 eurosta yli 2 euroon.
Kommentit (970)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin on tuhonnut tämän maan. Kaikkien aikojen surkein pääministeri!
Veit sanat suustani! Juuri näin 👍
Keväällä on eduskuntavaalit. Jos pystyt itse parempaan
Vierailija kirjoitti:
Ruoan hinta ei ole lähelläkään kipurajaa. Olen ylempi toimihenkilö ja 3500e nettotuloista noin 20% menee ruokaan.
Minä, minä, minä. Kaikilla ei ole yhtä hyvä taloudellinen tilanne. Missä myötätunto?
T. Työelämässä ollut 30v, sairauden takia sairauseläkkeellä.
Yksi päivä sinunkin tilanteesi voi muuttua silmänräpäyksessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti niin tyhmä, että luulet Marinin tai nukyisten velkaantumispuolueiden olevan ainoa vaihtoehto.
Onko lidl yhä selvästi muita kauppoja halvempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkos huomannut kun ennen wc-paperi maksoi n. 35 senttiä rulla niin nyt hinta on 70 senttiä.
Flora Kulta kallistunut alkuvuoden 1,30 eurosta 2,60 euroon... Putinin vika... Vaiko sittenkin kaupan ahneuden?
Kaupassa maksaa tilat, sähköt, kuljetus, palkat jne. Nyt kun polttoaine on kallistunut on kuljetukset kallistuneet, sähkön hinta on noussut on se noussut myös kaupoissa. Ostaisitko sen flooran lämpimästä ? Et tietenkään, mutta kylmähyllyt jäähtyy sähköllä.
Miten kaupan voitot sitten vaan kiihtyvät kaikista noista takaiskuista huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kauhu loppuu 2.4.2023.
Onko jollain ollut piik*kikauhu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahans, ketjuun saapui putinisti eli marinisti kertomaan kuinka kaikki on hyvin eikä minkäänlaista hinnannousua ole missään tuotteissa. Ja jos jossain onkin niin se on vaan ihmisen omaa tyhmyyttä ja taloudenhallinnan puutetta.
Marin on paras! Ja vielä niin nättikin.
Eiku pitää vaa itkee ja ulista ku mikäki ylikasvanu vauva eikä tehdä yhtään mitään itse hintojen nousujen edessä.
Perseestähän se on jos kaupat ottavat ylimääräistä katetta muun hintojennousun varjolla mutta sille on sinällään hankala tehdä mitään. Vai onko ehdotuksia? Mitään kovin varteenotettavia en ole itse miltään suunnalta nähnyt, tuskin tuo nyt mistään kartellistakaan menee.
Koko elintarvikejakelu, sähkö ja energia valtion haltuun kriisilainsäädännön turvin. Eli voitontavoitteluun stoppi ja osinkojenmaksukielto jne. päälle Keskolle ja muille pörssifirmoille until further notice.
On voitu laittaa hinnankorotuskatto kyllä sähkön siirtohintoihin, mutta miksei minnekään muualle ja hintoja voidaan mielin määrin korottaa jopa satoja prosentteja?
Asun Saksassa ja käyn yleensä Aldissa. Täällä on hinnat nousseet jonkin verran tänä vuonna mutta ei se ole mitään siihen verrattuna kun kävin Suomessa pari viikkoa sitten. K-supermarketissa pöyristyin totaalisesti hintatasosta. En ymmärrä miten kestätte tällaista ryöstöä, menkää kaduille. Sodan varjolla teiltä nyt yritään huijata se pienikin ostovoima mitä oli, pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R*ssäviha maksaa. Tätähän te halusitte, kurkut suorana huudettu r*ssävihaa ja tuettu Ukrainan än aa tee äs ii hallintoa. Maksakaa nyt sitten siitä. "Slava Ukraini".
Juuri näin ja katsotaan sitten miten suut menee, kun paljastuu toivottavasti vielä virallisesti joku kaunis päivä, miten Zelenskyi on mukana juonessa USA:n palkkaamana näyttelijänä esittämässä "viattoman Ukrainan" johtajaa...
Mene jo helevettiin siitä.
Kuule minä olen jo siellä ja sinäkin olet. Tää maailma missä me eletään on helvetti tällä hetkellä.
Hyvinvointimaan asukkaan KAUHU: suosikkituotteen hinta nousi 0,25 senttiä!
Sulle tekisi hyvää ihan oikeat ongelmat.
Ap on tämä liioittelijahullu, joka käyttää iltapäivälehdistä omaksumaansa ylisanastoa. Teho on mennyt ajat sitten.
Liekö jokin diagnoosi taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkos huomannut kun ennen wc-paperi maksoi n. 35 senttiä rulla niin nyt hinta on 70 senttiä.
Pitää varmaan jatkossa köyhän alkaa pyyhkiä puolet pienemmällä määrällä.
Tottumis kysymys.
Monilla on pideesuihku, jotkut pesevät vain tällä.
Ja sit 2 arkkia kuivaukseen.
Sitä vessapaperin suoraa tuhlaustakin voi opetella vähentämään.
Itse en oo käyttäny vessapaperia edes vuosiin. Yks rulla on kaapissa jonka laitan jos tulee vieraita.
Ilmeisesti te takapuolenne vessakäynnillä pesevät olette perheettömiä miehiä (l. kerran päivässä ison hädän jälkeen vähän huuhtaistaan) tai ainakin kiinteällä vesimaksulla asuvia?
Haluaisin nähdä sen vesilaskun, kun meidänkin perheessä jokainen naisten vehkeillä varustettu huuhtoisi takapuolensa parin tunnin välein (mikä nyt on aika normaali väli pissalla käyntiin). Taitaa se pari palaa paperia pyyhkäisyyn tulla kuitenkin halvemmaksi. Saatikka että viitsisi katsella niitä hanuripyyhkeitä vessan seinällä rivissä. 😄
Kangas on paljon miellyttävämpi ihoa vasten kuin vessapaperi. Voi sen pyyhkeen heittää samantien pesukoneeseen.
No siitäpä sitä säästöä vasta syntyykin! 😄 Pesuveden lisäksi, pesuaine ja sähkö!
Vierailija kirjoitti:
Asun Saksassa ja käyn yleensä Aldissa. Täällä on hinnat nousseet jonkin verran tänä vuonna mutta ei se ole mitään siihen verrattuna kun kävin Suomessa pari viikkoa sitten. K-supermarketissa pöyristyin totaalisesti hintatasosta. En ymmärrä miten kestätte tällaista ryöstöä, menkää kaduille. Sodan varjolla teiltä nyt yritään huijata se pienikin ostovoima mitä oli, pois.
Ei. Igor, et ole ikinä käynytkään Saksassa.
Kaupat tinkivät katteestaan kriisin takia mutta asiakkaankin on osallistuttava talkoisiin maksaen hieman korkeaa hintaa. Kun kriisi on ohi, hinnat palautetaan heti normaalille aiemmalle tasolle.
Keskon osakkeita ajattelin ostaa, saan edes jotain takaisin noilta verenimijöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti niin tyhmä, että luulet Marinin tai nukyisten velkaantumispuolueiden olevan ainoa vaihtoehto.
Mitä sinä odotat hallitukselta?
Isoja leikkauksia? Kurjistamista? Rahaa kavereiden firmoihin veroparatiisiin? Sipilän hallituksen koulutusleikkaukdia?
Ruoan hinta ei ole lähelläkään kipurajaa. Olen ylempi toimihenkilö ja 3500e nettotuloista noin 20% menee ruokaan.