Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

!!+CLOMISTIT,viikko45!!

06.11.2006 |

aloitan vain tämän viikon.....

tuun kirjoittelemaan paremmalla ajalla lisää :)

onko vauvoja tullut/tulossa????

kuullaan yöö ja poika 30+1

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]Olen 28 vee ja esikoista odotan, taustalla pco ja clomi+terot yhdistelmällä tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA 13.11.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000]Minä sekä mieheni 33v. Kaksi lasta on jo, esikoinen tyttö s.-98, tärppi saatu kahdella Terokuurilla + yhdellä Clomikuurilla. Toinen lapsi täysin luomusti heti perään, poika s.-99 ja nyt tämä 3. lapsi kolmen Terokuurin + kahden Clomikuurin tuloksena. Tämän 3. lapsen alkuunsaamisen esteenä oli lieväasteinen PCO.

[size=2][color=CD1076]LA 18.11.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]Itse olen 28v. ja mies 38v.

Ennestään luomutytöt -00 ja-01 syntyneet. PCO:n takia clomit+lugesteron käyttöön ja kolmannesta clomikierrosta vihdoin plussa.

[size=2][color=CD1076]LA 30.11.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]Olemme mieheni kanssa yli kolmekymppisiä ja esikoinen on tulossa. Aika pitkään ehdimme yrittää, mutta onneksi sitten clomien avulla onnistui. Plussasin ekasta clomikierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA 23.12.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Yöö [size=2][color=#000000]Ikä 31 ja mies 37v. 2 lasta (poikaa), tulleet luomusti, nyt kolmas tärppäsi kolmannesta clomikierrosta

[size=2][color=CD1076]LA 14.01.07

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Uuniomena [size=2][color=#000000]Ikä 29. Toinen tulollaan. Taustalla pco, molemmat lapset siis saaneet alkunsa clomit+terot yhdistelmällä. [size=2][color=CD1076]LA ehkä 29.3.07

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]Itse 23v. mies 25v. ja meillä on 07/04 syntynyt tyttö, joka saatiin siis luomuna. Nyt toinen raskaus meneillään ja tärppäsi toisesta clomi+tero kierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA 15.04.2007

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kipzu [size=2][color=#000000]Ikää kummallakin 26 ja mulla taustalla PCO:ta. Vauvaa toivottiin ja yritettiin 1,7v ja sit kun luovutettiin ja satsattiin ajatukset ja rahat tuleviin häihin niin otti ja plussahti!

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Syntyneet clomivauvat [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]

[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]Tyttö 13.10.06 (la 10.10)

[size=3][color=EE1289]Art [size=2][color=#000000]Poika 19.10.06 (la 08.10.06)

Vierailija
2/14 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin...

kävin aamulla neuvolassa ja kaikki ok :) painoa vaan tullu aikas paljon...

mitenkäs hannan tilanne??? koska asiat selviää?? peukut pystyssä!!

entäs vauvauutiset??

tulkaahan jotain kertoilemaan :)

yöö ja poika 30+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa olisiko se kanelisokeri seuraava jakautuja..?

Tai ei meillä varmaan suurta eroa tule :)

Huomenna olisi äippäpolin käynti ja hieman jännittää sekin.

Eli sektiopäivä pitäisi huomenna selvitä, kääk!

Kyllä alkaa yöt olemaan pelkkää pyörimistä ja vauva painaa jotenkin yöllä enempi alas mitä päivällä.

Vielä muutamia pikku hankintoja puuttuu kuten vaipat, patja pinnasänkyyn, hiusharja... No kaipa ne vielä ehtii ostaa.

Ajattelin pari 50cm potkaria vielä hommata kun kaikki on 60cm niin on jotain sopivaa alkutaipaleella päälle :)

Mutta palaan huomenna jos ehdin...

viliweera 36+5

Vierailija
4/14 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Oloni on ollut melkoisen tukala nyt parina päivänä. Vauva painaa aina vain alemmas ja alemmas ja liikkeet, varsinkin pään liikkeet saavat minut melkein polvilleni. Yötkin alkavat olla ihan tuskaa.

Tänään ja eilen illalla on kyllä supistellut ihan lupaavasti, sellaisia kipeitä suppareita. Tulevat vielä ihan liian harvakseltaan kuitenkin, mutta toivottavasti valmistavat synnytykseen.

Viliweeralla onkin jännät paikat! Minulla on huomenna neuvola ja ensi viikon maanantaina äitipolin uusi käynti, jossa sovitaan sitten käynnistysaikaa ilmeisesti viikon lopulle, mikäli tarve niin vaatii. Lääkärin puheista ymmärsin, ettei tätä päästetä yli lasketun päivän kun vauvalla oli reippaasti kokoa jo viime viikolla. LA onkin sitten jo ensi viikon lauantaina :-) Tämä marraskuu menee kyllä todella huimaa vauhtia eteenpäin ;-)

Eilen tuli hankittua vauvalle viimeinen isompi hankinta. Turvakaukalon hankkiminen vei jostakin syystä näin pitkään, mutta sekin asia on nyt ok.

