Kävelin tänään noin 13 km pituisen lenkin eikä ollut mitään ihmeellistä siinä
Montako kilometriä sinä jaksaisit kävellä? 1km vai peräti 2km?
Kommentit (27)
No jos ei ollut ihmeellistä, miksi "mainostat" täällä ( tai ylipäänsä missään)?
Otitko myös kuvia, soititko tutut ja tuntemattomat läpi...
Tylsää kävellä tuolla pimeässä noin kauan
Parikymmentä menee kerralla, olen 65
Minulle on niin arkista kävellä paljon, että ei ole tarvetta mitata matkaa ja tehdä siitä aloitusta tänne.
Olen juonut tänään 20 kuppia kahvia, vaikka en edes tykkää siitä.
Montako itse jaksaisit, häh?
Harvalla kai se jaksamisesta on kiinni, jos vaan jalat on käyttökunnossa.
Käyn useimpina päivinä juoksemassa sen 10-18km. Jos oikein laiskalla päällä, niin saatan kävellä tuon 12km.
Eihän tuo ole matka eikä mikään. Kesällä menee helposti 20km lenkkejä päivittäin kun tulee luonnossa liikuttua.
Tein 12 h töitä. Nyt oon jalkapallokentän reunalla.
Juoksin ohitsesi ja mietin, että taas yksi kävelijä, ei mitään ihmeellistä.
Aikaa siinä lähinnä kuluu pirusti kevellä tuollainnen matka. Riittikö neljä tuntia?
Kyllä olen kävellyt 12 kilometrin lenkkejä, mutta yleensä riittää 6-7 km. Kävelymatkan mitta ei ole itselleni mikään itseisarvo. M48.
No wau, haluatko mitalin?
Tuohon pystyy kuka tahansa normaalipituinen- ja painoinen aikuinen, tunnissahan tuon kävelee.
Kääpiölle voisi ollakin saavutus.
Tämän vuoden pisin kävely oli lomalla Alpeilla 16 km, jossa oli 900 korkeusmetriä nousua ja 900 m laskua. Jos nivelrikko ei haittaisi, olisi varmaan tullut tehtyä pitempiäkin lenkkejä.
Olen kävellyt 44 km töistä kotiin koska pomo jätti minut työmaalle eikä tullut hakemaan. Bussit ei kulkeneet sieltä missä olin joten kävelin. Kesti 9 tuntia kävellä kotiin.
Olin töissä 12h eikä ollut mitään ihmeellistä siinä. Montako tuntia sinä teit töitä? Peräti 0h?