Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit jotka lainaa muttei maksa

Vierailija
06.11.2006 |

Voi hitto että taas ärsyttää. Lainasin yhdelle kaverille 50e ja lupasi maksaa heti seuraavalla viikolla. Tästä on jo kuukausia ja maksua ei ole kuulunut eikä tarjottu. Miten jotkut on aina noin röyhkeitä? ja varmasti muistaa lainan kun välttelee vähän yhteyksiä, eikä ole eka kerta! Tiedän, hölmö olen kun taas lainasin, mutta kuitenkin on niin hyvä ystävä muuten!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneksi ole tuollaisia ystäviä, aina on laina maksettu heti takaisin. Oletko huomauttanut ystävällesi asiasta? Vaikka hän " muistaisikin" ? Mä varmaan tekisin niin, että sanoisin tarvitsevani kyseisen summan tiettyyn päivään mennessä (esim. lääkärissä käyntiä varten tms. konkreettiseen) ja jos rahaa ei kuulu, laittaisin välit kylmästi poikki. Jos hän haluaa olla oikeasti ystäväsi, yrittää hän paikata tilannetta! Ja jatkossa mieti tarkkaan kenelle lainaat jos kenellekään!

Vierailija
2/2 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina lainasi kun " se niin nätisti pyysi ja lupasi maksaa"

Vaan kun eivät maksaneet, niin lopulta oppi itsekin, että ei lainaa.

Eli kun joku pyytää sinulta rahaa lainaksi, aivan hyvä vastaus siihen on pokkansa pitäen: En voi nyt lainata, kun on tässä kuussa itsellä paljon laskuja maksettavana, kysy joltain muulta. Tätä kun toistaa, loppuu rahapyynnöt fiksusti ja tuskattomasti.

soitappa sille kaverille ja sano että " Tarvitsen sen lainaamasi 50 euroa perjantaihin mennessä, minun pitää käydä ostamassa lapselle uudet talvihaalarit tms. Tässä on sinulle tilinumero: 000000-000 Lupasit maksaa jo kuukausia sitten. Minä en voi odotella enää yhtään kauempaa ja odotan että ystäväni pitävät lupauksensa"

Ja jos se ei ole paikalla eikä maksa, lopeta se kaveruussuhde. Se ei perustu silloin aitoon rehelliseen ystävyyteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän