Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heitin pois 3/4 osan vaatevarastostani

Vierailija
11.11.2022 |

Nyt pitää sitten lopuilla pärjätä. Ja enköhän pärjää hyvin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen tuota samaa.Kierrätän kuitenkin,Eli vien hyviä vaatteita ymm.Kierrätyskeskus.

Vierailija
2/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en heitä edes sellaisia pois mitä en käytä. Muuten mulle jäis vaan kahdet housut ja pari paitaa. Henkareissa roikkuu kaikki mitä en käytä, kaapissa rytyssä sekaisin ne mitä käytän. Kenkiä ihan liikaa, ostan ja ostan ja muutamia käytän. Olen ollut niin varaton, etten edes uskalla käyttää uusia, ettei ne kulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli jäytännön syistä,kun muutetaan miehen kanssa yhteen pieneen kaksioon, mun osuus säilytystilasta pienenee. Ja hyvä näin

Vierailija
4/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis laittaa kiertoon, mutta en vaan pysty. Mä tykkään, että on paljon vaatteita. Ja kun kaikki ovat mieluisia, on vaikea luopua.

Mun vaatteet on vielä niin hyvälaatuisia, että ne kestää loputtomiin.

Vierailija
5/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi karsia, mutta pelkään että tulevaisuudessa tulee aika jolloin tarvitsisin poisheittämiäni vaatteita..

Vierailija
6/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Kiinasta edullisesti uusia vaatteita.

Vierailija
7/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäis laittaa kiertoon, mutta en vaan pysty. Mä tykkään, että on paljon vaatteita. Ja kun kaikki ovat mieluisia, on vaikea luopua.

Miksi pitäisi laittaa kiertoon jos kaikki vaatteet ovat kivoja ja käytössä?

Vierailija
8/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo alapeukuttajat haluaa ostaa kalliilla euroopasta onneksi toiset tekee edullisia ostoksia sieltä missä edullisempaa.

Vierailija
9/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo alapeukuttajat haluaa ostaa kalliilla euroopasta onneksi toiset tekee edullisia ostoksia sieltä missä edullisempaa.

Paljon Coolimpaa ostaa ne kiinassa valmistetut suomalaisesta kivijalka kaupasta. Onhan se kauppiaidenkin elettävä kun nyt kurjuudessa rypevät.

Vierailija
10/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en heitä edes sellaisia pois mitä en käytä. Muuten mulle jäis vaan kahdet housut ja pari paitaa. Henkareissa roikkuu kaikki mitä en käytä, kaapissa rytyssä sekaisin ne mitä käytän. Kenkiä ihan liikaa, ostan ja ostan ja muutamia käytän. Olen ollut niin varaton, etten edes uskalla käyttää uusia, ettei ne kulu.

:/ Mulla jäi osto- ja hamstrausvimma pois, kun oli muutossa pakko hävittää ja myydä paljon vaatteita ja muuta tavaraa. Tuli vapautunut olo.

Vierailija
11/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi laittaa kiertoon jos kaikki vaatteet ovat kivoja ja käytössä?

Silloinhan voi tehdä ekoteon ja käyttää vaatteet loppuun saakka. Itse ajattelin, että hankin vain sellaista, joka ihan oikeasti miellyttää minua. Aina muodissa on vaatteiden leikkauksia ja värejä, jotka eivät sovi minulle. Siksi mieluummin nykyisillä ja mustien vaatteiden kanssa ehdottomasti huivi kun musta väri ei sovi minulle tippaakaan.

Vierailija
12/14 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Coolimpaa ostaa ne kiinassa valmistetut suomalaisesta kivijalka kaupasta. Onhan se kauppiaidenkin elettävä kun nyt kurjuudessa rypevät.

Tuota ajatusta en ymmärrä miksi tavan kansalaisten pitäisi puolustaa jotenkin suomalaisia kauppiaita jotka ajattelee lopulta vain omaa kassavirtaansa. Kyllähän tuota Kiinastakin tilaamista on yritetty vaikeuttaa monella tavalla onneksi kaiken pystyy kiertämään, jotta saa edullisesti tilaamansa. Sama juttu kuin nuo boikotit antaa yritysten yms. tahojen boikotoida ei tavan kansalaisen sellaisista tarvi murehtia.

Vierailija
13/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne jossain vaiheessa kuluu. Mulla oli sama tilanne, etten halunnut laittaa pois mitään, mutta sitten kun joutuu käytännön syistä karsimaan rankalla kädellä, huomasin kuinka helpottavaa se oli.

Vierailija
14/14 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän silloin kannatakaan pois heittää. Mutta kierrätä niitä itselläsi, niin tulee kaikkia käytettyä. Lajittelet kesä-, syys-, talvi- ja kevätvaatteisiin. Yksi kokoelma käyttöön kerrallaan ja loput varastoon odottamaan. Sitten ne tuntuvat kuin uusilta kun ottaa taas esille.