Huh, se on menoa ihan kohta. Jännää on, ehtiikö Viliweera jakautua ennen minua...tsemppiä viimeisiin päiviin! Minä vielä kuumeisesti mietin, olisiko jotakin pientä vielä hankittava...vaatteetkin ovat niin suloisia noille pienille. Jos tohtisin, ostaisin nimiäisiä varten jo juhlamekon, mutta en taida vielä uskaltaa...

Kanelisokeri 38+3

Vierailija
5/14 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep...täällä ollaan hiukan paremmalla fiiliksellä, koska suppareita ei ole ollu viime torstain jälkeen yhtään, että toivo elää et antibioottikuuri on auttanut ja vienyt sen streptokokin pois. Sais kyllä pysyäkkin pois! Eikä se sitten enää muuta tarvikkaan, kun antibioottitipan synnytyksessä ettei tarttuis vauvaan tuo bakteeri ja tääkin on vissiin varotoimi.

Täällä on ihan kamala ilma, vettä sataa taivaan täydeltä ja piha alkaa olla aika kurjassa kunnossa. Ei paljon auttanut vaikka mies sitä aamulla hiekotti. Ensin sataa kauhea määrä lunta ja nyt tohon vesi päälle ja sitten lupasivat loppuviikosta pakkasta...huhhuh!!

Tosiaan täällä alkaa taas kahdella olla nyytinhakureissu käsillä...tsemppiä paljon viliweera ja kanelisokeri!! Ja hannan kuulumisia kans oottelen malttamattomana.

Mulla on taas viime viikkojen aikana ollut aivan kaamea suklaan himo. Yleensä en koskaan syö suklaata, mutta nyt on kyllä maistunut ja sen kyllä huomaa naamasta. Mulla tulee heti naama näppyjä täyteen. Mulla oli ihan sama juttu esikoisesta että suklaata meni ihan läjäpäin ja yksi mikä sillon oli ihan ykkösjuttu oli jacky makupala kaakaovanukas. Ai että...neuvolassa ei kyllä kannata paljon näistä puhua, kun mun pitäis noita makeita välttää sokereiden takia ja ettei sitten paino nousisi. No eipä ainakaan vielä ole tullut kuin 1,5 kiloa.

Rakenneultraa oottelen, että pääsee taas vauvaa kurkkaamaan ja halutaan myös tietää sukupuoli. Mulla itellä on hirveen vahva tyttöolo, mutta katotaan saanko heittää äidinvaiston jorpakkoon sen ultran jälkeen. Mies on kyllä sitä mieltä, että poika se on, kun meillä jo yksi tyttö on. Mies myös puhuttelee masukkia keimoksi...voisko nyt kauheempaa työnimee toiselle antaa. Mä taas olen sanonut pikkusta junioriksi...se vaan tuli jostakin enkä siitä enää eroon pääse.

Tulipahan taas runoiltua et nyt voi varmaan lopetella...heipähei!!

Helinä+juniori 17+2

Vierailija
6/14 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä alkaa tosiaan olla aika lähellä...saas nähdä kumpi kerkee ensin :)

onnea synnytykseen...mutta on se sitten ihanaa kun se on ohi!!!

helinä,hienoa että supparit on vähentyneet,toivottavasti nyt pysyvästi...tai siis 40 viikolle asti :)

hanna,huhuuu....odotellaan infoo?!

Vierailija
7/14 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan.

Jännittää ihan kamalasti vaikka jotenkain en kyllä usko että olisi tärpännyt, ei meillä miten kään voi olla niin hyvä tuuri. Inssi tehtiin siis tasan viikkon sitten ja nyt olis kp20/26-28 menossa ja pp7.

Kiinnittyminen olis jo voinut tapahtua tai ainakin lähipäivinä jos nii onnellisesti kävis. Odottelen tässä nyt jos jonkinlaista oiretta ilmaantuisi.

Äiti ja mun kaksi pikkusiskoa on nyt ihan varmoja et on tärpännyt harmi vaan ettei itsellä ole samanlaista tunnetta. Tai on kyllä mutta luulen et se on sit kuitenkin enemmän toive mitä tunne.

No sunnuntaina aion testata oli sit oireita tai suuntaan tai toiseen. Tulen sitten kertomaan miten kävi.

Kanelisokeri ja viliweera tosiaan taitavat olla seuraavat, onnea teille tulevaan koitokseen :) Toivottavasti kuulla hyviä uutisia pian.

