Onko apteekin Aqualanit tms oikeasti parempia kuin markettien Erisanit tms?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minulla eräs markettituote ei auttanut kuivaan kyynärpäähän, voi olla, että "täyteläinen kosteusvoide" oli vääränlainen. Samalla merkillä on muitakin vaihtoehtoja.
Tässä oli muka jokin syy "hyväksyntään ennen julkaisua". pYHÄ fENIX, TÄMÄ PALSTA ON SAIRAS. En prkl korjaa tuota capslockia.
Ei todellakaan ole nuo Orionin voiteet mistään kotoisin. Marketin Nivea soft on parasta. Sopivasti kosteutta, rasvaa ja hoitoa. Ei tarvi lisäksi mitään bepanthenejakaan, kun yksi voide auttaa myös ärtyneeseen ihoon.
Aqualanit yms. PERUSvoiteet ei ole yhtään mistään kotoisin.
No jos on vaikka ihottumaa, niin kyllä ne apteekin perusvoiteet siihen ovat parempia.
Kannattaa katsoa INCI-lista. Kuiviin kyynärpäihin ei auta kuin punainen Bepanthen yöksi.
En käytä mitään eläinkokeellista, hajuste Niveapaskaa.
Tykkään Humektanista kesäisin. Kylmemmällä ilmalla Aqualan Duo tai Aqualan L ja Ceralan.
N28
Aisti kosteusemulsio ajaa ihan hyvin asiansa.
Toimii.
Minulle tuli Orionin perusvoiteista pientä röpelöistä ihottumaa mutta marketin lv perusvoiteesta ei mitään ja se myös imeytyy itsellä paremmin.
Erisan täyteläinen kosteusvoide toimii ainakin minulla loistavasti kasvoille. Tuntuu että voide imeytyy todella tehokkaasti ihoon. Onneksi tajusin vaihtaa, aiemmin oli ollut Humektan ja Aqualan käytössä.
Erisan on paras. Minulla on rasvoittuva ja epäpuhdas iho. Akne on nyt parantunut ja iho tasainen. En vaihda enää. Kaikki apteekin voiteet aiemmin kokeiltu.
Aqualan L puhdistaa meikit ja kosteuttaa. Mainio tuote.
Ceralan on paras voide, lääkäri sanoi.
Mielestäni ihan yhtä hyviä. Tummeli on samaa tasoa kuin apteekin reseptirasvat, kokeiltu on. Kookosöljykin on hyvää vartalorasvana.
No ei voi yleisesti sanoa, koska paljon riippuu siitä mikä voide kyseessä, mihin tarkoitukseen ja tietenkin siitä, mikä omalle iholle sopii.
En osaa sanoa, mutta markettien edullinen HTH on kyllä hyvä ohuempi voide. Ruotsissa se on apteekkitavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Aqualan L on paras.
Ihan ykkönen. Pumppupullossa. Pesee meikitkin jos putsari loppu.
Molempi paras. Säännöllisessä käytössä Erisan. Ikävä vain senkin hinta on noussut. Apteekin voiteita sitten kuuriluonteisesti ihottumaan. Kalliimpia ovat, mutta reseptillä saa vähän halvemmalla.
Ainakaan minulla eräs markettituote ei auttanut kuivaan kyynärpäähän, voi olla, että "täyteläinen kosteusvoide" oli vääränlainen. Samalla merkillä on muitakin vaihtoehtoja.