Näkijää paikalla?
Epäilen mieheni salaavan minulta jotain. Mihin asia liittyy ja miten voisin ratkaista tilanteen?
Kommentit (20)
Näkijä hei! Saanko sivusuhteen eräästä?
Kyllä mies salaa jotain ja sun on selvitettävä mitä
T. Ennustaja
Vierailija kirjoitti:
Et saa sivusuhdetta
-Näkijä
Ok, ei voi mitään. Ei kaikkea voi saada :(
Mihinköhän se näkeminen perustuu? Varsinkin kun täällä olevat ovat anonyymejä? Tai no, vähät reaalimaailmasta, kuunnellaan ammattivalehtelijoita kun se on jännää. Iiiidootit.
Katso salaa puhelinta ja palauta se.
@AP
Älä huolehdi. Miehesi salailee kyllä, mutta kyseessä on yllätys sinulle!
Älä yritä ottaa yllätystä selville, nautit enemmän sitten kun se sinulle paljastetaan.
Peliriippuvainen.. Salaa rahaasioita. Seuraile..
Näkijä paikalla ja näen miehesi imemässä mustanpuhuvaa penistä jossain hämyisessä paikassa.
Älkää antako voimaanne ikinä toiselle ihmiselle. Olkaa itse oman elämänne käsikirjoittajia ja luojia. Kaikki oman elämänne asiat ovat ensin mielessänne ennen kuin ilmestyvät elämäänne fyysisesti. Kuten valittamiset ja huolet muuttuvat syöväksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Älkää antako voimaanne ikinä toiselle ihmiselle. Olkaa itse oman elämänne käsikirjoittajia ja luojia. Kaikki oman elämänne asiat ovat ensin mielessänne ennen kuin ilmestyvät elämäänne fyysisesti. Kuten valittamiset ja huolet muuttuvat syöväksi tms.
Ime slaikkaria.
Kun suorituksesi näkyy tillä, saat multimediaviestin vastauksineen.
Olen näkijä.
Ei ole toinen nainen, vaan suunnittelee jotakin yllättävää sinulle. Matka, kesämökki T.m.s.
Terveyteen liittyvä asia on. Odottelee tuloksia, on huolestunut.
Toinen nainen on. Voit jo valmistella avioeroa ja omaisuuden jakoa. Helpompaa sit.
Miksi näen vaalean miehen vaatekaapilla?
Oliko teillä keskustelu?
Miehesi salaisuus liittyy hänen työpaikkaansa.
Näen keltaisen värin. Rauhoitu, kaikki hyvin.
Ei mitään huolestuttavaa. Keltainen väri selittää kaiken.