Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Problem... Jelpatkaa... Ihmissuhteet

Vierailija
10.11.2022 |

Olen hiljalleen tutustunut kaverimielessä (olen hetsku ja ymmärtääkseni myös hän) erääseen naiseen. Molemmat etsiskelimme uusia kavereita. Hän vaikuttaa oikein potentiaaliselta kaverilta, ehkä ystävältä, mutta.............. Ainiin ja tässä kohtaa sanottakoon, että EMME tunne vielä kunnolla, mutta hän VAIKUTTAA potentiaaliselta.

Niin... Ongelmana on se, että ahdistun siitä kuinka nopeasti hän vastailee viesteihin. Minulla on kokemusta kamalista roikkujista, jotka eivät anna minulle yhtään tilaa hengittää. Juu ihan mukavaa, että seurassani viihdytään, en ihmettele sitä. Mutta kun monet ovat olleet sellaisia tukahduttajia, jotka eivät anna minulle ollenkaan tilaa. En kestä sellaisia ihmisiä, en vain kestä.

No tämä kaverikandidaatti ei sinänsä vaikuta miltään roikkujalta, mutta vastailee yleensä tosi nopeasti ja pelkään, että hänellä olisi vaikkapa erilainen käsitys roikkumisesta kuin minulla. En haluaisi joutua taas vaikeaan tilanteeseen.

Minulle kävisi parhaiten sellainen hieman etäinen kaveruus, joka sitten joko luonnostaan syvenisi ystävyydeksi tai pysyisi ennallaan. En vain jaksa enää ihmisiä samalla tavalla kuin teininä.

Jatkuu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no en minä teininäkään ollut mikään överi. Olen aina viihtynyt paljon yksin. En kuitenkaan ole mikään omituinen erakko. Minä vain viihdyn myös yksin enkä koskaan itke, että voi kuinka olen yksinäinen.

Vierailija
2/3 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee vain sellainen kauhea pakokauhu, jos joku muistuttaa edes hieman niitä menneisyyden roikkujia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VASTAA nopeasti viesteihin. No sillä on kännykkä lähellä ja sun viestit on niin yksinkertaisia, että niihin on nopea vastata. Mieti, on sellasiakin, jotka omasta aloitteesta lähettelee vaikka millämitalla viestejä kokoajan. Hänhän vain VASTAA. Älä lähetä viestejä, jos et halua vastausta. Soita vaikka sitten, jos on jotain, mihin haluat vastauksen. Vai ahdistaako sua sitten, jos hän VASTAAKIN PUHELIMEEN...? Että haluaisit sellaisen kaverin, jota pitää tavoitella useampaan otteeseen, ennenkuin kerkeää vastaamaan? Tai ehkä sää et kaipaa oikeasti kaveria...