Kyllä se vain niin on, että kondomi pilaa paljon miehen nautintoa
Naiset kun säännöllisesti ihmettelevät, että miksi miehet on nihkeitä käyttämään kumeja. Ajattelkaa nyt itsekin jos työnnätte paljaan sormen veteen kumihanskalla ja ilman. Erohan on huomattava ja peniksessä tämä ero vielä korostuu sormeen verrattuna kun se vuorataan kumilla. Asiaa on siis turha yhtään ihmetellä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no, hormonaalinen ehkäisy vie nautintoa pois naiselta, kun limakalvot kuivuvat, orgasmi laimenee ja halukkuus vähenee. Joten kumi on ainoa vaihtoehto.
Kyllä ei mulla ollu tollasia ongelmia ollenkaa. Päinvastoin.
niijuu että ovulaatipanetus on parantanut kun ovulaatio on poistettu? hehe heh.
Minulla on hormonaalinen ehkäisy, joka ei poista ovulaatiota. Hehe heh
Seksi on ehdottomasti parempaa kondomin kanssa kuin ilman seksiä oleminen.
Runkata voi ilman kumia. Viihteenä alan upeimmat mimmit alan verkkosivuilta. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo on kuultu mieheni suusta ja hän sitä nautintoaan paljaalla hakiessaan sai aikaan sen, että meillä lapsiluku on nyt kasvamassa heti toisen lapsemme jälkeen taas yhdellä. Synnytin keväällä ja heti perään taas uudelleen raskaana kolmannella kuulla. Meilläkin kun isäntä halusi "nauttia" vaikka muuta oltiin sovittu.
Harrastat siis seksiä ilman ehkäisyä ja ihmettelet kun olet paksuna?
Pilaa se naisenkin. Kaikkein kiihottavinta on kun mies laskee spermat sisään 😍 kondomit on jotenkin ällöttäviä.
N37
Kyllä yhden yön jutussakin voi välillä vedellä paljaalla, jos ollaan vähän kännissä, ei nainen sitä aina huomaakaan, sitten vaan vetää takaisin, kun lasti lähdössä.
Mä en harmiksi voi syödä e-pillereitä sairastetun aivoveritulpan takia. Ollaan käytetty kumia miehen kanssa, mutta se kumi on ällöttävä. Haluaisin tuntea miehen paljaalla ja imeä kullia ilman, että siinä on kauhea kumin haju.
Kuinka iso riski on raskautua jos mies panee paljaalla, mutta vetää ulos ennen laukeamista?
Ei välttämättä ihan noinkaan, tietysti riippuu naisesta, mutta voi se lisätäkkin nautintoa. Kyllähän se kumo pitää olla tottakai. Mulla on tällä hetkellä vain yhden kerran tinder pano 10 kuulla raskaana ja kyllä harmittaa. Kaiken lisäksi mulla on vaimo ja kolme lasta hänen kanssaan. M37v
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ihan noinkaan, tietysti riippuu naisesta, mutta voi se lisätäkkin nautintoa. Kyllähän se kumo pitää olla tottakai. Mulla on tällä hetkellä vain yhden kerran tinder pano 10 kuulla raskaana ja kyllä harmittaa. Kaiken lisäksi mulla on vaimo ja kolme lasta hänen kanssaan. M37v
Hups! Ei tietysti 10 kuulla raskaana ole vaan 8. M37v
Hittoako sen kumin kanssa sähläämään kun siihen parempaan reikään voi huoletta naida paljaalla
15cm Timppa kirjoitti:
Kortsu ei pysy paikoillaan.
Misdä myydään pienimunaisilla sopivia kortsuja,.?
15cm muna on reilusti keskivertoa isompi. Hyvin pysyy. Normaali 11cm
Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso riski on jos mies panee paljaalla, mutta vetää ulos ennen laukeamista?
Riippuu tasan siitä kuinka helposti raskautuva sorttia nainen on. toiset ei tuu vaikka vuoden yrittää ja panee paljaalla. Toiset niinku mä tuun heti ku kerran kumi puhkesi ja toiset tulee jo touhutipoista. Selviää kokeilemalla.
Minulla on uusi suhde ja piti miettiä vieläkö olisi tarvetta ehkäisylle. Päädyttiin kondomin. En uskaltaisi olla ilman ehkäisyä vaikka ikääkin jo on.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso riski on jos mies panee paljaalla, mutta vetää ulos ennen laukeamista?
Riippuu tasan siitä kuinka helposti raskautuva sorttia nainen on. toiset ei tuu vaikka vuoden yrittää ja panee paljaalla. Toiset niinku mä tuun heti ku kerran kumi puhkesi ja toiset tulee jo touhutipoista. Selviää kokeilemalla.
Keskeytetty yhdyntä vs. varmat päivät.
Molemmilla on kannattajansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskeytetty yhdyntä vs. varmat päivät.
Molemmilla on kannattajansa!
Joo varma konsti saada lapsia. Nalli palaa satavarmasti ennen pitkään. Ei kannata harrastaa kuin sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa haluaa lapsen kasvattaa.
-varmat päivät? Heko heko, puolet kuukaudesta ilman seksiä?
mitä ohuempi kumi sen vähemmän vie pois sitä tuntoo
Vierailija kirjoitti:
mulla on jutkukiki, ja jos on kumiukko päällä, en edes tule:(
Sama täällä, vaikea laueta ilman kumiakin kun ympärileikkaus vei tunnot vehkeestä.
Ihan hyvää seksiä on kondomin kanssakin. Ei ole itselle ongelma käyttää. Ohut just vielä parempi. Vielä parempi tuntuma hommissa.