Mä olen vakuutttunut, että osa ihmisistä osaa lukea ajatuksia. Ihan kamalaa.
Tässä on nyt vain yksi esimerkki lukuisista muista samanlaisista tapauksista: menen kotona jääkaapille ja mietin mitä söisin. ajattelen kaapilla että söisiköhän banaanin. Sitten perheenjäsen sanoo että banaaneja on siellä alaosassa.
Tämä on käynyt monia kertoja eri ruokien kohdalla ja en syö mitenkään rutiininomaisesti samoja ruokia että niistä voisi päätellä mitä aion syödä.
Tosiaan tämä vain yksi esimerkki, muitakin tapauksia on joko todistaa että ihmiset pystyy lukemaan ajatuksia. Ja pystyn myös tuntemaan sen, kun joku yrittää mentaalisesti stalkata ja kuunnella mun ajatuksia.
Sanokaa vaan hulluksi, mutta tämä on kyllä totuus.
Löytyykö teiltäkin samanlaisia kokemuksia? Ja en itse usko, että kyse olisi vain sattumasta, on nimittäin itselläni niin paljon näitä kokemuksia.
En tiedä, mitä nämä ajatusten lukijat muutenkaan yrittää, ärsyttääkkö? Miksi pitää vastata mun ajatuksiin, jos en ole kysynyt heiltä mitään tai ole halunnut keskustella?
Kommentit (26)
Joillakin on myös röntgensilmät, eli näkevät vaatteiden läpi.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 voi luoja!!!!!! Kyllä minunkin äitini on monet (siis MONET) kerrat alkanut puhumaan jostain mitä olen ajatellut. Johtuisikohan vaikka siitä, että hän tuntee minut ja meillä on samat geenit🤣🤣🤣
Ja kuka he----lvetti säilyttää banaaneja jääkaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on myös röntgensilmät, eli näkevät vaatteiden läpi.
Pilaile vaan, mutta mietipä sitä, että joku voi lukea sinunkin ajatuksia. Itsekin olen poiminut yksittäisiä ajatuksia muilta, mutta en osaa sen paremmin lukea ajatuksia.
No ei osaa oikeasti lukea, mutta kun elää yhdessä tai on muuten tosi läheinen, niin tottuu tietämään ja arvaamaan mitä toinen ajattelee. Kyllä minäkin sanon monesti miehelleni just samoin tyyliin sokeri on siellä kahvinkeittimen takana, jopa katsomatta suoraan mitä hän tekee, mutta huomaten millä tavoin hän liikuskelee ja availee kaappeja. En kuule oikeasti hänen ajatuksiaan, huoli pois! :)
Varmaan perheenjäsenesi on joskus myös arvannut väärin, puhuen banaaneista kun ajattelit porkkanoita? Nämä kerrat eivät vain jää mieleen yhtä hyvin kuin se säikäyttävä ajatustenluvun hetki.
Läheisillä ihmisillä voi olla telepaattinen yhteys.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 voi luoja!!!!!! Kyllä minunkin äitini on monet (siis MONET) kerrat alkanut puhumaan jostain mitä olen ajatellut. Johtuisikohan vaikka siitä, että hän tuntee minut ja meillä on samat geenit🤣🤣🤣
Niin no, kyllä minäkin ennen mietin, että olenko hullu ja yritin vakuutella, että eihän se nyt ole mitenkään mahdollista että kukaan lukisi ajatuksiani. Mutta uskon sen olevan totta nykyään, koska olen itse saanut jonkin verran psyykkisiä kykyjä vuosien varrella. Äitilläsikin luultavasti on siis tämä kyky.
Mulle tulee taas kiva tunne, jos joku kiva tuttu lukisi ajatuksia. Sen sijaan viholliset ja vanhemmat eivät saa lukea ajatuksia.
Oletko kysynyt henkilöltä itseltään, kuinka hän kokee asian? Kuuleeko hän ajatuksesi äänenä? Näkeekö hän ne kuvina? Tekstinä? Vai oliko kuitenkin kyseessä vain tottumukseen perustuva arvaus? Jos hänkin on sitä mieltä, että hän oikeasti pystyy lukemaan ajatuksia, niin menkää ihmeessä pokkaamaan Skepsis ry:n lupaama palkkio paranormaalista ilmiöstä!
Ihmisille voidaan syöttää tietoa joka on muille henkilökohtaista suoraan päähän mielenhallinnan kautta. En voi tästä enempää kertoa, mutta osittain se voi olla kuin ajatuksen lukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, kyllä minäkin ennen mietin, että olenko hullu ja yritin vakuutella, että eihän se nyt ole mitenkään mahdollista että kukaan lukisi ajatuksiani. Mutta uskon sen olevan totta nykyään, koska olen itse saanut jonkin verran psyykkisiä kykyjä vuosien varrella. Äitilläsikin luultavasti on siis tämä kyky.
Luetko sinä siis ajatuksia? Millä tavoin? Näetkö ne vai kuuletko vai miten?
Yhet banaanit ei todista mitään! Nih!
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka he----lvetti säilyttää banaaneja jääkaapissa?
Sellainen ihminen, jonka mielestä banaanit ovat parempia kylminä.
En ole tuollaista kokenut. Pikemminkin on niin päin, että vaikka itse kertoisin ajatuksistani, ne eivät mene jakeluun millään.
Taidat harrastaa sekä banaanien mussuttelua että ajatustenlukupakkomiellettä sangen maanisesti.
Kukaan ei lue ajatuksia, mutta olet urautunut, joten sinun tekemisesi on hyvin helppo arvata.
Olen huolestunut suomalaisten älykkyyden taantumisesta.
Minä luen joskus toisten ajatuksia. Siis tieto tulee vaan päähäni ja sanon sen ääneen ulos. Sitten se toinen ällistelee, että mistä tiesit? No en minä tiedä, mistä tiesin.
Lopeta se aineiden käyttö, niin helpottaa.
Pelottavaa, kun ei tiedä kuinka tarkkaan jotkut pystyy lukemaan ajatuksia. Onko ne vain jotain yksittäisiä ajatuksia, mitä ne poimii, kuten tuossa esimerkissäni vai tietävätkö ihan kaiken mitä ajattelen.. ap