Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperheelliset! Tarkoitan yli 4 lapsen perheitä! Miten miehenne ovat suostuneet johonkin

Vierailija
06.11.2006 |

kuuteen-kymmeneen lapseen? Vai ovatko niin nössöjä, etteivät uskalla pistää hanttiin? En usko, että moni mies oikeasti haluaa jotain 7 lasta...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haaveilee suurperheestä, mulle kyllä riittää 3 tai korkeintaan 4. Nyt on 2.

Vierailija
2/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tuttavapiirissä. Yleensä kaikki miehet tyytyis kahteen, jos muija ei haluis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut lähemmin vain semmoisia miehiä, jotka eivät halua enempää kuin max yhden lapsen. He jotenkin kokevat, että parisuhteessa on kyse miehen ja naisen välisestä suhteesta, ja lapsi häiritsee sitä läheisyyttä.

Nämä miehet esim. hermostuvat tosi helposti vilkkaista ja äänekkäistä lapsista.

Olisi kiva saada tietää, miten käyttäytyvät ne isät, jotka toivovat useampia lapsia, viettävätkö vapaaehtoisesti aikaa lastensa kanssa, onko heillä pitempi pinna lasten suhteen jne.

Vierailija
4/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ole ihan niin suuri perhe (tyttö totesi eilen, että olemme L-kokoinen perhe, minun kaverilla on tulossa nyt 12. lapsi - heillä on kuulema XXL-perhe) - mutta miehen kanssan olimme samalla linjalla. Hän on itse kuuden lapsen perheestä, niin oli itsestään selvä, että jos joskus perhe on, niin se tulee olemaan " iso" jos se on vaan mahdollista. Ennemmänkin lapsia olisi, mutta olimme jo molemmat yli 30 kun tavattiin - ja nyt 5 lasta on ihanteellinen perhekoko meille.

Vierailija
5/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmistä mies teki aloitteen, eli ehdotti että jospa vielä muutama lapsi tehtäisiin. Mun mies on sellanen, jonka olen oiken nähnyt potevan vauva kuumetta. Viettää kaikki vapaa ajat lastensa kanssa ja todellakin silmin nähden nauttii laspsistaan.

Vierailija
6/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on 5. Yhteinen on tulossa. Mies haluaa vielä toisen yhteisen tämän jälkeen.

Vierailija
7/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaisi lisää, mutta minä en enää. Joten tähän ne nyt sit jää :)

Eli kyllä se mieskin voi oikeasti haluta suurperhettä! Ei kaikki ole itsekkäitä sovinistisikoja!

Vierailija
8/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina ollut lapsirakas. Ennen kuin oli omia lapsia, niin kaikki naapurien lapset halusivat aina mun miehen kyytiin, jos oli traktoritöitä tai puimista. Nyt omat lapsetkin vaativat osansa, mutta edelleen meidän lasten päiväuniaikaan traktorit täyttyvät naapureista.

Omien lasten hoitoon mies haluaa osallistua niin paljon kuin ikinä vain ehtii, sillä hän ajattelee, että myöhemmin se on jo myöhäistä, eli isompina lapset eivät sitten enää kiinnostu isästä ja isän töistä samalla tavalla. Muutenkin, jos mies huomaa, että lapset ovat olleet päivällä hankalia ja minä olen uuvuksissa, niin mies automaattisesti ottaa illalla normaalia enemmän vastuuta.

Vierailija
9/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan että joku 5 lasta jo KULUTTAA aivan hirveästi! Vaatetta, ruokaa, harrastuksia.. huh huh.

Entä miten asutte, onko oma asunto ??

Ihan vain mielenkiinnolla kyselen =)

Vierailija
10/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoo ihan oikeasti kärsineensä sisarusten puutteesta. Minä taas olen aina kadehtinut vanhempieni hyviä sisarussuhteita ja sukulaislaumoja.

Alussa sovimme siis jo suurperheestä, valitettavasti ilmeni ns. teknisiä ongelmia (ahtaasta lantiosta johtuvat sektiot ja hidas raskautuminen) ja vasta 2 on saatu, kolmatta yritetään. Niin monta tehtäisiin kuin voitaisiin, eli 4-6 oli alkuperäinen haaveemme, joka ehkä haaveeksi jää.

Mies on jaksanut hyvin lapsia, pitänyt pitkiä hoitovapaita ja touhuaa lasten kanssa, pelaa palloa, pulkkamäkeä, vie harrastuksiin, hoitaa paljon. Tosin saattaa vahingossa pukea pyjaman päälle tarhaan ja kokkaus on ranskalaisia ja nakkeja....mutta ei kaikkea voi saada, ihana mies.

Vierailija
11/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tuloista ei tietoa. Ei ne kulut nyt välttämättä niin järkyttävät ole, riippuu toki ihmisestä... Vaatteita meillä ei kierrätetä, jokainen saa kaikki uutena, toki ostan eniten alennusmyynti-aikaan.

T:8

Vierailija
12/12 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-aikaa ei vaan kauheasti ole kun on yrittäjä ja paljon töissä. Just eilen kauhisteli että " kyllä meidän pitää äkkiä uus vauva saada, kohtahan tuo edellinen jo konttaa" :) Ja päivittelee kuinka elämä olisi tyhjää ja tylsää ilman näitä lapsia. Meistä ei kumpikaan koe että lapset häiritsisivät meidän parisuhdetta, vaikkei meillä hoitajia heille olekaan ja kahdestaan ei olla juuri koskaan. T: 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi