Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin todentuntuinen muisto, josta et ole varma onko se ollut totta vai unta (tai jotain siltä väliltä) ?

Vierailija
10.11.2022 |

En halua tässä pilkata ketään, enkä väheksyä kenenkään kokemuksia ja toivon että muutkaan eivät hauku tässä ketjussa muiden kokemuksia. Kaikki kokemukset ovat tervetulleita. Toki on hyvä mainita, olitko selvinpäin, minkä ikäinen, missä jne?

Itse jouduin väkivallan uhriksi muutettuani omilleni 16-vuotiaana. En uskaltanut nukkua moneen yöhön. Lääkäri vaan lähinnä nauroi minulle kun kysyin unilääkkeitä

"nuori plikka, tee töitä niin saat nukuttua" Paha kun en uskaltanut poistua asunnostani. Lopulta valvottuani tarpeeksi, näin jonkinlaisen (valveunen?) jossa klovninaamari päässään oleva hahmo taipui sohvallani kaksinkerroin, naksahti niinkuin kahtia ja nauroi (sohva sängyn vieressä) . Eihän se nyt tietenkään voinut olla totta. Asuin epämääräisellä alueella jossa nar kk areita pyöri ja olen hyvin saattanut jättää oven auki tuossa tilanteessa. Kyseessä on saattanut olla joku satunnainen hemmo lepäämässä ja venytellyt tms.

Kerro oma kokemuksesi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lentokoneessa ja tarjoilijalla pullotti hameen alta jotain. Oli meikkiä, pitkät hiukset, korkokengät ja jopa kimeä ääni. En tiedä oliko se joku hälytyslaite tai vastaava, mutta miksi se olisi ollut juuri haaravälin kohdalla? Olin kyllä humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi