Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin vaatetetus?

Vierailija
11.11.2022 |

Omasta mielestä itselläsi tai toisella? Tai mistä toinen pitää sinulla tai itsellään eniten?

Alastomuus ei nyt ole vastaus.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella japanilainen koulupuku.

Itselläni pienet uimahousut. M27

En tuota koulupukuhommaa oikein ymmärrä, mutta ehkä se johtuu siitä, että itse asuin joskus Japanissa ja näin tuhansittain koulupukuisia kaduilla, metroissa ja missä nyt liikuinkaan. Vaikka olin silloin itsekin nuori mies ja seksuaalisesti hyvinkin virittynyt, niin ei ne puvut sillä tavalla sytyttäneet.

Vinkki: siellä koulupuvut ovat kaikkien, ihan tavallisten lasten ja nuorten päällä. Ei oikein assosioidu erotiikkaan ainakaan mun päässäni.

Vierailija
22/35 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä roolien vaihto. No alkuun en pitänyt lainkaan, mutta nykyisin suorastaan nautin ja odotan sitä,  kun vaimo sanoo, että nyt pidetään taas tyttöjen viikonloppu. Se tarkoittaa sitä, että minun pitää eläytyä täydellisesti vaimoni rooliin. Käytän silloin hänen vaatteitaan ja kun mennään käymään kaupassa tai ulkona syömässä niin myös meikata. Alkuun vaimo halusi tuota leikkiä vain kerran pari vuodessa, mutta kun viime kesälomalla oltiin kaksi viikkoa silloinkin vaimon tahdosta roolit vaihdossa, niin hän koukuttui siihen jotenkin ja haluaa nyt lähes joka viikonloppu että vaihdamme rooleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä roolien vaihto. No alkuun en pitänyt lainkaan, mutta nykyisin suorastaan nautin ja odotan sitä,  kun vaimo sanoo, että nyt pidetään taas tyttöjen viikonloppu. Se tarkoittaa sitä, että minun pitää eläytyä täydellisesti vaimoni rooliin. Käytän silloin hänen vaatteitaan ja kun mennään käymään kaupassa tai ulkona syömässä niin myös meikata. Alkuun vaimo halusi tuota leikkiä vain kerran pari vuodessa, mutta kun viime kesälomalla oltiin kaksi viikkoa silloinkin vaimon tahdosta roolit vaihdossa, niin hän koukuttui siihen jotenkin ja haluaa nyt lähes joka viikonloppu että vaihdamme rooleja.

No milläs tavalla vaimo omaksuu sinun roolisi jos kerran vaihdosta oli kyse?

Vierailija
24/35 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella kauluspaita.

Vierailija
25/35 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kaikessa muussakin kuin vain käyttämällä vaatekaappini sisältöä. En saa edes ajaa autoa silloin vaan hän on perheen mies ja ajaa. Maksaa laskun jos ollaan ravintolassa, tekee piha hommia, juo kaljaa kun minä laitan ruokaa ja siivoan. Siis ihan kunnon vanhanajan äijämeininki hänellä silloin päällä ja se jatkuu myös sängyssä, jossa minä vaimon roolissani olen alkanut yhä enemmän ja enemmän nauttimaan "naisen" osastani.

Nyt lokakuusta alkaen ollaan lähes joka viikonloppu vaihdettu rooleja. Ollaan käyty myös tanssimassa ja ravintolassa. Kesälomalla käytiin vaihtorooleissa tanssilavalla jossa kuvattiin TV-ohjelmaa, niin  olihan sekin kokemus, kun muutama mies haki ja tanssitti minua, yksi jopa useamman kerran.

Olen hoikka, en myöskään mikään lihaskimppu ja suunilleen saman mittainen vaimoni kanssa ja siksi  Ilmeisesti menen ihan täydestä myös naisena kun laitan peruukin ja vaimo hiukan auttaa meikkaamisessa. Nyt ollaan opeteltu myös hänen kanssaan yhdessä lisää naisellisia eleitä ja liikkumista korkokengissä. Tähän alkaa todella koukuttua ja vaimo haluaa lyödä vain lisää vettä kiukaalle.

Vierailija
26/35 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja se jatkuu myös sängyssä, jossa minä vaimon roolissani olen alkanut yhä enemmän ja enemmän nauttimaan "naisen" osastani.

Onko teillä sängyssä ns.amazon-asento käytössä? :)

Vierailija
27/35 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat ja tyylikkäät vaatteet, joissa on luontevaa olla. Kaikenlainen osoittelu ja vihjailu vaatetuksessa tekee tyrkkyvaikutelman jonka vaikutus on päinvastainen kuin ehkä ajateltu.

Vierailija
28/35 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvisukat, korkeintaan polvien yläpuolella yltävä laskohame, kaularengas, hiuspanta tai joku sellainen rusettipinni. Yläosa voi olla vapaamman näköinen kunhan olkapäät ja kaula-aukko näkyy, ei mitään tissivakoa kuitenkaan, se on liian irstas. Vihaan korkokenkiä eli ei niitäkään.

Vierailija
29/35 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiininen jakkupuku ja korkokengät naisella

Vierailija
30/35 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitkähihainen, kauluksellinen satiinipaita. Mitä kiiltävämpi, sitä seksikkäämpi.

Vierailija
31/35 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas viestejä kadonnut

Vierailija
32/35 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja se jatkuu myös sängyssä, jossa minä vaimon roolissani olen alkanut yhä enemmän ja enemmän nauttimaan "naisen" osastani.

Onko teillä sängyssä ns.amazon-asento käytössä? :)

Se on vaimoni suosikki roolien vaihdon ollessa päällä. Varmaan juuri siksi, että hän on siinä päälläni ja määrää itse tahdin. Joskus tuo asento myös vaihtuu käänteiseen lähetyssaarnaajaan, nehän ovat hyvin lähellä toisiaan paitsi että tykkään itse enemmin tuosta lähetyssaarnaajasta koska siinä ihokosketus on suurempi ja siinä voi paremmin vastata liikkeisiin myös alimmaisena oleva, siis minä.

Tätä vastausta kirjoittaessa meillä viikonlopun roolit on jo täysillä päällä ja koko vaatekertani myös sen myötä vaihtunut täysin naiselliseksi. Ennen pelkkä naisten vaatteisiin vaihto sai jo aikaan mahtavan stondiksen, mutta tähän on jo jotenkin niin tottunut ja se on alkanut tuntua normaalilta, että enää kulli ei mitenkään reagoi vaihtaessani rintsikoihin ja pikkareihin. 

Tunnelmaa hiukan latisti se, kun roolin vaihdoksen myötä vaimoni loppuviikolla tekemättä jätetyt kotitöiden rästit pitäisi nyt minun alkaa selviä. No ei auta valittaa, vaan alkaa hommiin. Ehkäpä tuo meidän sohvalla nyt kännykkäänsä räpläävä "mies" palkitsee "vaimonsa" kotitöissä uurastuksen sitten illemmalla tavalla tai toisella.

Vierailija
33/35 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit ja tiukka toppi, jonka alla push up -liivit.

Vierailija
34/35 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameen alta kun löytää sukkanauhat, alkaa heti pakottaa housuissa. Vielä halkio pikkarit niin se on unohtumatonta kokemus.

Vierailija
35/35 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kaikessa muussakin kuin vain käyttämällä vaatekaappini sisältöä. En saa edes ajaa autoa silloin vaan hän on perheen mies ja ajaa. Maksaa laskun jos ollaan ravintolassa, tekee piha hommia, juo kaljaa kun minä laitan ruokaa ja siivoan. Siis ihan kunnon vanhanajan äijämeininki hänellä silloin päällä ja se jatkuu myös sängyssä, jossa minä vaimon roolissani olen alkanut yhä enemmän ja enemmän nauttimaan "naisen" osastani.

Nyt lokakuusta alkaen ollaan lähes joka viikonloppu vaihdettu rooleja. Ollaan käyty myös tanssimassa ja ravintolassa. Kesälomalla käytiin vaihtorooleissa tanssilavalla jossa kuvattiin TV-ohjelmaa, niin  olihan sekin kokemus, kun muutama mies haki ja tanssitti minua, yksi jopa useamman kerran.

Olen hoikka, en myöskään mikään lihaskimppu ja suunilleen saman mittainen vaimoni kanssa ja siksi  Ilmeisesti menen ihan täydestä myös naisena kun laitan peruukin ja vaimo hiukan auttaa meikkaamisessa. Nyt ollaan opeteltu myös hänen kanssaan yhdessä lisää naisellisia eleitä ja liikkumista korkokengissä. Tähän alkaa todella koukuttua ja vaimo haluaa lyödä vain lisää vettä kiukaalle.

Sori, mutta en oikein usko, että pelkillä vaatteilla, peruukilla ja meikillä menisit yhtäkkiä naisesta. Vai muuttaako ne vaatteet puheäänenkin?