Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada estyneen persoonallisuuden diagnoosi?

Vierailija
12.11.2022 |

Täytän kriteerit mutta diagnoosia ei ole enkä saa sen vuoksi tarvitsemaani hoitoa :/

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako alkoholi?

Vierailija
2/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä psykiatrille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähete psykiatrian polille

Vierailija
4/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai persoonallisuushäiriöön ole hoitoa. Minulla on sekamuotoinen persoonallisuushäiriö, jossa estynyttä ja eristäytynyttä.

Vierailija
5/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai persoonallisuushäiriöön ole hoitoa. Minulla on sekamuotoinen persoonallisuushäiriö, jossa estynyttä ja eristäytynyttä.

Psykoterapiasta voi olla paljonkin apua. Vaikka "ennuste" varsinkin estyneessä pers.häiriössä on aika huono

Vierailija
6/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn polilla mutta ei ne hoida mitään muuta siellä kuin jäävuoren huippua eli psykoosia sillä olen estyneisyyden takia eristäytynyt niin voimakkaasti että se aiheuttaa psykoottisuutta. :(

Vierailija
7/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

skid 2 kaavakkeesta ruksaat  kohdat niin, että täytät sen mukaan diagnostiset kriteerit estyneelle. Niin niitä diagnooseja tehdään. En kyllä ymmärrä miksi sen diagnoosin haluat.

Vierailija
8/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapiasta voi olla paljonkin apua. Vaikka "ennuste" varsinkin estyneessä pers.häiriössä on aika huono

Onko lähdettä sille, että ennuste huono?

Vierailija
9/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et käy uimassa yleisissä paikoissa. Et ole valmis seksiin aina, aikaan ja paikkaan ja määrään, katsomatta.

Ei omista dildoa. Etkä kirku sänkypuuhissa. Siinäpä ne tärkeimmät kai.

Ai niin lisää. Et halua heti selvittää vieraiden ihmisten kanssa yksityisasioitasi. Et puhu omista tai muiden intiimiasioista mielelläsi muiden kanssa, ellei ole aivan pakko eli jotenkin liitty olennaisesti asiaan.

Et erityisemmin tykkää puhua niinkin "luonnollisista" jutuista kun kuukautiset tai vatsavaivat, ellei ole pakko. Nyt en tarkoita sitä, että niistä ei hiiskuta pätkääkään niin että esim. tyär olisi täysin tietämätön niistä kun tulee tiettyyn ikään.

Jos joku aloittaa kertomaan vatsavaivoistaan mielellään katkaisee sen muutaman lauseen jälkeen, "hei please säästä yksityiskohdilta" kun kuuntelee analyysia pas.. kan koostumuksesta.

Valitsee ehkä sektion luomusynnytyksen sijaan, jos vaan voi.

Ei tykkää kovaäänisistä röyhtäilyistä.

Vierailija
10/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Minä en ruksannut mitään kaavakkeita, vaan psykiatri päätti mun diagnoosit työkyvyttömyyseläkettä varten. Edellinen.

Vierailija
11/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: et ole valmis seksiin puolisosi kanssa aina, aikaan, paikkaan ja Tapaan katsomatta.

Vierailija
12/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

skid 2 kaavakkeesta ruksaat  kohdat niin, että täytät sen mukaan diagnostiset kriteerit estyneelle. Niin niitä diagnooseja tehdään. En kyllä ymmärrä miksi sen diagnoosin haluat.

Siksi että saisin mahdollisesti sairaalassa hoitopaikan osastolla jos en pärjää enään kotona jäytävien ja vaikeiden oireiden vuoksi. Luulisi että silloin mielialaosastolle pääsisi helpommin, edes lyhyelle jaksolle ja toisekseen minut otettaisiin vakavasti häiriöityneenä eikä minään tusina psykoottis-masentuneena tapauksena. Nykyinen diagnoosi ei ota mitenkään huomioon traumataustaani joka vaikuttaa koko ajatteluuni eli persoonani henkiseen puoleen.

Vierailija
13/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et käy uimassa yleisissä paikoissa. Et ole valmis seksiin aina, aikaan ja paikkaan ja määrään, katsomatta.

Ai niin lisää. Et halua heti selvittää vieraiden ihmisten kanssa yksityisasioitasi. Et puhu omista tai muiden intiimiasioista mielelläsi muiden kanssa, ellei ole aivan pakko eli jotenkin liitty olennaisesti asiaan.

Et erityisemmin tykkää puhua niinkin "luonnollisista" jutuista kun kuukautiset tai vatsavaivat, ellei ole pakko. Nyt en tarkoita sitä, että niistä ei hiiskuta pätkääkään niin että esim. tyär olisi täysin tietämätön niistä kun tulee tiettyyn ikään.

Jos joku aloittaa kertomaan vatsavaivoistaan mielellään katkaisee sen muutaman lauseen jälkeen, "hei please säästä yksityiskohdilta" kun kuuntelee analyysia pas.. kan koostumuksesta.

Ei noilla ole mitään tekemistä kys. häiriön kanssa.

Estynyt persoonallisuushäiriö ei tarkoita sitä, ettei kehtaisi puhua eritteistä tai seksijutuista.

Vierailija
14/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Minä en ruksannut mitään kaavakkeita, vaan psykiatri päätti mun diagnoosit työkyvyttömyyseläkettä varten. Edellinen.

No tuota toivottavasti psykoterapia toteutettiin sentään yhteistyössä asiakkaan kanssa, nimittäin muuten voi tulla outoja tilanteita esim. jossain salapsykolointi yrityksissä voi potilas alkaa pelleilemään muiden kanssa, kun ei ole ihan samaa mieltä kaiken järkevyydestä, varsinkin jos mukana on varsin kummallisia elementtejä, eikä ole toimittu ihan lakien ja yleisten säännösten ja moraalien mukaan. Tulee vain laiton sirkustouhu koko jutusta.

Vierailija
15/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että saisin mahdollisesti sairaalassa hoitopaikan osastolla jos en pärjää enään kotona jäytävien ja vaikeiden oireiden vuoksi. Luulisi että silloin mielialaosastolle pääsisi helpommin, edes lyhyelle jaksolle ja toisekseen minut otettaisiin vakavasti häiriöityneenä eikä minään tusina psykoottis-masentuneena tapauksena. Nykyinen diagnoosi ei ota mitenkään huomioon traumataustaani joka vaikuttaa koko ajatteluuni eli persoonani henkiseen puoleen.

Et sinä siellä sairaalassa lyhyellä tai pidemmällä jaksolla mitään tee. Siellä on todella paljon vaikeammista tiloista kärsiviä. Hyötyisit enemmän avomuotoisesta ryhmäterapiasta.

Vierailija
16/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä siellä sairaalassa lyhyellä tai pidemmällä jaksolla mitään tee. Siellä on todella paljon vaikeammista tiloista kärsiviä. Hyötyisit enemmän avomuotoisesta ryhmäterapiasta.

Mä käyn altistamassa itseäni eräässä yhteisössä jo livenä. Ei ole herkkua kyllä, mutta ymmärrän että normi ihmisille se ei tuota vaikeuksia puhua suurten massojen keskellä.

Vierailija
17/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla ole mitään tekemistä kys. häiriön kanssa.

Estynyt persoonallisuushäiriö ei tarkoita sitä, ettei kehtaisi puhua eritteistä tai seksijutuista.

Mun mielestä tarkoittaa, jos kyse omista jutuista eikä vitsailu mielessä plus tietenkin se, ettei nakuile mielellään muiden edessä. Eikä kannata sekoittaa reaktioita järjestäytyneeseen gang stalkingiin minään muuna kun reaktiona gang stalkingiin, jolloin vastapuoli näyttelee, jotain mitä ei oikeasti ole, koska huomaa kaikki järjestetyr jutur ja ei se miksikään muutu, vaikka kurkkain silmin yritetään uskotelka, mitäh, eihän tässä mitään selkaista ollut vaan ihan normaalia.

Voin kertia että henkilön käytös ennenkuin huomaa gangstalkingin on ollut varmaan hyvin erilaista kun mitä se on gangstalkingin aikana.

Väität varmaan että estynyt on se, ketä ei hanki kavereita, ketä ei ylpeänä yritä olla jopa vanhemman näköinen mitä on ulkonäöltään. Ketä ei ole somessa. Ketä ei lähinnä tykkää ottaa kuvia itsestään vaan lapsistaan. Kenen mielestä ihan ihme jos joku ei tykkää että kaikki näkee omaan kotiin kun akvaarioon sisään.

Tiedän tapauksen missä hyvänä jäynänä yhdestä tehtiin tietämättä koeostaja kaupoissa, paitsi kyllä tämä sen sai selville ja huomasi jokaisen järjestetyn jutun. Hän otti roolin olla mahdollisimman tuly. Jäi vähän epäselväksi mikä se tousten rooli oli. Varmaan joku huippu psykologinen tutkimus vuorovaikutuksista. Oli oikeasti hauskaa esittää supertylyä. Eikö ollut huono kun jos oli maine liattu ikävänä mt-ongelmaisena henkilönä, niin tuohan vaan todisti sen. Ei, tuo oli sellanen so what juttu henkilölle itselleen.

Vierailija
18/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta tuntuu, että diagnoosisi on vähän hakusessa ja häilyvä. Joskus voi olla niin, jos kovasti yritetään ylidiagnosouda tai pakkodiagnosoida joku, jostain tietystä syystä. Joskus jopa tahalleen. Älä kysy miksi, mutta hieman haiskahtaa oudolta, jos on selviä merkkejä oudoista psykoloinneista, joissa on jotain hämärää. Ehkä jopa laittomuuksia eli vääriä lausuntoja tai diagnooseja. Kuulin, jopa niinkin hullusta tapauksesta, että joku oli mukamas vuosikausia psykiatrian ja terveydenhuollon asiakas, vaikka ei ollut eli ts. kirjattiin puuta heinää ilman lääkärikäyntejä ja jätettiin jotain olennaisuuksia kirjaamatta kokonaan. Näitä sitten pyörittelivät keskenään. No ei kai siitä haittaa sitten asianomaiselle ollut, kuten ei myöskään hyötyäkään. Työllistettiin usea henkilö yhden henkilön ympärille pyörimään ja hyörimään ainakin.

Vierailija
19/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras ennuste pers. häiriöistä

Vierailija
20/25 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et näy tietävän estyneestä persoonallisuudesta mitään. Ole onnellinen. Tämä on aika kamalaa. Minä olen viimeksi puhunut ihmisen kanssa kesällä, koska en pysty. Oon aika varma, että saan kohta potkut töistäkin, kun en ota kontaktia keneenkään ja tiedän, että mulla on oudon maine ja kaikki vihaa mua. Teen vaan työni, mutta en ole sosiaalinen. En vaan uskalla mennä puhumaan kenellekään, kun tiedän että ne ei ole ikinä pitäneet minusta. En halua ärsyttää muita sillä, että menisin juttelemaan, joten oon yksin. Joskus ne kutsuu mut johonkin työporukan illanviettoon, mutta en mene, koska tiedän, että ne tekee sen vaan velvollisuudentunnosta. Ei ne halua mua sinne oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän