Oletteko muut elämästä syrjäytyneet tällaisia?
Eli päivän kohokohta on ruoka. Kun taas facesta ja instasta seuraa fiksumpien,akateemisten elämää ,se on ihan erilaista. Viikonloput käyvät teattereissa,taidenäyttelyissä yms ja juovat lasin viiniä. Itse vaan saunon ja katselen telkkaa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kaikki feikkiä mitä sä näät somessa. Lopeta vertaileminen ja tee asioita mistä ite tykkäät.
M.30
Tarkoitatko että he ovat lavastaneet kuvat missä käyvät teatterissa? Laitetaan hienommat vaatteet, käydään ottamassa selfie teatterin edessä ja palataan kotiin syömään pizzaa verkkarit päällä.
Eri, mutta näitähän oikeasti on :D Ihan rikkaitakin.
Mutta varmaan tarkoitti, että otetaan vaan niistä hyvistä hetkistä kuvia ja kaikki muu paska rajataan pois.
Yleensä juuri hyvistä hetkistä on aina otettu kuvia. Minusta on ihan kummallista että nyt on alettu vaatia että pitäisi ottaa kuvia kun koko perhe lojuu sotkuisella sohvalla oksennustaudissa tukka pesemättä. Muuten on feikkiä.
No eiköhän jokainen elä elämäänsä, oli sitten työtön, työssäkäyvä, tykkää syödä tai ei tykkää syödä. Mulla ainakin on aina ollut todella hyvä ruokahalu, ihan lapsesta saakka, joten kyllä yks pvän kohokohdista on aina ollut ruoka valitettavasti. :D
Nyt pitäkää tuolistanne kiinni: mun päivän kohokohta on tehdä ristikko päivän lehdestä! Tämä ajoittuu siihen _päivän kohokohtaan_, kun on tullut jo pimeä, eikä minun tarvitse enää ahdistua siitä, etten tänäänkään saanut mitään aikaiseksi. En käynyt edes kunnon lenkillä, vain piipahdin postilaatikolla hakemassa sen lehden. Haha.
Terveiset tk-eläkkeeltä elämän syrjästä!
P.s. sattuneesta syystä seuraan Facessa tiettyä muusikkoa. Hänen elämänsä on täysin minun vastakohta. Hän on nuori, energinen, innostunut, lahjakas, menestyvä, jopa lapsekkaan hyväntuulinen, ystäviä kuin meren hiekkaa - oikea Luojan lellilapsi!
Minä olen risukasassa piileksivä menninkäinen, jonka myrtynyt ilme kääntyy hetkeksi hymyyn, jos joku sattuu katsomaan sinne päin
Eikö kannattaisi edes lähihoitajan paperit hankkia niin ei tarvitsisi möllöttää kotona koko elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi edes lähihoitajan paperit hankkia niin ei tarvitsisi möllöttää kotona koko elämäänsä?
En ole ap, mutta eikö tuohon ole jotkut terveydelliset vaatimukset? :( Ehkä sekoitan sairaanhoitajaan, mutta muistelisin pettyneeni kun selasin "lyhyitä" koulutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kasvata vaatekomerossa kantsua, rupea joogaamaan ja käymään meditaatioretriiteissä. Akateemiset kaverisi tulevat sen jälkeen luoksesi setelinippuineen.
Itse olisin tämän toteuttanut jo vuosia sitten, jos ei olisi perhettä ja tietäisin, mistä siemeniä saa. En lähde tilailemaan ulkomailta, tuurillani jäisin kiinni kuitenkin :( Ainoa vaihtoehto aplle olisi varmasti muuttaa vähäksi aikaa esim. Espanjaan ja sieltä hankkia siemenet ja sitten tulla kotosuomeen nautiskelemaan henkisistä asioista hiljaisen luonnon keskelle-mikäli enää tänne fasismilandiaan edes haluaa palata.
Olen kai syrjäytynyt: vietän suurimman osan ajastani yksin (vaikka minulla kyllä on ihmissuhteita), olen työelämän ulkopuolella ja olen vähävarainen.
En yleensä ajattele elämää päivän kohokohtien kautta, mutta minulle sellaisia voivat olla vaikka hyvä ruoka, ruoanlaitto, leipominen, ulkoilu luonnossa, kaupungilla käyminen, uusi vaate, hyvä elokuva, musiikin kuuntelu, Raamatun opetuksen kuunteleminen, mielenkiintoinen pohdinta esim. filosofiasta tai jostain taideteoksesta, miellyttävä haaveiluhetki.
Tavallinen elämäni on enimmäkseen hyvää ja kivaa. En ole somessa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Olen kai syrjäytynyt: vietän suurimman osan ajastani yksin (vaikka minulla kyllä on ihmissuhteita), olen työelämän ulkopuolella ja olen vähävarainen.
En yleensä ajattele elämää päivän kohokohtien kautta, mutta minulle sellaisia voivat olla vaikka hyvä ruoka, ruoanlaitto, leipominen, ulkoilu luonnossa, kaupungilla käyminen, uusi vaate, hyvä elokuva, musiikin kuuntelu, Raamatun opetuksen kuunteleminen, mielenkiintoinen pohdinta esim. filosofiasta tai jostain taideteoksesta, miellyttävä haaveiluhetki.
Tavallinen elämäni on enimmäkseen hyvää ja kivaa. En ole somessa.
Et ole somessa. Mutta mainostat blogiasi ja kirjoittelet vakituisesti täällä. Kyllä sinä olet somessa.
Ei.
Olen syrjäytynys. Koulutukseltani naisten kauhu; amis. Olen elämäntapatyötön.
Päivän kohokohdat ovat harrastukset. Ei ruoka.
Päivät tosin ovat samanlaisia. Olen absolutisti, joten minulle on se ja sama onko viikonloppu vai maanantai.