Vierailija
8/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu toivotaan todella,että nyt olis tärppi käynyt :)

mutta tietysti hino asenne että olet vähän varpaillasi...

peukut pystyssä.

tulehan sitten kertomaan kun olet testaillut :)

Vierailija
9/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kanelisokeri ehtii ennen meikäläistä :))

Eilen oli polikäynti ja vasta viikolle 39+ annetaan sektio, huokaus!

Tänään pitäisi sieltä puhelu tulla ja se leikkauspäivä.

Aikas kiva oli jo tuo painoarvio ultrassa 3500g siis eilen ja sanoikin että tuo neljä kiloa onkin sitten aika lähellä syntymäpainona.

Mutta koska paikat olivat kiinni ja kaulaakin vielä pari senttiä jäljellä, niin ei nähnyt mitään syytä lähteä aikaisemmin leikkaamaan.

Ja supistuksiakaan ei ole kuin satunnaisesti.

Jotenka vaan odotellaan..........

Niin ja poika se kyllä on, vaikka rakenneultrassa jo kysyttiin niin en ole uskaltanut täysillä siihen luottaa, vaikkakin sanoi jo silloin että näkyy tosi selvästi :)

Helinälle tsemppiä ja toivotaan nyt että supistelut olisi historiaa ainakin synnytykseen asti!

Yöö, älä huoli painosta, mä keräsin tuonne n.25 viikolle asti reippaammin painoa ja ihan pelkästään karkilla ja mulla hyvällä.

Nyt sitten olen hieman yrittänyt katsoa tarkemmin mitä suuhuni työnnän vaikka vieläkin tulee välillä lipsuttua :)

Ja Hannalle TOSI paljon plussaonnea!!!!!!!!!!!!

viliweera 37+0

Vierailija
10/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos kanelisokerille on lähtö tullut? :)

Missäs kaikki muut on???

Vierailija
11/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaavan kipeä supistus oli aamulla ja jomotellutkin on eilen illallakin suppaili lupaavasti siinä iltapäivällä...mutta ei nuo taida ottaa vielä tulta alleen.

Mikäli vauva syntyisi tänään, olisi hänellä ja vaarilla sama syntymäpäivä...minulle alkaa käydä ihan mikä päivä vain, mieluiten jo eilen :-) !

Jollei viikonloppuna tule lähtöä, niin voi hyvin olla, että sen maanantain TAYSin keikan jälkeen on eräpäivä käsillä.

Huomenna on 39vkoa täynnä, joten saisi toden totta jo syntyä...

Kanelisokeri 38+6

Vierailija
12/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääset varmaan kohta jo tositoimiin :)

Ainakin ehdit ennen mua, sain onneksi hieman aikaisemmin leikkauspäivän mitä alunperin meinasivat, elikkä viikon päästä maanantaina sitten syntyy!!!

Viikkoja pitäs olla 38+4 silloin.

Reilu viikko aikaa tehdä ne viimesetkin hankinnat :)

viliweera 37+1

Vierailija
13/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui,kuinka jännät paikat teillä jo onkaan :)

tsemppiä ponnistukseen ja koitokseen hurjasti :) !!!!!

yöö ja asukki 30+5

Vierailija
14/14 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas,

Nukuin ruoan jälkeen pari tuntia ja nyt on sitten tosi tokkurainen olo. Päivän pakollinen ulkoilu lasten kouluista haun merkeissä kävi toden teolla voimille kun vauvan pää poraa todella alhaalla.

Jos vielä viikonlopun jälkeen olen yhtenä kappaleena, käyn vielä tekemässä viime hetken ostoksia vauvaa varten. Mitään ei enää todellakaan tarvitse ostaa, mutta ostaisin ihan itseni mieliksi vielä vauvanvaatteita ;-)

Viliweeralle onnea käynnistyspäivän selviämisestä! Onhan se stressin paikka, kun ei varmaksi tiedä miten kauan pitää kärvistellä. Itse olisin todellakin jo kypsää kauraa tämän masuasukin uloshäätämiseen. Jollei vauva nyt viikonlopun aikana lähde luomusti tulemaan, niin luon sitten toiveet maanantain äitipoliin. Onneksi aika on varattuna jo aamukymmeneltä, niin, että jos sisätutkimus laittaa synnytykseen vauhtia, vauva luultavasti myös syntyykin vielä maanantain aikana. Aiemmat kaksi synnytystäni ovat olleet nopeita, reippaasti alle kymmenen tunnin puserruksia. Vähintään odotan, että maanantaina saan edes sen käynnistysajan, joka luvattiin antaa tuolla käynnillä...

Toivon, että nämä jomottelut ja supistelut saavat jotakin tulosta aikaiseksi ja pääsen pian tositoimiin.

Hyvää viikonloppua kaikille, olette ihania!

Kanelisokeri 38+6