Mitä ihmettä sanon sukulaisille kun he kyselevät miksi minulla ei ole kumppania?
Joulu ja sukulaisten näkeminen lähestyy.
Muuten kivoja ihmisiä ja näin, mutta aina sama hämmästely: missäs sinun kumppanisi, häät, lapset jne viipyy?
Asia on tosi herkkä minulle, enkä tiedä mitä sanoisin.
Jos kerron totuuden, se vain masentaisi koko tilanteen
Kommentit (42)
No miksi sinulla ei ole kumppania? Siihen on varmaan joku syy, ja sen syyn voit hyvin kertoa kysyjille.
Itse sanoisin etten kelpaa kellekään, ei tarvi enempiä kysellä.
"Huonoa en ole huolinut ja hyvät on kaikki varattuja".
Sano vaan totuus niin eivät enää kysele. Tai jätä menemättä.
Sano ettei ole kukaan pyytänyt tai kosinut.
no ei kai tuohon tarvitse muuta kuin ohimennen todeta, että ei ole sopivaa osunut kohdalle. Ellei sinulla sitten ole kumppania, jonka syystä tai toisesta tahdot salata, silloinhan tuo ei oikein sovi. Mutta toisaalta, mitä se kysyjälle kuuluu, typerään kysymykseen voi antaa typerän vastauksenkin
Mikset voisi kertoa totuutta? Oppisivatpa ainakin olemaan kyselemättä pöljiä jatkossa.
"No ei ole sattunut kohdalle" sanoisi iloisesti, enkä alkaisi selitellä enempää. (Näin itseasiassa itse toiminkin).
Tilanteesta tulisi kyselijällekin kiusallinen, jos alkaisi tosissaan eritellä syitä alkaen introverttiudesta yms.
"Se tulee kun on tullakseen!" tokaisisin. Vähän hankala siihen on muuta sanoa kuin yrittää selittää ettei oo kun ei oo...
Kerrot vain olevasi homo. Ei muuta. Eivät he mihinkään muuhun suostu uskomaan, ei ainakaan nämä vanhanaikaiset. Pääsee helpommalla kun vaan sanoo olevansa homo vaikka olosi 100% hetero.
älä nyt ainakaan totuutta kerro. totuuden puhuminen ei sovi naisille
Vierailija kirjoitti:
Mikset voisi kertoa totuutta? Oppisivatpa ainakin olemaan kyselemättä pöljiä jatkossa.
"Annalla ja Hannalla on jo perhe. Oletko käyny lääkärissä? Tiiäkkö.."
Oi kyllä. Ees terveyteen vetoaminen ei auta hiljentämään.
Raahat sen seksinuken vaikka pyörätuolilla paikalle. Sano että tyytyy vähään...
Kysy yhtä ihmetellen: miksi sinulla on?
Kysy niiltä että missäs sun käytös, hienotunteisuus, kohteliaisuus jne viipyy?
"ei ole osunut kohdalle" ja vaihdat puheenaihetta.