Hitsit mulla menee hrmot tohon 3-vuotiaaseen! En yhtään ihmettele, että niin moni laittaa tarhaan, vaikka
ois itse kotona. Mulla on tässä 2 pienempää hoidettavana ja olo olis kuin lepokodissa, jos ei olis 3-v koko ajan kiusaamassa ja tekemässä jotain älytöntä. EI voi edes herkutella tai syödä jotain hyvää vauvojen nukkuessa, kun on muuten koko ajan joku mankuamssa jotain. Kun ei enää nuku päikkäreitäkään.
Kommentit (6)
välillä hermostuttaa, kun saa valvoa yöt ja päivät. Saatiin kaksoset, että niin voi kohtalo yllättää, vaikka miten " suunnittelis oikeat ikäerot.
Kyllä se siitä. Herkutelkaa yhdessä :)
Kovasti mietin jo nyt mitä tässä alkaisi tekemään, että kasvaessaan rauhottuisi. isommat lapset 4v ja 6v ovat olleet aina rauhallisia, mut tää parivuotias on kyllä ihan omaa luokkaansa. Hermot menee joka päivä oiken kunnolla. Vauvat saavat kyllä tuntea veljensä " uhman" Kun sais edes noi kaksospojat nukkumaan, mut herra 2vee pistää sellasen mekkalan pystyyn kun ees huomaa että vauvoja nukutetaan. AArgh. Aika kait... aikaansa kutakin. Toivotaan niin.
ei sekään mikään huono vaihtoehto ole.
Mulla vauva kotona, 3 v. ja 5 v. tarhassa.
Suosittelen, saa itselleen ainakin vauvan päiväuniajat, eikä tartte mennä ulos jossei huvita.
Mitenhän niitä lapsia tulikaan sitten tehtyä..?? Odotahan kun nuo muutkin kasvavat.. Ota vastuu teoitasi!!!