Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen vakuutttunut, että osa ihmisistä osaa lukea ajatuksia. Ihan kamalaa.

Vierailija
10.11.2022 |

Tässä on nyt vain yksi esimerkki lukuisista muista samanlaisista tapauksista: menen kotona jääkaapille ja mietin mitä söisin. ajattelen kaapilla että söisiköhän banaanin. Sitten perheenjäsen sanoo että banaaneja on siellä alaosassa.
Tämä on käynyt monia kertoja eri ruokien kohdalla ja en syö mitenkään rutiininomaisesti samoja ruokia että niistä voisi päätellä mitä aion syödä.
Tosiaan tämä vain yksi esimerkki, muitakin tapauksia on joko todistaa että ihmiset pystyy lukemaan ajatuksia. Ja pystyn myös tuntemaan sen, kun joku yrittää mentaalisesti stalkata ja kuunnella mun ajatuksia.
Sanokaa vaan hulluksi, mutta tämä on kyllä totuus.
Löytyykö teiltäkin samanlaisia kokemuksia? Ja en itse usko, että kyse olisi vain sattumasta, on nimittäin itselläni niin paljon näitä kokemuksia.
En tiedä, mitä nämä ajatusten lukijat muutenkaan yrittää, ärsyttääkkö? Miksi pitää vastata mun ajatuksiin, jos en ole kysynyt heiltä mitään tai ole halunnut keskustella?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen lmeet, liikkeet ja  maneerit eri vuorokauden aikana oppii kauan yhdessä asuessa ulkoa. Vaikuttaa maagiselta ajatustenluvulta, mutta onpelkästään  käyttäytymisen lukemista.

Vierailija
22/26 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei säilytetä banaaneja jääkaapissa. Sen sijaan siellä on aina tätä herkullista pataruokaa:

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.

Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.

Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksi noista *ajatustenlukijoista*, ja voin vakuuttaa etten oikeasti näe ajatuksiasi. Sen sijaan kehonkielesi saattaa paljastaa monia asioita, jotka kokenut näkee.

Tästä on myyntihommissa todella suurta apua, mutta täytyy mennä todella intuitiolla eikä yrittää väkisin *lukea* ajatuksia.

Minusta tulisi varmaan hyvä cold reading - ennustaja.

Vierailija
24/26 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatia on todellista.

Vierailija
25/26 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
26/26 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kanssa käy usein niin jos ajattelee puhelinsoittoa, toinen soittaa, esimerkiksi jos soitan, kertoo että juuri ajatteli asiaa ennen kuin soitin ja toisin päin myös. Monessa muussakin asiassa on käynyt näin, ei pelkästään puhelinsoitoissa. Joskus äidiltä tulee lahjaksi jotakin mitä itse on miettinyt pitkään puhumatta siitä tai antaa lahjaksi jollekin toiselle jotain mitä toinen on joskus maininnut, mutta asiasta ei ole mainittu äidille.

Mutta on vaarallista alkaa kuvitella että kaikki ajatukset pitää paikkansa, jotkut on vain omaa kuvitelmaa ja omia ajatuksia, eivätkä ole ollenkaan käyneet toisen mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi